تراکتور 0 - مس کرمان 0 / سردتر از هوای تبریز

تراکتور و مس کرمان در دیداری از هفته سیزدهم لیگ برتر به مصاف رفتند.
کدخبر (117611) | 04 دی 1401 | ساعت 10:20
0 156
تراکتور 0 - مس کرمان 0 / سردتر از هوای تبریز
تراکتور و مس کرمان در دیداری از هفته سیزدهم لیگ برتر به مصاف رفتند.

به گزارش سرخ نیوز، در دومین روز از برگزاری هفته سیزدهم لیگ برتر ایران، تراکتور در ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز، میزبان مس کرمان بود که این دیدار نچندان جذاب و کم موقعیت، با نتیجه مساوی بدون گل، به اتمام رسید. نتیجه بازی تراکتور مس کرمان

بازی تراکتور مقابل مس کرمان در لیگ برتر

بازی تراکتور و مس کرمان در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر برگزار شد.

ساعت و تاریخ بازی تراکتور مقابل مس کرمان

ساعت و تاریخ بازی تراکتور و مس کرمان طبق برنامه اعلام شده یک‌شنبه 4 دی 1401 از ساعت 14:00 بود.

ورزشگاه تراکتور و مس کرمان

بازی تراکتور و مس کرمان در ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز برگزار شد.

تیم داوری بازی مس کرمان و تراکتور

داور: حسن اکرمی / کمک داوران: علی‌اکبر نوری - رحیم حاجیلو - کمیل غلامی / ناظر: محسن قهرمانی

تراکتور

تراکتور با پیروزی برابر پیکان در هفته گذشته لیگ برتر، جهش خوبی را تجربه کرد و تا رده پنجم جدول بالا آمد. شاگردان پاکو خمز در صورت کسب امتیاز در دیدار برابر مس کرمان، می‌توانند دوباره رده پنجم را از مس رفسنجانی که فقط از نظر تفاضل گل نسبت به آن‌ها برتری دارد پس گرفته و یک گام دیگر به جمع بالانشینان نزدیک شوند.

ترکیب تراکتور مقابل مس کرمان

ترکیب تراکتور در مقابل مس کرمان بدین شرح اعلام شد؛

محمدرضا اخباری، آرش قادری، سید محمد حسینی، سجاد دانایی(۸۱- سعید کریم‌آذر)، ابوالفضل رزا‌ق‌پور، صفاهادی، رضا اسدی(۶۰- بهزاد سلامی)، گوستاوو(۸۱- مهدی کیانی)، محمد قنبری(۶۰- مهدی هاشم‌نژاد)، محمدرضا عباسی و محمد عباس‌زاده

شماتیک ترکیب تراکتور مقابل مس کرمان

مس کرمان

مس کرمان فصل را نه خوب آغاز کرد و نه خوب ادامه می‌دهد. شاگردان فرزاد حسین‌خانی که با کسب تنها ۹ امتیاز از ۱۲ بازی و تنها به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان در منطقه سقوط قرار نگرفته‌اند، کار سختی برای ادامه راه و بقا در لیگ برتر خواهند داشت.

ترکیب مس کرمان مقابل تراکتور

ترکیب تراکتور در مقابل مس کرمان بدین شرح اعلام شد؛

حسین شهریاری، امیرحسین بهزادی(۴۶- احمد نصیری)، علی تهامی، جلال عبدی، میلاد خدایی، جرج نوکیرا، محمد ستاری، محمد قاسمی‌نژاد(۷۵- عارف رستمی)، سامان تورانیان، محمدصالح محمدی(۷۵- محمد صبوری) و محمدامین کاظمیان(۹۰- علیرضا قادری نژاد)

شماتیک ترکیب مس کرمان مقابل تراکتور

اتفاقات بازی تراکتور مقابل مس کرمان

دقایق حساس بازی تراکتور و مس کرمان

دقیقه ۵: شوت بازیکن تراکتور از سمت راست محوطه جریمه توسط شهریاری مهار شد. دقیقه ۱۲: شوت محمد قاسمی‌نژاد از داخل محوطه جریمه تراکتور توسط محمدرضا اخباری مهار شد. دقیقه ۱۸: یک صحنه مشکوک به خطای هند پنالتی توسط مدافعان مس رخ داد که داور برخلاف بازیکنان تراکتور، اعتقادی به آن نداشت. دقیقه ۲۲: ارسال خوب قنبری از سمت راست در دهانه دروازه خالی مس به گوستاوو رسید اما او در عین ناباوری، این فرصت عالی گلزنی را از دست داد و توپش را به اوت زد. دقیقه ۵۲: شوت سنگین میلاد خدایی که با اختلاف کمی راهی اوت شد، دروازه تراکتور را تهدید کرد. دقیقه ۶۴: اشتباه صفا هادی باعث شد تا بازیکنان مس در زمین تراکتور صاحب توپ شود که پاس در عمق به تورانیان با خروج خوب و به موقع اخباری، خطرساز نشد. دقیقه ۸۸: ضربه سر کریم‌آذر روی ارسال صورت گرفته از روی نقطه کرنر با اختلاف کم از کنار دروازه مس به بیرون رفت.

شرح گل ها:

-

کارت زرد:

دقیقه ۸: محمد قاسمی‌نژاد (مس کرمان) دقیقه ۳۲: رضا اسدی (تراکتور) دقیقه ۵۵: سید محمد حسینی (تراکتور) دقیقه ۶۵: سید جلال عبدی (مس کرمان) دقیقه ۱+۹۰: عارف رستمی (مس کرمان)

کارت قرمز:

-

حواشی بازی تراکتور و مس کرمان:

- پس از تکل خطرناک قاسمی‌نژاد روی پای دانایی در سمت راست محوطه جریمه، داور سریعا با کارت زرد بازیکن مس را جریمه کرد و همین امر موجب اعتراض نیمکت‌نشینان مس شد و داور به مربی مس هم کارت زرد نشان داد. - قربان بردیف به دعوت محمدرضا زنوزی، مالک تراکتور، راهی تبریز شده و تماشاگر ویژه بازی تراکتور است. - رضا اسدی با دریافت یک کارت زرد، از دیدار مقابل نساجی محروم شد اما در بازی استقلال حضور خواهد داشت.

خلاصه بازی تراکتور و مس کرمان

شما می‌توانید خلاصه بازی تراکتور و مس کرمان را از «این صفحه» مشاهده کنید.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...