بانوی مرموزی که در کنار دی کاپریو دیده شده کیست؟

اخیرا لئوناردو دی کاپریو در حال رفت و آمد با بانوی ناشناسی دیده شده و حالا این سوال مطرح است که او کیست؟
کدخبر (203358) | 14 تیر 1402 | ساعت 01:01
0 122
بانوی مرموزی که در کنار دی کاپریو دیده شده کیست؟
اخیرا لئوناردو دی کاپریو در حال رفت و آمد با بانوی ناشناسی دیده شده و حالا این سوال مطرح است که او کیست؟

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در اینکه لئوناردو دی کاپریو یکی از تاثیرگذارترین و جذاب ترین بازیگران دنیاست تردیدی نیست؛ او به خاطر ایفای نقش جک در فیلم تایتانیک به شهرت رسید و بعد از دریافت جایزه اسکار به خاطر حضورش در فیلم «The Revenant» تبدیل به یک ستاره بی بدیل شد. اما در سال های اخیر ماجراهای عشقی او بیش از درخششش در دنیای سینما سوژه رسانه های خبری بوده.

این طور به نظر می رسد که او همچنان به الگوی پایان دادن به روابط عاطفی اش وقتی که نامزدش به سن 25 سالگی می رسد وفادار است. طبق منابع نزدیک به دی کاپریو، این تصمیم او بر پایه این باور است که در سن 25 سالگی، افراد به بلوغ کامل می رسند و به دنبال تعهد جدی تری در رابطه شان هستند.

بعد از جدایی دی کاپریو از کامیلا مونرو، حالا خبرنگاران بی صبرانه منتظر هستند تا از پارتنر جدید این بازیگر 48 ساله رونمایی کنند.

بانوی مرموزی که در کنار دی کاپریو دیده شده کیست؟

تعطیلات تابستانی دی کاپریو و بانوی مرموز

اخیرا لئوناردو دی کاپریو به تعطیلات تابستانی رفته و اولین مقصدش، محله اختصاصی همپتونز در نیویورک بود. او که با هلی کوپتر به این سفر رفته، چند روزی را در این منطقه به استراحت می پردازد. البته پاپاراتزی ها موفق شدند تا تصاویری از او در حالی که یک تی شرت سفید و یک شلوارک قهوه ای ورزشی به تن داشت ثبت کنند. البته او تمام تلاشش را به کار گرفته بودتا با زدن عینک آفتابی و به سر گذاشتن یک کلاه کپ آبی هویتش را پنهان نگاه دارد.

اما آنچه بیش از هر چیز توجه عکاسان را به خود جلب کرد، حضور یک بانوی مرموز در کنار دی کاپریو بود که همراه با او از هلی کوپتر پیاده شد و کیفش را در خودروی دی کاپریو گذاشت.

هویت این بانوی جوان هنوز ناشناس باقی مانده؛ چرا که او هم صورتش را با عینک آفتابی و یک کلاه کپ پوشانده بود. برخی رسانه ها در گزارش هایشان حدس زده اند که این بانوی مرموز ممکن است یکی از دوستان مگان روشه باشد. جدیدترین اخبار چهره‌های سینما:  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...