کینه ابدی تن‌هاخ؛ عاقبت تلخ بازیکنی که مانند رونالدو رفتار کرد

ممکن است این آخرین روزهای همکاری رونالدو با تن‌هاخ باشد و شاید هم او تا آخر فصل دیگر شانسی برای بازی در ترکیب اصلی پیدا نکند.
کدخبر (82121) | 02 آبان 1401 | ساعت 07:16
0 84
کینه ابدی تن‌هاخ؛ عاقبت تلخ بازیکنی که مانند رونالدو رفتار کرد
ممکن است این آخرین روزهای همکاری رونالدو با تن‌هاخ باشد و شاید هم او تا آخر فصل دیگر شانسی برای بازی در ترکیب اصلی پیدا نکند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، ممکن است کریستیانو رونالدو دیگر هرگز نتواند برای منچستر یونایتد بازی کند. این را سرنوشت آخرین بازیکنی که از اریک تن‌هاخ سرپیچی کرده به ما می‌گوید. رونالدو در دقایق پایانی بازی مقابل تاتنهام از دستور سرمربی هلندی برای حضور در زمین سر باز زد و ورزشگاه را ترک کرد تا تن‌هاخ او را تا پایان فصل از تیم کنار بگذارد. حالا تاریخ یک بار دیگر تکرار می‌شود. پس از بازی مقابل تاتنهام رونالدو زود به سمت تونل رفت تا ورزشگاه را ترک کند؛ موضوعی که باعث شد او از تیم جدا شود و به تنهایی تمرین کند. تجربه مشابه چنین چالشی را امین یونس ستاره سابق آژاکس دارد. یونس نیز در جریان پیروزی 4-1 مقابل هیرنوین در مارس 2018، حاضر نشد به عنوان بازیکن تعویضی دیرهنگام، وارد زمین شود. تصاویری از تن‌هاخ وجود دارد که به یونس اشاره می‌کند تا از روی نیمکت بیاید و به زمین برود، اما این بازیکن فعلی اوترخت، این دستور را رد می کند تا این بازیکن 29 ساله دیگر هیچگاه شانس بازی برای غول هلندی را پیدا نکند. این در حالی بود که در آن زمان یونس با ناپولی برای پیوستن به این تیم ایتالیایی در پایان فصل توافق کرده بود اما تن‌هاخ با نیمکت‌نشین کردن او تا پایان فصل، مسیر فوتبالش را برای همیشه تغییر داد. تن‌هاخ در سال 2018 درباره این موضوع گفت: "ما هنوز 6 بازی دیگر داریم و من فقط بازیکنانی را می‌خواهم که 100 درصد انگیزه داشته باشند. در این فصل اتفاقات زیادی در مورد امین و اطرافیانش افتاده است که بدون شک نقش مهمی ایفا خواهد کرد. اما او این احساس را به ما نمی‌دهد که توجهش کاملا به آژاکس است. امروز به او اطلاع دادم که هفته‌های باقی مانده این فصل را با تیم جوانان آژاکس تمرین می‌کند". کریستیانو رونالدو رونالدو پس از بازی مقابل تاتنهام به تنهایی و جدا از تیم اصلی در کارینگتون تمرین کرد. تن‌هاگ روز جمعه برنامه تمرینی ستاره پرتغالی را جدا از تیم اصلی پیش برد. ممکن است مانند امین این آخرین روزهای همکاری رونالدو با تن‌هاخ باشد و شاید هم او تا آخر فصل دیگر شانسی برای بازی در ترکیب اصلی پیدا نکند. سان اسپورت به طور انحصاری فاش کرد که مرد هلندی می‌خواهد رونالدو قراردادش را فسخ کند. رونالدو دیگر هیچ متحدی در یونایتد ندارد و بیشتر افراد در باشگاه او را نمی‌خواهند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...