گزارش بازی هندبال ایران اسلوونی

گزارش بازی هندبال ایران اسلوونی در چارچوب رقابت‌های هندبال قهرمانی جهان ۲۰۲۳ که با شکست 38 - 21 ایران به پایان رسید.
کدخبر (127920) | 28 دی 1401 | ساعت 14:27
0 167
گزارش بازی هندبال ایران اسلوونی
گزارش بازی هندبال ایران اسلوونی در چارچوب رقابت‌های هندبال قهرمانی جهان ۲۰۲۳ که با شکست 38 - 21 ایران به پایان رسید.

به گزارش سرخ نیوز، بازی هندبال ایران اسلوونی در چارچوب چهارمین دیدار تیم ملی کشورمان در مرحله دوم گروهی مسابقات هندبال قهرمانی جهان با شکست 38 - 21 ایران به پایان رسید.

گروه هندبال ایران اسلوونی در مسابقات هندبال قهرمانی جهان

تیم ملی هندبال ایران که از چند ماه پیش تحت هدایت وسیلین وویوویچ در آمده، طبق جدول هندبال قهرمانی جهان ۲۰۲۳ در گروه A رقابت‌های قهرمانی جهان در کنار اسپانیا، مونته‌نگرو و شیلی قرار گرفته بود. هندبالیست‌های ایران با قرار گرفتن در رده سوم این گروه به مرحله دوم این مسابقات صعود کردند و در گام نخست مقابل اسلوونی تیم دوم گروه B قرار گرفته‌اند.

زمان بازی هندبال ایران اسلوونی

زمان بازی ایران اسلوونی ، چهارشنبه 28 دی ماه ساعت 18:00 به وقت تهران است. نتایج هندبال قهرمانی جهان نشان می دهد که تیم ملی هندبال ایران تا کنون یک برد و دو شکست کسب کرده است.

تیم ملی هندبال ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جهان

این دومین حضور هندبال ایران در مسابقات قهرمانی جهان است. در مسابقات هندبال قهرمانی جهان 2023 ایران ابتدا مقابل شیلی به پیروزی رسید ، تیم ملی ایران سپس مقابل مونته نگرو شکست خورد و در سومین بازی ایران مقابل اسپانیا نیز متحمل شکست شد با این حال این دو شکست نیز مشکلی برای صعود هندبال ایران به مرحله بعدی به وجود نیارود.

۲۰ ملی پوش هندبال ایران

محمد سیاوشی، علی رحیمی کازرونی، امیدرضا سرپوشی، مجتبی حیدرپور، محمدرضا اورعی، سلامان بربط، افشین صادقی، شهاب صادق‌زاده، وحید مسعودی، محمدمهدی بهنام‌نیا، میلاد قلندری، پویا نوروزی‌نژاد، محمد کیانی، مهرداد صمصامی، یاسین کبیریان‌جو، رضا یادگاری دهکردی، سید مهدی موسوی، صابر حیدری، محمدرضا کاظمی، علی کوهزاد

کادرفنی هندبال ایران

روح‌الله اکرمی‌نیا (سرپرست)، وسلین وویوویچ (سرمربی)، حمید صادق شاه‌نشین (مربی)، شهداد مرتجی (مربی) و دانیال مصلح پور (پزشکیار)  

نتیجه بازی هندبال ایران اسلوونی

نتیجه بازی هندبال ایران و اسلوونی بدین شرح رقم خورد؛ نتیجه نیمه اول: ایران 9 - اسلوونی 20 نتیجه نهایی: ایران 21 - اسلوونی 38

خلاصه بازی هندبال ایران اسلوونی

طبق خلاصه بازی هندبال ایران اسلوونی ، شاگردان ووسلین وویویچ در نیمه اول شروع خوبی نداشتند و این تیم باتجربه و قدرتمند اسلوونی بود که موفق به کسب امتیازات پی در پی شد و نیمه اول را با اختلاف 11 به سود خود به پایان رساند. در شروع نیمه دوم ملی پوشان هندبال ایران عملکردی پایاپای با حریف خود داشتند با این حال با نزدیک شدن به زمان پایان بازی این اسلوونی بود که باز هم در کسب امتیاز موفق‌تر عمل کرد و در نهایت نیز با با حساب 38 - 21 این بازی را به سود خود به پایان رساند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...