کلارا چیا باید از خودش دفاع کند؛ القاب توهین آمیزی که کلارا چیا به شکیرا نسبت داد!

به‌نظر می‌رسد که درگیری شکیرا با جرارد پیکه و دوست‌دختر جدیدش کلارا چیا، وارد سطح جدیدی شده است.
کدخبر (171613) | 06 اردیبهشت 1402 | ساعت 18:27
0 210
کلارا چیا باید از خودش دفاع کند؛ القاب توهین آمیزی که کلارا چیا به شکیرا نسبت داد!
به‌نظر می‌رسد که درگیری شکیرا با جرارد پیکه و دوست‌دختر جدیدش کلارا چیا، وارد سطح جدیدی شده است.

به گزارش سرخ نیوز، جرارد پیکه بازیکن سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا، با کلارا چیا مارتی به شکیرا خیانت کرد. از آن زمان تاکنون، کلارا چیا که تنها ۲۴ سال دارد در تیتر رسانه های خبری زیادی قرار گرفته است. کلارا تاکنون به طور عمومی در رابطه با دوست دختر سابق پیکه صحبتی نکرده است، اما او و دوستان نزدیکش، با نام های زشت و توهین آمیزی از شکیرا یاد می‌کنند.

نام های زشت و توهین آمیز کلارا چیا برای شکیرا

شکیرا از این زن جوان به عنوان «مگس مرده» یاد می‌کند. زمانی که دوست دختر جدید پیکه از این موضوع مطلع شد، لقب ها و نام های زشت و عجیب و غریبی را به شکیرا نسبت داد. این اطلاعات اخیرا در یک برنامه اسپانیایی به نام Mitre Live منتشر شد. کلارا چیا باید از خودش دفاع کند؛ القاب توهین آمیزی که کلارا چیا به شکیرا نسبت داد! روبرتو آنتولین خبرنگاری است که در این برنامه حضور داشت. او در این رابطه اظهار کرد:
واضح است که همه روی شکیرا تمرکز کرده اند و کلارا تنها ۲۴ سال دارد و به طور کاملا ناگهانی با این اتفاقات رو به رو شده است. اگر حتی یک مقصد در این ماجرا وجود داشته باشد، قطعا این مقصر پیکه خواهد بود. بسیاری از مردم کلارا چیا را نادیده می‌گیرند و به تازگی اطلاعات بسیار مهم و جدیدی از حلقه دوستان نزدیک او به دست ما رسیده است. او و دوستانش، شکیرا را یک زن پیر، جادوگر و یائسه می‌دانند و با این نام ها، او را خطاب می‌کنند. کلارا چیا بعد از اینکه فهمید که شکیرا، به عنوان «مگس مرده» از او یاد می‌کند، این نام های زشت را به او نسبت داد. آن‌ها از این وضعیت خسته شده‌اند و به همین دلیل این رفتار را بروز داده‌اند.

کلارا چیا ؛ تحت نظر روانشناس

روبرتو آنتولین اظهار کرد که این زن ۲۴ ساله نمی‌تواند این حجم از توجه رسانه و فضای مجازی را نسبت به خودش تحمل کند و تمام این توجهات، به دلیل رابطه جدید او با پیکه است. کلارا چیا هم اکنون تحت نظر یک روانشناس است. او در این رابطه گفت:
کلارا چیا مارتی تحت درمان روانشناسی قرار گرفته و زمان خوبی را سپری نمی‌کند و نمی‌تواند اتفاقاتی که در فضای مجازی در حال رخ دادن است را تحمل کند. کلارا و پیکه در اسپانیا به یک رستوران ژاپنی رفتند و چون صاحب این رستوران، طرفدار شکیراست، پیکه و کلارا را از این رستوران بیرون انداخت! امیدوارم که متوجه وخامت اوضاع شده باشید. کلارا تا پیش از این فعالیت خاصی در فضای مجازی نداشت و به طور کاملا ناگهانی در حال تجربه این اتفاقات است و نمی‌تواند این موضوع را تحمل کند.

کلارا چیا باید از خودش دفاع کند؛ القاب توهین آمیزی که کلارا چیا به شکیرا نسبت داد!

ادعای کلارا چیا در دفاع از خود چیست؟

این خبرنگار همچنین عنوان کرد که کلارا چیا نیز به نحوی از خود دفاع می‌کند. کلارا چیا ادعا می‌کند که زمانی که او و پیکه وارد رابطه شدند، رابطه پیکه و دوست دختر سابقش تقریبا به طور کامل تمام شده بود. آنتولین اظهار کرد:
آهنگی که شکیرا در این رابطه خواند توجه بسیاری را با او و کلارا چیا جلب کرد و کلارا نیز از این وضعیت به هیچ عنوان راضی نبود و نیاز داشت تا از خودش دفاع کند و به همین دلیل چنین القابی را به شکیرا نسبت داد. کلارا چیا ادعا می‌کند که زمانی که با پیکه وارد رابطه شد، پیکه و شکیرا دیگر هیچ رابطه جنسی با یکدیگر نداشتند و او از این ادعا برای دفاع از خودش استفاده می‌کند.
بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...