مایک تایسون از رابطه خود با مایکل جردن می‌گوید؛ او به من بی‌محلی می‌کرد

مایک تایسون و مایکل جردن علی رغم دیدارهایی که با یکدیگر داشته اند، هیچ وقت رفاقتی بین آن ها شکل نگرفت و همیشه رابطه سردی میان این دو جربان داشت.
کدخبر (186341) | 08 خرداد 1402 | ساعت 14:29
0 456
مایک تایسون از رابطه خود با مایکل جردن می‌گوید؛ او به من بی‌محلی می‌کرد
مایک تایسون و مایکل جردن علی رغم دیدارهایی که با یکدیگر داشته اند، هیچ وقت رفاقتی بین آن ها شکل نگرفت و همیشه رابطه سردی میان این دو جربان داشت.

به گزارش سرخ نیوز، مایک تایسون اخیرا به گفتگو درباره رابطه خود با اسطوره بسکتبال یعنی مایکل جردن پرداخته بود. تایسون گفته است که جردن گاهی او و عملکردش را به‌طور کل نادیده می‌گرفت و به او بی‌محلی می‌کرد. تایسون اخیرا در کنار دنیس رودمن (هم‌تیمی سابق جردن در شیکاگو بولز) در یک پادکست حاضر شده بود و در بخشی از صحبت‌های خود به مایکل جردن و رابطه‌اش با این اسطوره NBA اشاره کرده بود. مایک تایسون را به عنوان یکی از بزرگترین بوکسورهای تاریخ در دسته سنگین وزن می‌شناسند. او در طی دوران حرفه‌ای موفق خود رکورد فوق‌العاده 50 پیروزی و 6 شکست را به‌ثبت رساند و در 44 مبارزه توانست حریفان خود را ناک اوت کند. قدرت و مهارت تایسون در بوکس استثنایی و بی‌نظیر بود و وی توانست به جایگاهی اسطوره‌ای در این ورزش دست یابد. مایک تایسون از رابطه خود با مایکل جردن می گوید؛ او به من بی محلی می کرد

رابطه سرد مایک تایسون و مایکل جردن

اما با وجود این جایگاه متمایز و عملکرد خیره کننده مایک تایسون در بوکس، او معتقد است که اسطوره بسکتبال یعنی مایکل جردن با او چندان گرم برخورد نمی‌کرد. شاید این رفتار سرد ریشه در رقابت‌جویی تزلزل‌ناپذیر جردن داشت. روحیه‌ای که کارنامه‌ای افسانه‌ای را برای این بسکتبالیست NBA شکل داد. اگرچه رابطه مایک تایسون و مایکل جردن افت و خیزها و فراز و فرودهای بسیاری را به‌خود دید اما بسیاری از طرفداران مشتاقند بدانند که علت بی‌محلی‌های گاه و بیگاه جردن به تایسون چه بود.

مایک تایسون: همه شیفته من بودند بجز مایکل جردن

مایک تایسون در طی این گفتگو اشاره کرده بود که او و مایکل جردن در دهه‌های هشتاد و نود میلادی مرتبا با یکدیگر در ارتباط بودند و چندین بار نیز با هم دیدار داشتند. تایسون می‌گوید که جردن همواره نقدهایی را به مبارزات او داشته است. تایسون در این باره گفته است:
او با بی‌رحمی درباره مبارزات من به اظهار نظر می‌پرداخت. صرف ناک اوت کردن برای او کافی نبود. حتما می‌بایست صحبت از یک ناک اوت تماشایی و بی‌نقص می‌بود. او جوری رفتار می‌کرد که انگار به هیچ وجه تحت تاثیر عملکرد من قرار نگرفته است. همه عاشق ناک اوت های من بودند بجز مایکل جردن.
مایک تایسون از رابطه خود با مایکل جردن می گوید؛ او به من بی محلی می کرد با در نظر گرفتن اینکه تایسون از مجموع 56 مبارزه خود 44 بار حریفان را ناک اوت کرد باید گفت که سلطه‌ی او بر دسته سنگین وزن سلطه‌ای تمام‌عیار و غیر قابل انکار بود. اما مایکل جردن همواره بحث را به جزئیات مبارزه می‌کشاند و شکل متحقق شدن این ناک اوت ها برایش چندان راضی‌کننده نبود. مایک تایسون می‌گوید که تجربه‌ی چندین گشت‌زنی خیابانی را با مایکل جردن داشته است. با این حال جردن هرگز رفتاری صمیمانه با او نشان نداده است. او تنها پشت فرمان می‌نشسته و رانندگی می‌کرده. بدون اینکه مایل باشد گفتگویی صمیمانه را با تایسون پی بگیرد.

آیا مایکل جردن با همسر مایک تایسون رابطه داشت؟

شبی مایک تایسون وارد یک کلاب شبانه می‌شود و متوجه می‌شود که مایکل جردن نیز آنجا حضور دارد. در آن دوران شایعه‌هایی درباره رابطه جردن با همسر تایسون یعنی رابین گیونز وجود داشت. تایسون سر میز جردن حاضر می‌شود و سعی می‌کند این موضوع را وسط بکشد. مایک تایسون از رابطه خود با مایکل جردن می گوید؛ او به من بی محلی می کرد شاهدان می‌گویند رفتار مایکل جردن پس از شنیدن حرف‌های مایک تایسون چیزی جز یک بی‌اعتنایی مطلق نبوده است. جردن از صحبت کردن درباره این موضوع طفره می‌رود و سایر حضار سعی می‌کنند بحث را عوض کنند. شاهدان می‌گویند شب بسیار پرتنشی میان این دو اسطوره بوکس و بسکتبال بوده است. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...