پدیده خرید موقت در لیگ برتر ؛ 7 بازیکنی که قرارداد بستند و بلافاصله فسخ کردند!

در نقل و انتقالات تابستانی شاهد آن بودیم که برخی بازیکنان علی رقم عقد قرارداد با یک تیم و فسخ با همان تیم، راهی تیم دیگری شدند.
کدخبر (218963) | 22 مرداد 1402 | ساعت 10:08
0 138
پدیده خرید موقت در لیگ برتر ؛ 7 بازیکنی که قرارداد بستند و بلافاصله فسخ کردند!
در نقل و انتقالات تابستانی شاهد آن بودیم که برخی بازیکنان علی رقم عقد قرارداد با یک تیم و فسخ با همان تیم، راهی تیم دیگری شدند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، همواره در فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران شاهد رخدادهای مختلفی هستیم، یکی از این اتفاقات که در فصل جاری و به واسطه تغییرات در قوانین نقل و انتقالاتی در سال‌های اخیر شاهد آن بودیم عقد قرارداد برخی بازیکن با یک تیم، فسخ با تیم مورد نظر و سپس پیوستن به تیمی دیگر بودیم؛ گفتنی است که‌ گاهی نیز این بازیکنان بدون تیم ماندند. علی شجاعی یکی از مطرح ترین بازیکنانی بود که در فصل جاری نقل و انتقالات این مسئله را تجربه کرد و بعد از عقد قرارداد با تراکتور در لیست مازاد خمز قرار گرفت؛ شجاعی سپس با تیم تبریزی فسخ کرد و راهی فولاد خوزستان شد. این در شرایطی است که شاید برخی این تصور را داشته باشند که بازیکنی که در چنین شرایطی اقدام به فسخ قرارداد می کند امکان پیوستن به تیم دیگری را نخواهد داشت در حالی که همانطور که اشاره شد با تغییر و اصلاح قوانین حتی بازیکنانی که برای تیم اول خود به میدان رفته و سپس فسخ می کنند نیز می توانند راهی تیم دیگری شوند. در ادامه مروری خواهیم داشت بر بازیکنانی که در نقل و انتقالات تابستانی ابتدا با تیمی قرارداد بستند و سپس با فسخ قرارداد و پیش از شروع بازی‌ها از قرارداد خود را فسخ کردند.

علی شجاعی

وینگر سابق پرسپولیس که فصل گذشته در عضویت نساجی مازندران بود، در تابستان سال جاری ابتدا به عضویت تراکتور درآمد و بعد از حضور در اردوی ترکیه این تیم، در لیست خروج قرار گرفت. ابتدا بحث جدایی قرضی وی مطرح بود اما شجاعی در نهایت به طور قطعی از تراکتور جدا شد و در نهایت نیز با عقد قراردادی دو ساله، به عضویت فولاد خوزستان درآمد.

پدیده خرید موقت در لیگ برتر ؛ 7 بازیکنی که قرارداد بستند و بلافاصله فسخ کردند!علی اصغر اعرابی

ستاره فصل گذشته شمس آذر، در نقل و انتقالات تابستانی سال جاری ابتدا به عضویت مس رفسنجان درآمد و همراه با این تیم در اردوی ارمنستان حضور داشت. او طی روزهای گذشته با فسخ قرارداد از مس جدا شد و بار دیگر به عضویت شمس آذر درآمد.

پدیده خرید موقت در لیگ برتر ؛ 7 بازیکنی که قرارداد بستند و بلافاصله فسخ کردند!حسین پورامینی

این هافبک باتجربه به عنوان بازیکن آزاد در نقل و انتقالات تابستانی با ملوان قرارداد بست اما چند هفته بعد، از این تیم جدا شد. او پس از جدایی از این تیم، مشکلات مدیریتی را عامل اصلی جدایی خود عنوان کرده بود.

پدیده خرید موقت در لیگ برتر ؛ 7 بازیکنی که قرارداد بستند و بلافاصله فسخ کردند!میر رسول حسینی

دروازه‌‎بان فصل گذشته شمس آذر در تابستان سال جاری راهی انزلی شد تا در ترکیب ملوان به میدان برود. با این حال حضور وی در انزلی خیلی طولانی نشد و او با فسخ قرارداد از این تیم جدا شد و در حال حاضر در آستانه انتقال به تیم لیگ یکی داماش گیلان است. ترافیک لیست بازیکنان بزرگسال ملوان دلیل اصلی جدایی این دروازه‌بان بوده و تارتار ترجیح داده تا از افشار صداقت دروازه‌بان جوان خود به جای حسینی روی نیمکت استفاده کند.

پدیده خرید موقت در لیگ برتر ؛ 7 بازیکنی که قرارداد بستند و بلافاصله فسخ کردند!جلال علی محمدی

انتقال این بازیکن به نفت آبادان به طور رسمی اعلام نشد با این حال، عبدالله ویسی سرمربی این تیم در گفت‌وگویی جذب این بازیکن را تایید کرد. کاپیتان سابق سپاهان تنها چند روز بعد از اعلام ویسی، به یک باره قید حضور در این تیم را زد و راهی رفسنجان شد تا جانشین مهرداد رضایی در خط میانی این تیم شود.

پدیده خرید موقت در لیگ برتر ؛ 7 بازیکنی که قرارداد بستند و بلافاصله فسخ کردند!محمود مطلق‌زاده

این هافبک جنوبی نیز بعد از پایان دوران سربازی خود به آبادان بازگشت تا در ترکیب نفت به میدان برود با این حال تنها چند روز بعد از حضور وی در آبادان، او نیز از این تیم جدا شد و در نهایت به عضویت دیگر تیم خوزستانی لیگ برتر، استقلال خوزستان درآمد.

پدیده خرید موقت در لیگ برتر ؛ 7 بازیکنی که قرارداد بستند و بلافاصله فسخ کردند!علیرضا دغاغله

این مدافع چپ، یکی از اولین خریدهای شمس آذر در لیگ برتر بود با این حال دغاغله تنها چند جلسه بعد از حضور در تمرینات این تیم و با توافقی که میان شمس آذر و خیبر خرم‌آباد صورت گرفت، راهی تیم لرستانی در لیگ یک شد.

پدیده خرید موقت در لیگ برتر ؛ 7 بازیکنی که قرارداد بستند و بلافاصله فسخ کردند!در انتظار چند جدایی دیگر باشید.

منتظر محمد خرید عراقی استقلال به دلیل مشکلات این تیم در ثبت قراردادها در آستانه جدایی از آبی‌ها است و احتمالا راهی رفسنجان خواهد شد. دو باشگاه لیگ برتر ذوب‌آهن و ملوان نیز در نقل و انتقالات تابستانی اقدام به جذب 8 بازیکن لیگ برتری کرده‌اند و برای استفاده از آخرین خرید خود، چاره‌ای جز کنار گذاشتن یکی دیگر از خریدهای تابستانی خود نخواهند داشت. جدیدترین اخبار فوتبال ایران:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...