لایف استایل جذاب یکی از زیباترین بازیگران زن دنیا؛ از یوگا تا پاستا با سبزیجات و روغن زیتون!

الکساندرا داداریو که به عنوان یکی از زیباترین زنان هالیوود شناخته می شود، سبک زندگی مخصوص به خود را دارد تا از تندرستی اش محافظت کند.
کدخبر (220504) | 26 مرداد 1402 | ساعت 13:33
0 205
لایف استایل جذاب یکی از زیباترین بازیگران زن دنیا؛ از یوگا تا پاستا با سبزیجات و روغن زیتون!
الکساندرا داداریو که به عنوان یکی از زیباترین زنان هالیوود شناخته می شود، سبک زندگی مخصوص به خود را دارد تا از تندرستی اش محافظت کند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، این روزها بیشتر سلبریتی‌های سرشناس دنیا فصل تابستان خود را در شهرهای ساحلی و مناطقی که آب و هوا خنک‌تری می‌گذرانند تا از گرمای هوا در امان باشند. یکی از این ستارگان، الکساندرا داداریو است که در یکی از آخرین پست‌هایش در شبکه‌های اجتماعی، تصاویری از خود را حین شنا در یکی از مناطق ساحلی به اشترام گذاشته است. او عکسی از موهای نامرتب خود را در کنار ساحل منتشر کرده و برای آن عنوان «موهای ساحلی» را انتخاب کرده است. الکساندرا داداریو طی چند سال گذشته خودش را در سینمای هالیوود مطرح و در فیلم‌های مختلفی بازی کرده است. او به طور عمده به عنوان یکی از زیباترین بازیگران زن حال حاضر جهان شناخته می‌شود و به طور طبیعی حتی با موهای شلخته زیبا به نظر می‌رسد. با این حال تنها زیبایی برای این بازیگر کافی نبوده و تلاش داشته تا سلامت و تندرستی خود را در اولویت قرار دهد. در ادامه لایف استایل داداریو را در حفظ سلامت و زیبایی بررسی می‌کنیم: لایف استایل جذاب یکی از زیباترین بازیگران زن دنیا؛ از یوگا تا پاستا با سبزیجات و روغن زیتون!

سبک زندگی الکساندرا داداریو: یوگا

الکساندرا به طور حرفه‌ای یوگا انجام می‌دهد. او اخیرا کلیپی را از تمرینات یوگای خود منتشر کرده و درباره آن نوشته:
عضلات خود را شل کنید و بگذارید ذهنتان آنها را به جریان درآورد.

چرا باید یوگا انجام دهید؟

هاروارد هلث می‌گوید:
محققان دریافتند افرادی که طی مدت 4 سال حداقل یک بار در هفته به مدت 30 دقیقه یوگا انجام می‌دهند، در دوران بزرگسالی وزن کمتری اضافه می‌کنند. افرادی که اضافه وزن داشتند در واقع وزن کم کردند. به طور کلی، افرادی که یوگا تمرین می‌کنند، در مقایسه با افرادی که این کار را انجام نمی‌دهند، شاخص توده بدنی (BMI) پایین‌تری دارند. محققان این موضوع را به ذهن آگاهی نسبت دادند. خوردن آگاهانه می‌تواند منجر به رابطه مثبت‌تری با غذا و خوردن شود.

لایف استایل جذاب یکی از زیباترین بازیگران زن دنیا؛ از یوگا تا پاستا با سبزیجات و روغن زیتون!

الکساندرا داداریو تحت درمان طب سوزنی قرار می‌گیرد

الکساندرا در 23 سالگی، زمانی که از بیماری شانه یخ زده رنج می‌برد، با طب سوزنی آشنا شد. او روی روش طب چینی قسم می‌خورد و ادعا می‌کند که به خواب و کاهش سطح استرس او کمک زیادی کرده است. او به Women's Health گفته است:
من وسواس دارم. تقریبا سوزن‌ها را در همه جای بدنم دارم و آنها را به همه جای بدنم وارد می‌کنم.
او در یکی از پست‌های اخیرش تصاویری از این درمان خود را منتشر کرده و درباره آن نوشته:
مکان جدید، حداقل یک ماه دیگر جابجا نمی‌شود.

لایف استایل الکساندرا داداریو: اسکی

الکساندرا داداریو عاشق برخورد با شیب‌ها است. تحقیقات نشان می‌دهد که اسکی در سراشیبی دارای فواید سلامتی قابل توجهی است. علاوه بر تقویت آمادگی جسمانی، ممکن است خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی و متابولیک را کاهش دهد. مطالعات همچنین نشان داده‌اند که هر چه فرد بیشتر اسکی می‌کند، شیوع کلسترول خون شناخته شده، فشار خون سیستمیک، دیابت، استرس روانی متناوب و بروز نقص حافظه کاهش می‌یابد.

لایف استایل جذاب یکی از زیباترین بازیگران زن دنیا؛ از یوگا تا پاستا با سبزیجات و روغن زیتون!

تمرینات بیرون از خانه الکساندرا داداریو

الکساندرا داداریو در زندگی خود ماجراجویی‌های زیادی دارد. او زیر پستی در شبکه اجتماعی خود نوشته:
از مشکلاتت مرخصی بگیر.
او عاشق کاوش در مکان‌های جدید و پیاده روی طولانی است. او به Women's Health می‌گوید:
من متوجه شده‌ام که اگر با خودم هماهنگ باشم و بتوانم در طبیعت باشم، بدنم سریع تر بهبود می‌یابد و بهتر پاسخ می‌دهد.

رژیم غذایی الکساندرا داداریو

الکساندرا یک رویکرد سلامت محور در مورد رژیم غذایی دارد و روز خود را با یک کاپوچینو با شیر بادام یا جو دوسر و ماست و میوه یا سفیده تخم مرغ با اسفناج و نان تست شروع می‌کند. او برای ناهار یک ساندویچ بوقلمون با پنیر، خردل و مایونز می خورد و شام او معمولا متشکل از یک کاسه پاستا با سبزیجات و روغن زیتون است. آخرین اخبار چهره های سینمایی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...