پیام تبریک راجر فدرر به نواک جوکوویچ: کاری که او انجام داد غیر قابل باور است!

در پی شکسته شدن رکورد تصاحب گرنداسلم های تنیس توسط نواک جوکوویچ، راجر فدرر، پیشکسوت جهان تنیس، پیامی را برای او منتشر کرد.
کدخبر (194993) | 25 خرداد 1402 | ساعت 21:07
0 166
پیام تبریک راجر فدرر به نواک جوکوویچ: کاری که او انجام داد غیر قابل باور است!
در پی شکسته شدن رکورد تصاحب گرنداسلم های تنیس توسط نواک جوکوویچ، راجر فدرر، پیشکسوت جهان تنیس، پیامی را برای او منتشر کرد.

به گزارش سرخ نیوز، کسب بیست و سومین عنوان نواک جوکوویچ در رقابت‌های گرنداسلم که با قهرمانی در رولن گاروس به دست آمد، همچنان مورد توجه اهالی تنیس است و بزرگان این رشته را به تحسین دستاورد ویژه مرد صربستانی و تبدیل شدن او به پرافتخارترین تنیسور مرد تاریخ وا داشته است. در این بین، پس از تبریک رافائل نادال به صربیناتور، با توجه به روابط همراه با احترام اسطوره‌های تنیس، قابل پیش‌بینی بود که راجر فدرر هم این افتخار ویژه را به مرد شماره یک تنیس جهان تبریک بگوید. در همین رابطه، راجر فدرر در حاشیه بازگشایی یک مجموعه تنیس در لندن، به تمجید از عملکرد نواک جوکوویچ پرداخت و گفت:

کاری که نواک انجام داد غیرقابل باور است. صادقانه بگویم، اضافه شدن برگی تازه به تاریخ تنیس برای ورزش اتفاق ویژه‌ای است، نه فقط برای این رشته. کاری که زمانی سرنا ویلیامز انجام داد، زمانی رافا و من و اکنون با نواک ادامه پیدا کرد.
پیام تبریک راجر فدرر به نواک جوکوویچ: کاری که او انجام داد غیر قابل باور است! راجر فدرر که به اعتقاد بسیاری از بازیکنان پیشین و پسین خود و مفسران و طرفداران تنیس، بزرگ‌ترین (صرف‌نظر از پرافتخارترین) تنیسور تاریخ به شمار می‌رود، در مورد شکسته شدن رکورد گرنداسلم‌ها نیز صحبت کرد و گفت:
این دوره بی‌نظیری در تاریخ تنیس است. چه برای طرفداران و چه برای بازیکنان. یادم می‌آید وقتی من آمدم، پیت سمپراس تازه چهاردهمین گرند اسلم را کسب کرده بود و فکر می‌کردیم رکورد او ماندگار خواهد بود. بعد من به ۱۵ رسیدم و در ادامه ۱۷ و ۲۰ و رافا در نهایت رکورد را به ۲۲ رساند. حالا نواک این رکورد را به ۲۳ رساند و این طور هم که برمی‌آید، کماکان به افتخار‌آفرینی ادامه خواهد داد. این عالی است و برای او بهترین‌ها را می‌خواهم. بعضا فراموش می‌کنیم که نواک دیگر یک بازیکن جوان‌ نیست اما او هنوز شاداب به نظر می‌رسد و می‌تواند مانند یک تنیسور جوان عناوین را کسب کند که کار راحتی نیست. موفقیت او فوق‌العاده بود و از آن بسیار خوشحال هستم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...