لوکاکو، مردی با خیانت های تمام نشدنی

روملو لوکاکو ستاره بلژیکی فصل گذشته اینترمیلان این روز ها مشغول مذاکرات با باشگاه یوونتوس است.
کدخبر (209787) | 28 تیر 1402 | ساعت 07:19
0 200
لوکاکو، مردی با خیانت های تمام نشدنی
روملو لوکاکو ستاره بلژیکی فصل گذشته اینترمیلان این روز ها مشغول مذاکرات با باشگاه یوونتوس است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، دو فصل قبل درست در هنگامی که تیم فوتبال اینتر در شرایط خوبی نبود روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی این تیم ساز جدایی کوک کرد و راهی لندن شد تا پیراهن آبی چلسی را بر تن کند. این کار لوکاکو اصلا به مزاج هوادارن افعی ها خوش نیامد. البته این انتقال چندان پایدار هم نبود و تنها پس از یک فصل با قرارگرفتن در لیست مازاد چلسی به صورت قرضی به اینتر بازگشت. لوکاکو، مردی با خیانت های تمام نشدنی گرچه هواداران این باشگاه از انتقال او به تیم فوتبال چلسی دل خوشی نداشتند اما باز هم از او حمایت کردند. حتی با وجود عملکرد نچندان جالب او خصوصا در بازی‌های مهم فصل و فینال لیگ قهرمانان اروپا. حال و پس از آنکه اینتر به دنبال قطعی کردن قرارداد او و در حال مذاکره با چلسی بود، اخباری مبنی بر مذاکرات لوکاکو با یوونتوس به گوش رسیده هواداران افعی ها رسیده است. اخباری که موج تنفر شدیدی را نسبت به لوکاکو در میان افراطی‌های نراتزوری پخش کرده است و آنها بیانیه تندی به شرح زیر منتشر کردند:

«تو به همه ما خیانت کردی. ما همیشه در لحظات سخت از تو دفاع می‌کردیم و حالا تو به ما خنجر می‌زنی. تو بعد از بوسه بر نشان ما، خودت را به بالاترین پیشنهاد می‌فروشی. تو یک مرد واقعی نیستی. ما دیگر هرگز یکدیگر را نخواهیم دید.»
لوکاکو، مردی با خیانت های تمام نشدنی پس از اینکه لوکاکو برای دومین مرتبه به اینتر و هواداران این تیم خیانت کرد به نظر می رسد دیگر مسیر این دو به شکل کامل از هم جدا خواهد شد. او که در مجموع 132 بازی برای اینتر موفق به ثبت 78 گل شد میتوانست با ادامه این روند خوب نامش را در اینتر در میان بهترین های این تیم ثبت کند اما همان گونه که در سال‌های قبل به اورتون و منچستریونایتد وفادار نبود نشان داد لوکاکو و وفاداری دو خط موازی هستند. درصورت پیوستن این بازیکن به باشگاه یوونتوس تقابل دوباره لوکاکو با هواداران نراتزوری به قطع یکی از جنجالی ترین اتفاقات فوتبال ایتالیا خواهد بود که باید برای وقوع آن منتظر آینده ی نچندان دور ماند. آخرین اخبار فوتبال خارج

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...