چرا ایسکو از رئال مادرید جدا شد؟

ایسکو در بخش دوم گفتگوی خود با مارکا تأکید کرد که می‌خواهد دوباره در فوتبال بدرخشد و هنوز کم نیاورده است.
کدخبر (209819) | 28 تیر 1402 | ساعت 08:40
0 119
چرا ایسکو از رئال مادرید جدا شد؟
ایسکو در بخش دوم گفتگوی خود با مارکا تأکید کرد که می‌خواهد دوباره در فوتبال بدرخشد و هنوز کم نیاورده است.

به گزارش سرخ نیوز، ایسکو آلارکون، ستاره سابق رئال مادرید، با وجود داشتن دورانی درخشان در این تیم، جدایی نه‌چندان خوشایندی از جمع کهکشانی‌ها داشت. او که در بخش اول مصاحبه مفصل خود با مارکا درمورد جدایی پرحاشیه‌اش از سویا افشاگری کرده بود، در بخش دوم مصاحبه خود با این نشریه اسپانیایی درمورد اختلافاتش با سانتیاگو سولاری، سرمربی وقت رئال و افول ناگهانی‌اش که به ترک باشگاه محبوبش انجامید، صحبت کرد: وقتی سولاری به رئال آمد...

زمانی که سولاری به رئال مادرید آمد، ایسکو دیگر برای کسی وجود نداشت. دیگر هیچ حمایتی احساس نکردم. سولاری مرا به سکوها فرستاد تا از آنجا بازی را تماشا کنم. کسی ازطرف باشگاه نیز مرا حمایت نمی‌کرد و وقتی به گذشته نگاه می‌کنم، متوجه می‌شوم که باید می‌رفتم. اما ترک رئال مادرید خیلی سخت است.
دلیل اختلاف با سولاری
واقعاً نمی‌دانم چه اتفاقی بین ما رخ داده بود. بعد از یکی از آن بازی‌هایی که بدون توضیح مرا به سکوها فرستاده بود، تماس گرفت و به من گفت که خوب تمرین می‌کنم و اعتمادش را جلب کرده‌ام. بازی بعدی اما او دوباره مرا به سکونشین کرد! واقعاً نمی‌دانم هدفش چه بود و آیا به من می‌خندید؟
چرا ایسکو از رئال مادرید جدا شد؟ پیشنهاد حضور در بارسلونا
این احتمال وجود داشت که من در سال 2018 به تیم رقیب بروم. بله! درمورد بارسلونا صحبت می‌کنم. بارتومئو با من تماس گرفت اما از حضور در رئال مادرید راضی بودم. رئال تیم رویاهای من بود و حاضر نبودم آن را با تمام طلاهای دنیا عوض کنم. مادرید شهر فوق‌العاده‌ای است و زندگی در آن لذت‌بخش است و می‌دانستم قرار نیست در جای دیگری باشم.
مقوله پیچیده ترک رئال
من در دو فینال لیگ قهرمانان اروپا، فینال جام حذفی و سوپرکاپ بازی کردم و موفق شدم تا سال 2018 در تمام لحظات مهم بزرگ‌ترین تیم تاریخ حضور داشته باشم. ترک مادرید همیشه پیچیده‌ترین کار در دنیاست. بسیاری از بازیکنان این تجربه را کرده‌اند.
وقتی دوران ایسکو در رئال تمام شد!
آیا انتظار بیشتری از زیدان داشتم؟ نه، صادقانه بگویم؛ زیدان از من انتظار بیشتری داشت. او در مقاطع پایانی فصل آمد و من در آن مقطع واقعاً حالم خوب نبود. به‌خاطر اتفاقاتی که افتاده بود، روحیه خوبی نداشتم. بعد از جام جهانی از نظر روحی و بدنی کم آوردم. فصل بعد بدون بازی شروع کردم ولی کم‌کم اوضاع بهتر شد و در بازی‌های مهمی مثل پاری سن ژرمن در چمپیونزلیگ، بارسا در نوکمپ، سوپرجام در عربستان، سیتی در چمپیونزلیگ گل زدم. دوباره داشتم برمی‌گشتم که فراگیری کووید از راه رسید. سال بعد، دوران من در رئال به پایان رسید. دو سه بازی در حضور کارلتو انجام دادم و تمام شد. او با من صادق بود و من پذیرفتم.
چرا ایسکو از رئال مادرید جدا شد؟ کووید لعنتی!
در دوران همه‌گیری از آن جایی که نمی‌شد پیش‌بینی کرد که دقیقاً کی بازی‌ها از سر گرفته می‌شود، همه بلاتکلیف بودیم. آن طور که باید، تمرینات انفرادی خود را پیش نبردم و اگر تمرینات را در این دوران، که فوتبال کاملاً فیزیکی شده رها کنید، کار سخت می‌شود. من هزینه این کار را پرداخت کردم. بعد از آن، از نو شروع کردم ولی فوتبال فقط به شما بستگی ندارد؛ به مربیان بستگی دارد به هم‌تیمی‌هایی که بهتر از شما هستند و... و شما باید مسئولیت‌پذیر باشید.
می‌خواهم دوباره بدرخشم
ایسکوی سخت‌کوشی که می‌خواهد فوتبال بازی کند و آمادگی بدنی‌اش را نشان دهد. من هنوز انگیزه دارم و میل زیادی برای فوتبال بازی کردن دارم. هنوز جوانم و می‌خواهم تمرین کنم، بازی کنم، گل بزنم، به تیمم کمک کنم، رقابت کنم و خوش بگذارنم. تاکنون هیچ مصدومیت مهمی نداشتم و فقط یک بار از ناحیه مچ پا کمی آسیب دیدم.
فرق مصدومیت با خانه نشینی!
فرقش با مصدومیت این است که وقتی مصدوم هستی، می‌توانی وارد رخکتن شوی، هم‌تیمی‌هایت را ببینی ولی اینجا تو تنها در خانه هستی، تنها تمرین می‌کنید و دلیلی برای شادی ندارید. ولی امیدوارم این شرایط زود تمام شود. می‌خواهم یک تصمیم خوب بگیرم؛ چون حق اشتباه ندارم. دیگر نمی‌خواهم در فوتبال حرفه‌ای، گام اشتباهی بردارم. به خودم ایمان دارم؛ چون مرد شجاعی هستم.
چرا ایسکو از رئال مادرید جدا شد؟ آخرین اخبار فوتبال خارجی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...