تمرینات سنگین لاشا تالاخادزه ؛ غول گرجستانی برای رکورد 500 کیلوگرمی آماده می‌شود + ویدئو

لاشا تالاخادزه وزنه بردار دسته فوق سنگین وزن گرجستانی بعد از قهرمانی در مسابقات اروپایی، برای حضور پر قدرت در مسابقات قهرمانی جهان آماده می‌شود.
کدخبر (207292) 22 تیر 1402 | ساعت 16:43
0 1039
لاشا تالاخادزه وزنه بردار دسته فوق سنگین وزن گرجستانی بعد از قهرمانی در مسابقات اروپایی، برای حضور پر قدرت در مسابقات قهرمانی جهان آماده می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، لاشا تالاخادزه یک چهره شناخته شده در دنیای وزنه‌برداری است. این وزنه‌بردار 29 ساله گرجستانی از سال 2015 قهرمان بلامنازع وزنه‌برداری جهان در دسته فوق سنگین وزن بوده و در این مدت 2 قهرمانی المپیک، 6 قهرمانی جهان و 7 قهرمانی اروپا را تجربه کرده و در حرکات یک ضرب، دو ضرب و مجموع، بارها رکورد مسابقات المپیک و جهانی را بهبود بخشیده است.

خیز بلند لاشا تالاخادزه برای حدنصاب 500 کیلوگرمی

از زمان نخستین رکوردشکنی در مجموع دو حرکت در سال 2016، تالاخادزه رکوردی را که 16 سال دست نخورده باقی‌مانده بود را بارها ارتقا داده و حال به حدنصاب 492 کیلوگرم رسیده و 8 کیلوگرم تا رکورد خارق‌العاده 500 کیلوگرم فاصله دارد. او برای رسیدن به این رکورد عجیب و غریب، دو مسابقه پیش رو دارد، مسابقات جهانی 2023 و المپیک 2024 و به نظر می‌رسد او برای ثبت رکورد نیم تنی عزم خود را جزم کرده است. لاشا تالاخادزه برای رسیدن به رکورد 8 قهرمانی جهان واسیلی الکسیویف، قهرمان نامدار فوق‌سنگین روس‌ها، نیاز به قهرمانی در دو رقابت جهانی دیگر دارد و با یک قهرمانی دیگر در این رقابت، هم‌تراز وزنه‌بردارانی چون نعیم سلیمان‌اغلو و یوریک واردانیان خواهد بود.
تمرینات سنگین لاشا تالاخادزه ؛ غول گرجستانی برای رکورد 500 کیلوگرمی آماده می‌شودتالاخادزه با قهرمانی در المپیک 2024، می‌تواند به نخستین وزنه‌بردار دسته فوق‌سنگین با سه مدال طلا تبدیل شود و از این حیث نیز یک رکورد جدید را به نام خود بزند.

لاشا برای حمله به رکوردها آماده می‌شود

تالاخادزه چندی پیش و در مسابقات وزنه برداری قهرمانی اروپا که در ارمنستان برگزار،  با مهار وزنه 222 کیلوگرمی در یک ضرب و 252 کیلوگرمی در دو ضرب و حدنصاب  474 کیلوگرم در مجموع، برای هفتمین بار متوالی به مقام قهرمانی دست یافت. تلاش او برای ارتقای رکوردهای شخصی‌اش ادامه دارد و او بعد از این مسابقات نیز تمرینات سنگین خود را به طور پیوسته ادامه داده و در تلاش است تا با آمادگی کامل در مسابقات جهانی 2023 که اواخر تابستان برگزار خواهد شد، روی استیج برود. ویدئوهایی از تمرینات اخیر وی را مشاهده می‌کنید:

ویدئو: لاشا تالاخادزه وزنه‌های 185 و 200 کیلوگرمی را آسان‌تر از آنچه که فکر می‌کنید بالای سر می‌برد!

ویدئو: مهار وزنه 261 کیلوگرمی در حرکت دو ضرب توسط لاشا تالاخادزه 

ویدئو: لاشا تاخلادزه و اسکات با هالتر از پشت با وزنه‌های 320 کیلوگرمی

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...