کابوس نیت دیاز برای مبارزه با جیک پاول در تگزاس؛ او حق مصرف ماریجوانا ندارد!

نیت دیاز مخالفت خود را با مصرف استروئید نشان داد اما اعتراف کرد که در تمام طول این سال ها، از مخدر ماریجوانا مقدار زیادی استفاده می کرده است!
کدخبر (187961) | 10 خرداد 1402 | ساعت 22:52
0 399
کابوس نیت دیاز برای مبارزه با جیک پاول در تگزاس؛ او حق مصرف ماریجوانا ندارد!
نیت دیاز مخالفت خود را با مصرف استروئید نشان داد اما اعتراف کرد که در تمام طول این سال ها، از مخدر ماریجوانا مقدار زیادی استفاده می کرده است!

به گزارش سرخ نیوز، نیت دیاز قرار است روز 5 آگوست (شنبه 14 مرداد) در یک مسابقه بوکس حرفه‌ای مورد انتظار در سالن امریکن ایرلاینز در دالاس آمریکا با جیک پاول مبارزه کند. در کنفرانس خبری این مبارزه که اوایل این ماه در تگزاس برگزار شد، دیاز به این واقعیت اشاره کرد که جیک پاول اغلب به استفاده از استروئیدها و داروهای تقویت کننده عملکرد متهم شده است. با این حال انتظار می رود هر دو مبارز پیش از مسابقات بوکس خود، تحت آزمایش دوپینگ VADA (انجمن داوطلبانه ضد دوپینگ) قرار گیرند. کابوس نیت دیاز برای مبارزه با جیک پاول در تگزاس؛ او حق مصرف ماریجوانا ندارد!

نیت دیاز و مصرف ماریجوانا

در این کنفرانس خبری نیت دیاز خطاب به رسانه‌ها تاکید کرد که در تمام دوران حرفه‌ای خود مخالفتش را با کسانی که از استروئیدها استفاده کرده‌اند، نشان داده است. در عین حال نیت دیاز اعتراف کرد که تنها مخدری که او مصرف می‌کند، ماریجوانا است و به گفته خودش همیشه مقادیر زیادی از این مخدر همراه او پیدا می‌شود. یک روزنامه نگار متعاقباً اشاره کرد که TDLR (دپارتمان صدور مجوز و مقررات تگزاس) در مورد استفاده از ماریجوانا سیاستی سختگیرانه دارد. دیاز سپس اشاره کرد که شاید باید به جای تگزاس در کالیفرنیا با جیک پاول مبارزه کند؛ جایی که قوانین مربوط به مصرف ماریجوانا آنقدر سختگیرانه نیست. به دنبال این مسائل مطرح شده در کنفرانس خبری، استیون ماروکو از MMA Fighting و اکانت MMA Junkie در توئیت‌هایی به این موضوع اشاره کردند. در ادامه یکی از مقامات دپارتمان صدور مجوز و مقررات تگزاس در مورد مصرف ماریجوانا توسط نیت دیاز در ایالت تگزاس عنوان کرد که مقررات برای نیت دیاز مانند سایر ورزشکارانی که در مسابقات ورزشی در ایالت تگزاس شرکت می‌کنند، اجرا خواهد شد.

کابوس نیت دیاز برای مبارزه با جیک پاول در تگزاس؛ او حق مصرف ماریجوانا ندارد!

تعلیق 90 روزه در انتظار ورزشکاران مصرف کننده مواد مخدر

چندین ایالت کشور آمریکا و همچنین سازمان‌های مهم مقننه ورزش‌های رزمی مانند USADA (آژانس ضد دوپینگ آمریکا)، قوانین مصرف ماریجوانا را در سال‌های اخیر کاهش داده‌اند و بیشتر سازمان‌های نظارتی دیگر ورزشکاران و مبارزان را به دلیل مصرف ماریجوانا، مواخذع و جریمه نمی‌کنند. با این حال طبق قوانین ایالت تگزاس حد مجاز وجود ماده تتراهیدروکانابینول در خون، 50 نانوگرم در میلی لیتر THC است و بیش از آن تخلف محسوب می‌شود. اگر در آزمایش ورزشکاری مشخص شود که او بیش از این مقدار مواد مخدر مصرف کرده، 90 روز از ورزش تعلیق و 500 دلار جریمه خواهد شد. همچنین اگر یک مبارز که تست دوپینگ او مثبت شده، در مبارزه خود پیروز شده باشد، این پیروزی از او پس گرفته خواهد شد. کابوس نیت دیاز برای مبارزه با جیک پاول در تگزاس؛ او حق مصرف ماریجوانا ندارد!

نیت دیاز قبل از مبارزه با لئون ادواردز ماریجوانا کشید

در ژوئن سال 2021، نیت دیاز در دسته وزنی ولترویت با دیگر مدعی این دسته یعنی لئون ادواردز در یک رقابت 5 راندی در UFC 263 مبارزه کرد. در کنفرانس مطبوعاتی قبل از مبارزه نیت دیاز با کشیدن ماریجوانا در میان خبرنگاران، باعث تعجب همه افراد در سالن شد و توجه همه را به خود جلب کرد. علاوه بر این، نیت دیاز نشان داد که او سیگاری با نام تجاری «Kill 4209» می‌کشد که ظاهراً سیگاری از سویه حشیش است. نیت دیاز از طرفداران مصرف ماریجوانا به ویژه برای ورزشکاران ام ام ای است. او می‌گوید این ماده کمک کند آنها آرامش و سلامت خود را حفظ کنند. کابوس نیت دیاز برای مبارزه با جیک پاول در تگزاس؛ او حق مصرف ماریجوانا ندارد! نیت دیاز در آخرین مبارزه خود در ام ام ای توانست در سپتامبر 2022 در 4 راند تونی فرگوسن را شکست دهد. او پس از این مبارزه راه خود را از UFC جدا کرد. او می‌خواهد پیش از بازگشت به رینگ هشت ضلعی ام ام ای، جیک پاول را در یک رقابت بوکس شکست دهد. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...