پرسپولیس، رسما روی هوا

فصل نقل و انتقالات و شایعات و اتفاقات آن از سری جذابیت های فوتبال بوده است که البته حالا برای پرسپولیسی ها تبدیل به یک کابوس شده است.
کدخبر (202638) | 12 تیر 1402 | ساعت 09:52
0 142
پرسپولیس، رسما روی هوا
فصل نقل و انتقالات و شایعات و اتفاقات آن از سری جذابیت های فوتبال بوده است که البته حالا برای پرسپولیسی ها تبدیل به یک کابوس شده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، با شروع فصل نقل و انتقالات همگان با توقع تمدید با ستاره‌های فصل قبل تیم مثل گولسیانی و سعید صادقی و جذب نفرات جدید برای تقویت تیم به تماشای اقدامات مدیریت تیم نشستند. اما حال پس از گذشت حدود یک ماه از شروع فصل نقل و انتقالات اوضاع پرسپولیس هر روز بدتر از دیروز میشود‌. سعید صادقی در کنار  گولسیانی و وحید امیری در این حدود یک ماه گذشته پرسپولیس هنوز موفق به انجام حتی یک تمدیدی نشده است، برخی بازیکنان مثل سیامک نعمتی را مازاد اعلام کرده است و فقط و فقط شهاب زاهدی را جذب کرده و در اتفاقی غیر قابل باور در حال از دست دادن ستون های اصلی تیم قهرمان خودش است که در عجیب ترین مورد ممکن علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم امروز با حضور در سازمان لیگ قرارداد خودش را فسخ کرد و در آستانه آبی پوش شدن قرار دارد. سیامک نعمتی و علیرضا بیرانونداین اوضاع نابسامان و بغرنج در باشگاه پرسپولیس هرآن می‌تواند بد و بدتر شود. مطالبات و پاداش های بازیکنان تیم قهرمان هنوز پرداخت نشده است، در فاصله حدود یک ماه تا شروع لیگ جدید تمرینات تیم هنوز استارت نخورده است و حتی سرمربی تیم هنوز اطلاعات درستی از نفرات در اختیارش برای فصل آینده ندارد که تمام این موارد به مدیریت غلط و از مد افتاده درویش باز می‌گردد که هنوز که هنوز است توقع دارد بازیکنان خودشان با کسب رضایت نامه پای میز مذاکره با پرسپولیس بنشینند و حال باید صبر کرد و دید این تایم پر تنش نقل و انتقالات در نهایت به چه شکل برای سرخ پوشان به اتمام خواهد رسید. آخرین اخبار فوتبال ایران

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...