بازار داغ مبارزه با سلبریتی‌ها / کانلو آلوارز مقابل «بدنام»؟

کدخبر (190240) | 15 خرداد 1402 | ساعت 22:16
0 207
بازار داغ مبارزه با سلبریتی‌ها / کانلو آلوارز مقابل «بدنام»؟
سلبریتی های زیادی قصد دارند تا با مبارزه با بهترین های بوکس جهان، خودشان را به چالش بکشند و این بار کانلو آلوارز گزینه یک مبارزه پولساز شده است.

به گزارش سرخ نیوز، بوکس سلبریتی ها هم اکنون به یک ماشین پولسازی بزرگ تبدیل شده است. اخیرا بوکسورهای مطرحی چون تایسون فیوری و کانلو آلوارز این ایده را پرورش داده و امیدوارند که بتوانند با افرادی مبارزه کنند که به طور رسمی، یک مبارز حرفه ای بوکس به شمار نمی‌آیند و حتی در جدول رده بندی بوکسورهای حرفه‌ای قرار نمی‌گیرند. کانلو آلوارز در گذشته در رابطه با مبارزه احتمالی خود با جیک پاول یا کانر مک گرگور صحبت کرده و تلاش کرده تا از قصد دعوایی را بین خودش و جان جونز به راه بیندازد. درست است که اکثرا این افراد در هنرهای رزمی ترکیبی فعال هستند اما به طور حرفه ای در بوکس فعالیتی ندارند. متخصصان بوکس همواره از این موضوع و هر کسی که این ایده را پرورش می‌دهد انتقاد کرده اند. مبارزه هایی به قیمت عنوان قهرمانی / کانلو آلوارز مقابل بدنام، هدف مبارزه با سلبریتی ها چیست؟

آیا کانلو آلوارز و تایسون فیوری باید دست از این کار بردارند؟

درآمد حاصل از مبارزه فلوید می ودر با کانر مک گرگور و لوگان پاول باورکردنی نبود و در نتیجه، مبارزان زیادی هستند که به انجام این کار علاقه دارند و این موضوع کاملا با توجه به درآمد حاصل از انجام این مبارزات طبیعی است. این موضوع در مورد تایسون فیوری و کانلو آلوارز نیز صدق می‌کند و آن ها نیز از درآمد بیشتر استقبال می‌کنند. با این حال، سر به سر گذاشتن چنین سلبریتی هایی با مبارزه کردن با آن ها در واقعیت کاملا متفاوت است. هر چند، به احتمال زیاد در آینده ما شاهد مبارزه های بیشتری در این زمینه خواهیم بود. حضور در چنین مبارزه‌هایی می‌تواند به معنای پایان دوران حرفه‌ای یک بوکسور تلقی شود، هر چند این اتفاق به احتمال زیاد رخ نخواهد داد چون بوکسورهایی چون کانلو آلوارز و تایسون فیوری هنوز قصد دارند تا از عنوان خود دفاع کنند و برای آن ها مبارزه کنند. به هر حال، متخصصان بوکس هیچگاه از این موضوع استقبال نخواهند کرد اما تا حد زیادی نمی‌توانند از برگزاری چنین مبارزه هایی جلوگیری کنند. جدیدترین خبرهای ورزش بوکس:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...