پوشش جذاب جنیفر لوپز در لس آنجلس؛ شایعاتی که با شعر مولانا تکذیب شدند + عکس

جنیفر لوپز با پوشیدن تی شرتی مزین به شعری از مولانا، شایعات منتشره درباره اختلافات میان وی و بن افلک را تکذیب کرد.
کدخبر (220715) 27 مرداد 1402 | ساعت 13:27
0 194
جنیفر لوپز با پوشیدن تی شرتی مزین به شعری از مولانا، شایعات منتشره درباره اختلافات میان وی و بن افلک را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، اولین تصاویر جنیفر لوپز پس از بازگشت به لس آنجلس مورد توجه کاربران قرار گرفته است. جنیفر لوپز حدود 10 روزی برای تعطیلات راهی شهرهای ساحلی در فرانسه و ایتالیا شده بود و پس از بازگشت به لس آنجلس بار دیگر تبدیل به سوژه اولی پاپاراتزی‌ها و شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است. این بار هم پوشیدن تی شرتی توسط جی لو که روی آن شعری از مولانا، شاعر گران قدر ایرانی، روی آن نقش بسته بود در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده است.

روی تی شرت جی لو، متن زیر درج شده بود: You are the soul of the universe and your name is love

متنی که ترجمه مصرع زیر از غزلیات مولانا جلال‌الدین بلخی است که با لقب رومی نیز شناخته می‌شود:
تو جان جان جهانی و نام تو عشق است

پوشش جذاب جنیفر لوپز در لس آنجلس؛ شایعاتی که با شعر مولانا تکذیب شدند + عکس

پوشش جذاب جنیفر لوپز در لس آنجلس؛ شایعاتی که با شعر مولانا تکذیب شدند + عکسبن افلک در استانبول و شایعات بی‌اساسی که وایرال شد

پس از انتشار تصاویر جی لو، برای برخی عجیب بود که چرا بن افلک در کنار او حضور ندارد. بنیفر با هم راهی فلورانس در ایتالیا شده بودند و یکی دو روزی را در کنار فرزندان بن افلک از همسر سابقش (جنیفر گارنر) گذراندند. پس از آن، بن افلک همراه با فرزندانش به همسر سابقش و خانواده او در استانبول پیوست و تعطیلات را در کنار آنها گذراند. بر کسی پوشیده نیست که بن افلک پس از قطع رابطه‌ 13 ساله‌اش با گارنر، رابطه دوستانه خود با او را حفظ کرده و با هم برای اینکه در زندگی فرزندانشان خللی ایجاد نشود، رابطه دوستانه و صمیمانه‌ای با هم داشته باشند. این دو بارها در کنار فرزندانشان رویت شده‌اند و به دفعات همراه فرزندانشان به تعطیلات رفته‌اند و جی لو نیز مشکلی با این قضیه ندارد. علاقه افلک به استانبول بر کسی پوشیده نیست. این علاقه از سال 2012 و زمانی که وی مشغول فیلم‌برداری «آرگو» بود، شکل گرفته است. او بارها از استانبول به عنوان شهر مورد علاقه خود نام برده و این بار هم فرزندانش را برای تعطیلات به این شهر ترکیه برده، اقدامی که به شدت در رسانه‌های جهان و به خصوص در رسانه‌های ترکیه سر و صدا کرده و پوشش خبری بالایی داشته است. تصاویری که از جنیفر گارنر در کنار بن افلک و سه فرزندشان منتشر شده، باعث شده برخی در رسانه‌ها به شایعات بی اساسی بپردازند، شایعاتی مبنی بر این که این دو بار دیگر وارد رابطه خواهند شد و به همین دلیل است که جنیفر لوپز به تنهایی راهی تعطیلات شده است.

پوشش جذاب جنیفر لوپز در لس آنجلس؛ شایعاتی که با شعر مولانا تکذیب شدند + عکسجی لو و احترام گذاشتن به وظایف پدرانه بن افلک

اما واقعیت موضوع دیگری است و برخلاف دوران دوستی بن افلک و آنا دی آرماس که پس طلاق افلک و گارنر شکل گرفته بود، جی لو موفق شده رابطه خود را با بن افلک مدیریت کند و او متوجه است که افلک به عنوان پدر وظایفی دارد و بارها در این باره صحبت کرده است. رابطه افلک و گارنر در دورانی که افلک با دی آرماس در رابطه بود، اصلا جالب نبود که برخی دلیل آن را کینه گارنر نسبت به دی آرماس ارتباط می‌دادند، چرا که گارنر، او را باعث پایان زندگی مشترک خود با افلک بعد از 13 سال می‌دانست. به نظر می‌رسد رابطه بن و جن در این دوره بسیار پخته‌تر از رابطه اولیه این در سال 2001 بوده، زمانی که این دو در پشت صحنه فیلم گیلتی در سال 2001 با یکدیگر آشنا شدند و در اوایل سال 2002 بود که مطبوعات از این رابطه خبردار شدند و پس از آن بود که زندگی این دو تحت پوشش گسترده رسانه‌ای قرار گرفت و لحظه‌ای نبود که این دو از پاپاراتزی‌ها در امان باشند.

وقتی پاپاراتزی‌ها رابطه جنیفر لوپز و بن افلک را به هم زدند!

در آن زمان، جنیفر لوپز در حال نهایی کردن مراحل طلاق خود از از کریس جاد بود، موضوعی که در اوایل سال 2002 نهایی شد. افلک نیز در آن زمان به تازگی از رابطه با گوئینت پالترو خارج شده بود. پوشش جذاب جنیفر لوپز در لس آنجلس؛ شایعاتی که با شعر مولانا تکذیب شدند + عکسمطبوعات به این دو لقب بنیفر را داده بودند و قرار بود افلک و لوپز در نوامبر سال 2003 با یکدیگر ازدواج کنند، اتفاقی که بعدها تا ژانویه 2004 به تعویق افتاد و در نهایت 4 روز پیش از مراسم ازدواج، این رابطه به پایان رسید. سال‌ها بعد از اینکه رابطه افلک و جی لو به هم خورد، جنیفر لوپز با آنکه روابط دیگری هم در آن مدت داشت ولی از به هم خوردن رابطه خود با بن افلک به عنوان شکست عشقی زندگی‌اش نام برد و افلک هم سال‌ها بعد و در صحبتی مدعی شد که توجه رسانه‌ها به زندگی شخصی وی و جی لو به قدری زیاد بود که این زندگی نابود شد.

تکذیب شایعات به سبک J Lo

بازگشت جنیفر لوپز به لس آنجلس و پوشیدن تی شرتی مزین به شعری از مولانا، تنها سوژه کاربران نبود و جنیفر لوپز در همان روز تولد 51 سالگی بن افلک را با او جشن گرفت و با انتشار ویدئویی در اینستاگرام در حالی که مشغول گوش دادن به آهنگی از بیگ بند دهه 60 میلادی بودند و نوشت:
بن عزیز، دوستت دارم
جنیفر لوپز با ظاهر شدن در مقابل دوربین پاپاراتزی‌ها با تی شرتی که مزین به شعر مولانا بود و جشن گرفتن تولد 51 سالگی بن افلک، رسما به شایعات پیرامون زندگی خود و افلک پایان داد و به نظر می‌رسد که این زوج که در شرایط سختی هم برای دومین بار رابطه خود را آغاز کرده‌اند، زندگی خوبی را کنار یکدیگر دارند. باید توجه داشت که جنیفر لوپز از خیانت الکس رودریگز پا به این رابطه گذاشت و بن افلک هم که با مشکلات افسردگی که از 26 سالگی همراه او بود و بعد از جدایی وی از آنا دی آرماس شدت گرفت، و البته مشکلات ناشی از اعتیاد به الکل که در خانواده او موروثی بوده وارد این رابطه شد. به عبارتی هم جنیفر لوپز و هم بن افلک، با دلشکستگی و زخم‌های عاطفی وارد رابطه شدند و به نظر می‌رسد رابطه این دو خوب پیش خواهد رفت. آخرین خبرها از چهره ها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...