گزارش بازی استقلال مقابل آلومینیوم / سوغات 3 امتیازی آبی ها از اراک

بازی استقلال مقابل آلومینیوم اراک در چارچوب دیداری از هفته بیست و پنجم لیگ برتر با برتری آبی پوشان پایتخت به پایان رسید.
کدخبر (163018) | 18 فروردین 1402 | ساعت 15:49
0 185
گزارش بازی استقلال مقابل آلومینیوم / سوغات 3 امتیازی آبی ها از اراک
بازی استقلال مقابل آلومینیوم اراک در چارچوب دیداری از هفته بیست و پنجم لیگ برتر با برتری آبی پوشان پایتخت به پایان رسید.

به گزارش سرخ نیوز، استقلال در شرایطی که با توجه به برد پرسپولیس مقابل ملوان به 3 امتیاز این دیدار نیاز داشت، امروز مقابل آلومینیوم اراک قرار گرفت و به پیروزی یک بر صفر دست یافت.

بازی استقلال و آلومینیوم اراک در لیگ برتر

بازی استقلال و آلومینیوم در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر خلیج فارس برگزار شد.

ساعت و تاریخ بازی استقلال مقابل آلومینیوم اراک

ساعت و تاریخ بازی استقلال مقابل آلومینیوم طبق برنامه اعلام شده جمعه 18 فروردین ۱۴۰۲ از ساعت ۱۹:۳۰ بود.

ورزشگاه بازی استقلال آلومینیوم اراک

بازی آلومینیوم و استقلال در استادیوم امام خمینی شهر اراک برگزار شد.

تیم داوری بازی استقلال مقابل آلومینیوم

داور وسط: پیام حیدری- کمک‌ها: امیر محمد داوودزاده، محمد عطایی و امیرسامان سلطانی- ناظر داوری: حاتم بک‌پور

نتیجه بازی آلومینیوم استقلالاستقلال

شاگردان ریکاردو ساپینتو در استقلال از 24 بازی گذشته شان در رقابت های لیگ برتر خلیج فارس 49 امتیاز کسب کرده اند و بعد از نتیجه کسب شده توسط پرسپولیس در این هفته و برای بازپس گیری جایگاه دومی عملا چاره ای جز پیروزی ندارند.

ترکیب استقلال مقابل ذوب آلومینیوم

ترکیب استقلال مقابل آلومینیوم اراک بدین شرح اعلام شد؛ سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی (دقیقه ۷۰- صالح حردانی)، کوین یامگا،  زبیر نیک نفس (دقیقه ۷۳- امید حامدی فر)، سعید مهری (دقیقه ۸۴- محمدحسین مرادمند)، آرش رضاوند، مهدی قایدی (دقیقه ۸۴- رضا میرزایی)، محمد محبی، ارسلان مطهری (دقیقه ۷۳- پیمان بابایی)

شماتیک ترکیب استقلال مقابل آلومینیوم اراکآلومینیوم اراک

شاگردان مهدی رحمتی که به عنوان میزبان مقابل آبی ها قرار می گیرند اکنون با 33 امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار دارند و در هر 5 دیدار اخیرشان 5 تساوی کسب کرده اند.

ترکیب آلومینیوم اراک مقابل استقلال

ترکیب آلومینیوم اراک مقابل استقلال بدین شرح اعلام شد؛
حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، مصطفی احمدی، علیرضا نقی‌زاده (دقیقه ۶۵- اسماعیل شریفات)، محمود قائدرحمتی، هانسل زاپاتا (دقیقه ۷۶- مجتبی فخریان)، سیدمهران موسوی، محمدرضا آزادی (دقیقه ۸۱-امیرحسین نعمتی) ، محمدرضا مسلمی‌پور (دقیقه ۶۵-امین جهان کهن)، میلاد فخرالدینی، سید محمداحسان حسینی (دقیقه ۸۱-امیرمحمد هوشمند)

شماتیک ترکیب استقلال مقابل آلومینیوم اراکخط زمان بازی استقلال و آلومینیوم اراک

دقیقه ۵: آلومینیوم از سمت راست خطای کاشته را روی دروازه استقلال سانتر کرد که ضربه سر محمدزاده از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه ۹: ضربه خطرناک زاپاتا پس از برخورد با دفاع استقلال به کرنر رفت. دقیقه ۲۰: محمد محبی در موقعیتی تک به تک با پورحمیدی صاحب موقعیت شد که ضربه او را گلر آلومینیوم به خوبی دفع کرد. پس از این صحنه، بازیکنان میزبان به شدت نسبت به آفساید بودن این صحنه اعتراض داشتند. دقیقه ۲۵: شوت سنگین و خطرناک مهدی قایدی در محوطه جریمه آلومینیوم در اختیار حسین پورحمیدی قرار گرفت. دقیقه ۲۸: سعید مهری از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که ضربه عالی و خطرناک او با برخورد به تیرک دروازه برگشت داده شد. دقیقه ۲۹: ضربه خطرناک و استثنایی زاپاتا از نزدیکی محوطه جریمه را سیدحسین حسینی با واکنشی تماشایی به کرنر فرستاد. دقیقه ۳۴: باز هم مهری شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد که شوت او با پای چپ را این مرتبه پورحمیدی با واکنشی مناسب برعکس داد. دقیقه ۴۰: مسلمی‌پور از سمت چپ سانتری را به محوطه جریمه انجام داد که ضربه سر زیبای آزادی به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه ۶۶: محمد محبی در موقعیتی ایده‌آل صاحب موقعیت خطرناکی شد که شوت او به شکل خطرناکی راهی اوت شد. دقیقه ۷۰: با اشتباه محمد احسان حسینی، ارسلان مطهری در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد که ضربه او روی سقف دروازه فرود آمد. دقیقه ۸۳: شاگردان رحمتی با انجام یک کار ترکیبی صاحب موقعیت در محوطه جریمه شدند که شوت خطرناک فخریان از کنار دروازه به بیرون رفت.

کارت زرد:

استقلال: زبیر نیک‌نفس(11) کوین یامگا(72)  سعید مهری(74) آلومینیوم اراک: امیرمحمد هوشمند(3+90)

کارت قرمز:

-

شرح گل ها:

دقیقه 55- مهدی قایدی ؛ جعفر سلمانی از سمت چپ پاس کوتاهی را برای قایدی ارسال کرد و او در محوطه جریمه پس از دریبل مدافع پیش روی خود، با شوت زیبایی دروازه پورحمیدی را باز کرد (ویدئو).

حواشی بازی استقلال مقابل آلومینیوم اراک :

*بازی با حدود ۸ دقیقه تاخیر آغاز شد. *ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با حضور هواداران آلومینیوم و استقلال به طور کامل پر شده است. *آندرانیک تیموریان، مربی تیم ملی یکی از نفرات حاضر در استادیوم برای تماشای این مسابقه است.

نتیجه بازی استقلال مقابل آلومینیوم اراکنتیجه بازی استقلال مقابل آلومینیوم اراک

نتیجه بازی استقلال و آلومینیوم اراک ، پیروزی 1 بر 0 تیم ساپینتو بود.

خلاصه بازی استقلال و آلومینیوم اراک

برای دیدن خلاصه بازی آلومینیوم اراک 0 استقلال 1 کلیک کنید.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...