کریسمس در خانه شاراپووا؛ تعویض پوشک بابانوئل مخفی!

کریسمس فرا رسیده است و تنیس بازان نیز مانند ما همه مردم دنیا این فرصت را غنیمت شمردند تا جشن سال نو را در کنار عزیزان خود سپری کنند.
کدخبر (119043) | 07 دی 1401 | ساعت 12:13
0 137
کریسمس در خانه شاراپووا؛ تعویض پوشک بابانوئل مخفی!
کریسمس فرا رسیده است و تنیس بازان نیز مانند ما همه مردم دنیا این فرصت را غنیمت شمردند تا جشن سال نو را در کنار عزیزان خود سپری کنند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، ماریا شاراپووا ستاره اسبق تنیس دنیا به تازگی جشن کریسمس خود را در اینستاگرام با هوادارانش به اشتراک گذاشته است. نیازی به گفتن نیست، کریسمس امسال حول محور سلبریتی جدید خانه ماریا یعنی فرزندش تئودور است.

ماریا ویدیوی جذابی از دست تئودور که تزئینات کریسمس را روی درخت آویزان می‌کند، منتشر کرده است. او همچنین عکسی منتشر کرده است که نشان می‌دهد همسرش الکساندر گیکس در حال تعویض پوشک تئودور است. به نظر می‌رسد که ماریا کریسمس خوبی را با خانواده سپری می‌کند و از این که تمام عشق خود به خانواده را با طرفدارانش به اشتراک بگذارد، هراسی ندارد.

*اولین کریسمس این اولین کریسمس تئودور است و به همین خاطر والدینش تمام تلاش خود را کرد‌ه‌اند تا جشن کریسمس برای او خاص باشد. گاهی اوقات نیاز نیست که برای کریسمس شام مفصل بخورد یا تعطیلات مرفهی داشته باشید. کریسمس در هر جایی در کنار افرادی که دوستشان دارید، عالی خواهد بود و برای تئودور، اولین کریسمس نمی‌تواند شادتر از این باشد.

در حالی که ماریا در رسانه‌های اجتماعی بسیار فعال است و لحظات بزرگ شدن دلپذیر تئو را با طرفدارانش به اشتراک می‌گذارد، این پست‌های کریسمس بدون شک زیباترین هستند! ماریا در آخرین استوری خود تصویری از همسرش الکساندر در حال لذت بردن از کریسمس با تئودور منتشر کرد. او این عکس را با این متن منتشر کرد "بابانوئل در انجام وظایف تعویض پوشک فوق‌العاده است. چه کسی می دانست؟ کریسمس مبارک."

در تصویر، صورت الکساندر قابل مشاهده نیست و در یک لحظه صمیمانه در حالی که پدر مشغول تعویض پوشک تئو بود، عکس گرفته شده است. این پست دوست داشتنی نه تنها یک لحظه جذاب برای طرفداران است، بلکه برای پدران جدید نیز بسیار دلگرم کننده است تا سهم خود را در تربیت فرزندان انجام دهند.

*مادری و ماریا در تصویری که ماریا در شب کریسمس منتشر کرد، تئودور در حال بازی با توپی که از درخت کریسمس آویزان است، دیده می‌شود. ماریا قبل از انتشار استوری بعدی که در مورد لباسش در شب کریسمس بود، این پست را با یک علامت قلب دست نوشته در اینستاگرامش منتشر کرد. این ستاره تنیس همچنین تصاویری از پای ماهی به عنوان یک غذای خوشمزه مخصوص کریسمس، با خانواده به اشتراک گذاشت.

ماریا شاراپووا در مصاحبه‌های مختلف کرده است که مادری وفادارانه‌ترین نقش او در زندگی بوده است. با چهار قهرمانی در گرند اسلم و شناخته شدن به عنوان یک سلبریتی، مادر شدن برای ماریا مانند بسیاری از تازه مادران بسیار دشوار بود. در حالی که او پس از شیردهی با گرسنگی‌ دست و پنجه نرم می‌کرد، هنوز هم بر این باور است که مادر بودن یک تجربه ارزشمند بوده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...