پیام خداحافظی سهراب مرادی از وزنه برداری + عکس

سهراب مرادی در واکنش به خبر خداحافظی اش از وزنه برداری، در شبکه اجتماعی خود پیامی را منتشر کرد.
کدخبر (201286) | 09 تیر 1402 | ساعت 12:29
0 132
پیام خداحافظی سهراب مرادی از وزنه برداری + عکس
سهراب مرادی در واکنش به خبر خداحافظی اش از وزنه برداری، در شبکه اجتماعی خود پیامی را منتشر کرد.

به گزارش سرخ نیوز، سهراب مرادی وزنه‌بردار دسته ۱۰۲ کیلوگرم ایران تصمیم گرفت از دنیای وزنه برداری خداحافظی کند. مرادی در واکنش به خداحافظی‌اش از وزنه برداری در صفحه شخصی خود نوشت:

درود به همه هم‌میهنان و ورزشکاران گرامی خدای بزرگ را سپاسگزارم که بر من منت نهاد تا بخشی از عمر خویش را در ورزش و جمع باصفا و پرمحبت شما عزیزان گرامی سپری کنم. به یقین ادعا می‌کنم که در طول این مدت از زمان شروع بنده در ورزش حرفه‌ای تاکنون بهره فراوانی از پشتیبانی و محبت‌های شما بزرگواران نصیب اینجانب شده است. ضمن عرض سپاس و قدردانی از الطاف شما دوستان و هم‌میهنان گرامی از ایزد پاک نعمات بیکران و سلامتی برای شما عزیزان آرزومندم. اینجانب سهراب مرادی از امروز اعلام می‌دارم با ورزش حرفه‌ای و پهلوان پرور وزنه‌برداری خداحافظی خواهم کرد. امید به اینکه توانسته باشم افتخاری هرچند کوچک برای شما عزیزان بوده باشم و در قلب و خاطرات شما جایگاهی همیشگی داشته باشم. شما را به خداوند بزرگ می‌سپارم.
پیام خداحافظی سهراب مرادی از وزنه برداری + عکس سهراب مرادی قهرمان المپیک ۲۰۱۶ ریو و قهرمان جهان در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ است. او همچنین مدال طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و دو نشان طلا، یک نقره و یک برنز قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد. این وزنه‌بردار همچنین رکوردار مجموع دسته ۹۶ کیلوگرم جهان با ۴۱۶ کیلوگرم است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...