آماده باش تانک روسی به کایل اسنایدر و مجتبی گلیج؛ بازگشت سعدالله اف به مسابقات جهانی پس از 3 سال + ویدئو

سعدالله اف با پیروزی 3-2 مقابل علیخان جبرائیلف در ترکیب تیم ملی روسیه برای مسابقات جهانی بلگراد قرار گرفت.
کدخبر (220937) 28 مرداد 1402 | ساعت 10:35
0 477
سعدالله اف با پیروزی 3-2 مقابل علیخان جبرائیلف در ترکیب تیم ملی روسیه برای مسابقات جهانی بلگراد قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، عبدالرشید سعدالله اف، کشتی گیر روس دسته 97 کیلوگرم موفق شد با غلبه بر علیخان جبرائیلف به ترکیب تیم ملی کشتی آزاد روسیه برای مسابقات جهانی بلگراد راه پیدا کند. «تانک روسی» که دو مدال طلای المپیک و 5 قهرمانی کشتی جهان را هم در کارنامه خود می بیند، قبل از ایجاد محرومیت برای کشتی گیران روسی به دلیل جنگ با اوکراین، برای چندین سال متوالی قهرمان جهان شده بود.

ویدیو مسابقه کشتی عبدالرشید سعدالله اف مقابل علیخان جبرائیلف

سعدالله اف علی رغم اینکه در مسابقه قهرمانی روسیه شرکت نکرد اما به دلیل پیروزی 3-2 امروز مقابل جبرائلیف که قهرمان مسابقات ملی روسیه بود، بعد از دو سال به مسابقات جهانی کشتی بازخواهد گشت. عبدالرشید سعدالله اف آخرین بار در فینال المپیک توکیو توانسته بود کایل اسنایدر را شکست دهد و به مدال طلا دست پیدا کند که احتمالا شاهد رویارویی مجدد این دو نفر در مسابقات جهانی بلگراد خواهیم بود. نماینده تیم کشتی آزاد کشورمان در وزن 97 کیلوگرم مجتبی گلیج خواهد بود که با حضور عبدالرشید سعدالله اف و کایل اسنایدر، کار سختی برای رسیدن به فینال خواهد داشت.
آماده باش تانک روسی به کایل اسنایدر و مجتبی گلیج؛ سعدالله اف به مسابقات جهانی برمی گردد؟

زائوربک سیداکوف مجوز حضور در مسابقات جهانی کشتی را کسب کرد

زائوربک سیداکوف نماینده روسیه در وزن 74 کیلوگرم هم با پیروزی 3-2 مقابل چرمن والیف راهی مسابقات جهانی کشتی شد. سیداکوف که سابقه قهرمانی المپیک 2020 و قهرمانی جهان در سال های 2018 و 2019 را در کارنامه خود دارد، برای کسب مدال طلای جهانی امسال با کایل داک آمریکایی رقابت نزدیکی خواهد داشت. البته که عبدالرشید سعدالله اف و زائوربک سیداکوف از بهترین های کشتی روسیه در سالیان اخیر هستند اما وضعیت مجوز حضور تیم روسیه در رقابت‌های جهانی کشتی بلگراد هنوز مشخص نیست؛ آن ها در مسابقات جوانان جهان شرکت کردند، اما در سال گذشته، اجازه حضور در مسابقات جهانی به آن‌ها داده نشد. آخرین خبرها از ورزش کشتی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...