ویدئویی که جکی چان را منقلب کرد / اسطوره بزرگ و دختر فراموش شده‌اش!

اخیرا کلیپی از جکی چان و بازیگر نقش دخترش در حین تماشای بخشی از پروژه های اولیه این رزمی کار بزرگدر شبکه های اجتماعی پخش شده است.
کدخبر (204917) 18 تیر 1402 | ساعت 22:11
0 207
اخیرا کلیپی از جکی چان و بازیگر نقش دخترش در حین تماشای بخشی از پروژه های اولیه این رزمی کار بزرگدر شبکه های اجتماعی پخش شده است.

 به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، این کلیپ کوتاه که مربوط به فیلم جدید جکی چان به نام «راید آن یا سوار شو» بودهو حاوی صحنه های بسیاری از بدلکاری های جکی جان، قبل از مشهور شدنش در هالیوود است. لو هائوکان در این فیلم، نقش دختر جکی چان را بازی می‌کند. پس از اینکه او جکی چان را «شگفت‌انگیز» نامید، اشک در چشمان جکی چان جاری شد.

دختر واقعی جکی چان، اتا انگ (شیائو لونگ نو)، در سال 2018 اعلام کرده بود که به دلیل مخالفت والدینشان با گرایش جنسی وی، او بی‌خانمان شده است. در سال 2013، جکی چان به هنگام انجام تبلیغات برای فیلم «داستان پلیس» اعتراف کرد که نسبت به دختر خود بسیار غفلت کرده است. جکی چان گفت:

این داستان روح من را لمس کرد، به ویژه صحنه‌های حاوی گریه‌اش. هنگامی که با تیان جینگ بازی می‌کنم نمی‌توانم خودم را کنترل کنم و اشک‌ها به چشمانم سرازیر می‌شوند زیرا مرا به یاد شیائو لونگ نوم می‌اندازد. من مدت زیادی است که از او غافل شده ام.

اسطوره بزرگ نتوانست احساسات خود را کنترل کند / جکی چان و دختر فراموش شده اش!

آیا جکی چان واقعا به یاد دخترش گریه کرد؟

این موضوع واضح نیست که آیا جکی جان با دختر واقعی‌اش ارتباطی دارد یا خیر اما بر اساس یکی از مصاحبه‌هایش که ده سال پیش انجام شد، می‌توان گفت اشک‌هایی که در این ویدیو دیده می‌شوند واقعی هستند. اتا در سال 1999 به دنیا آمد. او به هنگام رابطهٔ خارج از ازدواج جکی چان با جوان لین همسر فعلی‌اش، متولد شد. جکی چان و همسر فعلی‌اش دارای یک پسر نیز هستند. جدیدترین اخبار چهره‌های سینما:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...