سپاهان 1 - ملوان 1 / هدیه مازیار به پرسپولیسی ها

بازی سپاهان مقابل ملوان در چارچوب دیداری از هفته بیست و هفتم لیگ برتر با تساوی به اتمام رسید.
کدخبر (170762) | 04 اردیبهشت 1402 | ساعت 14:51
0 170
سپاهان 1 - ملوان 1 / هدیه مازیار به پرسپولیسی ها
بازی سپاهان مقابل ملوان در چارچوب دیداری از هفته بیست و هفتم لیگ برتر با تساوی به اتمام رسید.

به گزارش سرخ نیوز، بعد از پیروزی پرسپولیس در دربی 100 سپاهان در شرایط مقابل ملوان قرار گرفت که برای ادامه صدرنشینی به پیروزی در این دیدار نیاز داشت. تساوی در بازی سپاهان و ملوان در نهایت باعث شد تیم یحیی گل محمدی صدرنشین جدول لیگ برتر خلیج فارس شود. ببینید: خلاصه بازی سپاهان 1 ملوان 1

بازی سپاهان و ملوان در لیگ برتر

بازی سپاهان و ملوان در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر خلیج فارس برگزار شد.

ساعت و تاریخ بازی سپاهان مقابل ملوان

ساعت و تاریخ بازی سپاهان مقابل ملوان طبق برنامه اعلام شده دوشنبه 4 اردیبهشت ۱۴۰۲ از ساعت 18:30 بود.

ورزشگاه بازی سپاهان ملوان

بازی سپاهان و ملوان در استادیوم نقش جهان اصفهان برگزار شد.

تیم داوری بازی سپاهان مقابل ملوان

تیم داوری: مهدی سیدعلی، علی اکبر نوری، بهمن عبداللهی و وحید زمانی/ ناظر: حیدر شکور

نتیجه بازی سپاهان مقابل ملوانسپاهان

تیم سپاهان در شرایطی مقابل ملوان قرار می گیرد که برای ادامه صدرنشینی خود چاره ای جز پیروزی در این دیدار ندارد. شاگردان مورایس با 55 امتیاز و یک بازی کمتر از پرسپولیس در جایگاه دوم جدول قرار دارند و تلاش می کنند صدرنشینی شان را پس بگیرند.

ترکیب  سپاهان مقابل ملوان

ترکیب سپاهان مقابل ملوان بدین شرح اعلام شد؛
پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور(۸۴- مسعود ریگی)، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، رامین رضاییان(۹۰- محمد علی نژاد)، جلال علی محمدی(۹۰- آریا یوسفی)، محمد کریمی، امید نورافکن، ایگور کاتاتو(۷۹- یاسین سلمانی)، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو

شماتیک ترکیب سپاهان مقابل ملوانملوان

شاگردان مازیار زارع که با 25 امتیاز از 26 بازی در جایگاه دوازدهم جدول لیگ برتر قرار دارند در اصفهان و مقابل تیم مورایس کار آسانی پیش رو نخواهند داشت. ملوانی ها از 5 بازی اخیرشان 3 تساوی و 2 شکست کسب کرده اند.

ترکیب ملوان مقابل سپاهان

ترکیب ملوان مقابل سپاهان بدین شرح اعلام شد؛ ایمان صادقی، علیرضا خوشکفا، محمدرضا بردبار، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، محمود مطلق زاده(69-مهدی موقری)، میلاد شعبانپور، مهران احمدی(69-مسعود زائر کاظمینی)، امیرحسین یحیی زاده، سجاد بازگیر و سهیل فداکار

شماتیک ترکیب ملوان مقابل سپاهانخط زمان بازی سپاهان و ملوان

دقیقه ۵: امید نورافکن پس از دریبل یک بازیکن سپاهان وارد محوطه جریمه شد و پس از برخورد به یحیی زاده سرنگون شد و داور با کارت زرد بالای سر او آمد و شبیه سازی او را تشخیص داد. دقیقه ۷: ضربه محکم و روی پا سهیل فداکار توسط نیازمند به کرنر فرستاده شد. دقیقه ۹: شلیک پای چپ شهریار مغانلو با واکنش ایمان صادقی به کرنر رفت. دقیقه ۱۷: حمله خطرناک سپاهان با پاس رامین و کنترل مغانلو که دروازه ملوان با هشیاری مدافعان‌شان بسته ماند. دقیقه ۲۶: سانتر رامین از نقطه کرنر روی سر کاتاتو نشست و ضربه سر او از کنار دروازه صادقی به بیرون رفت. دقیقه ۲۷: حرکت خوبی ملوان از سمت راست با سانتر مهران احمدی همراه شد و ضربه سر ضرب فداکار نفسگیر به بیرون رفت. دقیقه ۳۰: شوت فرشاد احمدزاده از پشت محوطه با یک دست توسط صادقی راهی کرنر شد. دقیقه ۳۷: قاضی‌پو، مدافع ملوان پشت محوطه توپ را کنترل کرد که بازیکنان سپاهان اعتقاد به خطای هند داشتند و اعتراض هواداران را در پی داشت. دقیقه ۳+۴۵: شوت سرکش نورافکن از پشت محوطه از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه ۵۴: فرصت عالی برای سپاهان به دست آمد و درحالی که با خروج صادقی دروازه ملوان خالی شده بود، کاتاتو و شهریار موفق به گلزنی نشدند و ضربه برگردان مغانلو از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه ۷۹: فرصت خوب برای سپاهان با شوت کم دقت احمدزاده از بتلای دروازه به بیرون رفت. دقیقه ۸۵: فرصت خطرناک سپاهان روی پاس فرشاد با ضربه پای چپ مغانلو از کنار دروازه به بیرون رفت.

کارت زرد:

سپاهان:امید نورافکن (۵) شهریار مغانلو(61) ملوان:پدرام قاضی پور (۴۵)

کارت قرمز:

-

شرح گل ها:

دقیقه ۶۰- شهریار مغانلو برای سپاهان: یک ضربه کرنر برای سپاهان به دست آمد و این تیم بالاخره از شروع مجدد نتیجه گرفت. سانتر دقیق رامین رضاییان روی سر شهریار مغانلو نشست و شهریار قفل دروازه ملوان را شکست. دقیقه ۸۷- سهیل فداکار برای ملوان: سانتر بلند میلاد شعبانلو از روی ضربه ایستگاهی با ضربه سر علی خوشکفا جلوی پای مهاجم ملوان افتاد و سهیل فداکار با فرصت طلبی دروازه سپاهان را فرو ریخت.

حواشی بازی سپاهان مقابل ملوان :

*به علت مصدومیت میلاد جهانی، مهران احمدی جایگزین این بازیکن شد تا قبل از آغاز بازی مازیار زارع یک تعویض اجباری داشته باشد. *مهدی سیدعلی، داور بازی در حالی که چندی پیش در تمرینات شخصی خود مصدوم شده بود به عنوان داور این بازی حساس انتخاب شده است. *در روزی ‌که بلیت بازی برای سپاهانی‌ها رایگان شده سیل جمعیت در نقش جهان دیده می‌شود. * باشگاه سپاهان پیش از شروع بازی از میلاد جهانی، بازیکن تیم ملوان، تقدیر کرد. * با توجه به اعلام رسمی کمیته انضباطی مبنی بر اعمال محرومیت از حضور تماشاگران برای تیم‌هایی که هوادارانشان در ورزشگاه از لیزر استفاده می‌کنند، بارها از طرف باشگاه سپاهان در این خصوص از هواداران خواسته شد تا از لیزر استفاده نکنند.

نتیجه بازی ملوان مقابل سپاهان

نتیجه بازی ملوان مقابل سپاهان تساوی 1-1 دو تیم بود.

خلاصه بازی سپاهان و ملوان

خلاصه دیدار سپاهان ۱ ملوان 1 را از این صفحه ببینید.  

خلاصه کنفرانس خبری سرمربیان سپاهان و ملوان

مازیار زارع:

در مورد تیم‌های دیگر دوست ندارم نظر بدهم اما سپاهان اشتباه کرد که ما را دست کم گرفت، بازیکنان ما خوب کار کردند، تنها تیمی بودیم که در دور برگشت مقابل سپاهان در نقش جهان امتیاز گرفتیم.

هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و این که ما مقابل استقلال و پرسپولیس شکست خوردیم و ۴ امتیاز از سپاهان گرفتیم به شرایط هر بازی باید توجه کرد.

دیگر خطر سقوط را احساس نمی‌کنیم، همه تلاش خود را برای ملوان کردم و کاری به محبوبیت در نزد پرسپولیسی‌ها ندارم، اصلا وقت تلف کردن ملوان را قبول ندارم، طبیعی بود که جلوی سپاهان به این شکل بازی کنیم.

از رامین و فرشاد بپرسید که من به بازیکن مصدوم خود گفتم که بلند شود و بازی کند، دلیل نتیجه نگرفتن سپاهان، وقت تلف کردن ملوانی‌‌ها نبود، سپاهان اندازه ۳ تیم بیشتر از ملوان بازیکن دارد.

هوگو آلمیدا مربی تیم فوتبال سپاهان:

تا پایان لیگ ۳ بازی مانده است و به خودمان ایمان داریم، قطعا ناراحتیم اما بازیکنان تمام تلاش خود را انجام دادند.

جوابی ندارم، جواب را خودتون می‌دانید، ملوان آمده بود که زمان را به توقف بیاندازد و زمان را بکشد، در بازی تراکتور در خصوص لیزر‌ها دیدیم که هیچ اتفاقی نیفتاد اما در این بازی زمان بازی گرفته شد و دلیل آن را هم خودتان می‌دانید و من نمی‌توانم بگویم.

ملوان با یک ضربه ایستگاهی به گل تساوی دست یافت و ما کل بازی را در اختیار داشتیم و با برنامه بودیم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...