پیشنهاد جنیفر انیستون برای تناسب اندام ایده‌آل؛ از بوکس به تمرینات خانگی!

چند روزی می‌ شود که جنیفر انیستون رسما به Pvolve یک برند تمرینات خانگی پیوسته در این خصوص توضیحاتی به طرفداران خود داده است.
کدخبر (191309) | 17 خرداد 1402 | ساعت 22:05
0 160
پیشنهاد جنیفر انیستون برای تناسب اندام ایده‌آل؛ از بوکس به تمرینات خانگی!
چند روزی می‌ شود که جنیفر انیستون رسما به Pvolve یک برند تمرینات خانگی پیوسته در این خصوص توضیحاتی به طرفداران خود داده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، جنیفر انیستون نفس عمیقی می‌کشد. او حتی زمانی که تصویر رویش زوم می‌شود، درخشان است و آماده است تا در مورد تناسب اندام صحبت کند. او چندی روزی می‌شود که رسما به «Pvolve» که یک برند تمرینات خانگی است، پیوسته است. این برند ارائه دهنده تمرینات و تجهیزات تمرینات کاربردی خانگی است. مانند بسیاری از برندهای تناسب اندام، این برند نیز به شما کمک خواهد کرد تا بهترین ظاهر فیزیکی را داشته باشید. البته بر خلاف سایر رقبایش، این برند تصمیم دارد تا بدون اینکه فشاری به شما بیاورد و چالش‌های دشواری ایجاد کند، این کار را انجام دهد. این بر خلاف جریانی است که در ما احساس سوزاندن چربی و سپس تمرینات سخت‌تر را ایجاد می‌کند. پیشنهاد جنیفر انیستون برای تناسب اندام ایده‌آل؛ از بوکس به تمرینات خانگی!

جنیفر انیستون: بدون ورزش نمی‌توانم خودم را احساس کنم

البته جنیفر انیستون برای آن اینجا نیست. او می‌گوید:
وقتی این ذهنیت وجود دارد که اگر 45 دقیقه ورزش هوازی انجام ندهم، تمرینی خوبی نداشته‌ام، اوضاع دلهره‌اور می‌شود. من مدت‌هاست به آن باور پیدا کردم. من فقط می‌سوزاندم و بدنم را از بین می‌بردم.
با این حال، او اعتراف می‌کند که وقتی ورزش انجام نمی‌دهد، خودش را احساس نمی‌کند. جنیفر انیستون اذعان می‌کند که در گذشته بیش از حد خودش را تحت فشار قرار داده است. او می‌گوید:
فیزیوتراپیستم یک عروسک باربی به من داد که با نوار کینزیو پوشانده شده است. این یک تصویر ذهنی احمقانه است تا متوجه شوید هدف استفاده از این نوار نشان دادن همه آسیب‌هایی است که در 15 سال گذشته داشته‌ام.
پیشنهاد جنیفر انیستون برای تناسب اندام ایده‌آل؛ از بوکس به تمرینات خانگی! جست‌وجو در مورد تمرین‌های سبک اما مؤثر که آسیب‌دیدگی کمر را تشدید نکند و ملاقات مجدد با یکی از دوستان، انیستون را به سوی Pvolve کشاند.
یکی از دوستان دخترم که دیگر او را پس از همه گیری کرونا ندیده بودم، در این مدت بدنش را کامل دگرگون کرده بود. او بدنش واقعا زیبا شده بود و خودش می‌گفت انرژی‌اش به اندازه‌ای است که تا پیش از آن اینگونه نبوده است.
برای جنیفر انیستون Pvolve یک روش طلایی محسوب می‌شود چرا که نه تمرینات سختی دارد نه آسان. او در این مسیر روش‌های مختلفی را امتحان کرده که البته در مورد برخی از آن‌ها قسم خورده دیگر سمتشان نرود.

جنیفر انیستون: در بوکس مچ دستم تحت فشار قرار می‌گرفت

حرکات کراس فیت بسیار تهاجمی هستند. این حرکت به کمیت ارتباط دارد نه کیفیت و بدن را تحت فشار قرار می‌دهد. در بوکس هم دوران خوبی داشتم اما واقعا مچ دستم تحت فشار قرار می‌گرفت.
این در حالی است که تمرینات Pvolve ابتدا با 15 دقیقه فعالیت شروع می‌شود که با نیازهای پس از ریکاوری جنیفر انیستون که به او اجازه می‌داد بیش از حد معمول تعریق داشته باشد، مطابقت داشت. پیشنهاد جنیفر انیستون برای تناسب اندام ایده‌آل؛ از بوکس به تمرینات خانگی!در دنیای تناسب اندام عمدتا بخش روانی ارتباط ذهنی-جسمی بخاطر دستیابی به نتایج بهتر، دچار افول می‌شود اما انیستون طی انجام یک تمرین طاقت فرسا این مساله را برطرف کرده است.
وقتی کاری را بارها و بارها تکرار می‌کنید، دیگر نمی‌توانید خوب فکر کنید یا وقاعا تمرین خوبی نخواهید داشت.
بر خلاف 45 دقیقه دویدن بر روی تردمیل، تمرینات کاربردی Pvolve به طور خاص برای بدن شما طرح ریزی شده و حرکات خاص و هدفمندی را در نظر می‌گیرد. به اعتقاد جنیفر انیستون بهترین بخش این تمرین، پس از آن ایجاد می‌شود؛ جایی که شما احساس خستگی، درد یا افتادگی دیوانه‌واری را تجربه نمی‌کنید.

جنیفر انیستون: ترجیح می‌دهم با دوستانم ورزش کنم

برای انیستون یک تمرین سبک که به او احساس داشتن انرژی بیشتری را می‌دهد، کلیدی است اما داشتن روحیه مناسب نیز مهم است. او اذعان می کند: پیشنهاد جنیفر انیستون برای تناسب اندام ایده‌آل؛ از بوکس به تمرینات خانگی!
من خیلی ترجیح می‌دهم با دوستانم ورزش کنم. تمرینات خود را به تنهایی انجام دهید. اگر موسیقی خوبی داشته باشید، می‌توانید از آن لذت ببرید اما من دوست دارم کسی مرا راهنمایی کند. انجام دادن کمتر درست کارها برایم آسان است.
برای داشتن یک تمرین خوب، داشتن یک موسیقی خوب مکمل است. انیستون می‌گوید:
برایم انتخاب آهنگ مورد علاقه ام دشوار است. تعداد زیادی وجود دارد. من واقعا لیزو را دوست دارم. ریحانا را هم دوست دارد و البته عاشق اهنگ‌های قدیمی هیپ هاپ دهه 90 هستم.
جدیدترین خبرهای چهره های سینما:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...