سپاهان 4- نفت مسجد سلیمان 0 / آتش بازی شاگردان مورایس

بازی سپاهان و نفت مسجد سلیمان در چارچوب دیداری از هفته سیزدهم لیگ برتر با پیروزی 4 بر صفر تیم اصفهانی به پایان رسید.
کدخبر (117108) | 03 دی 1401 | ساعت 11:51
0 130
سپاهان 4- نفت مسجد سلیمان 0 / آتش بازی شاگردان مورایس
بازی سپاهان و نفت مسجد سلیمان در چارچوب دیداری از هفته سیزدهم لیگ برتر با پیروزی 4 بر صفر تیم اصفهانی به پایان رسید.

به گزارش سرخ نیوز، در اولین روز از برگزاری هفته سیزهم لیگ برتر ایران، تیم سپاهان در خانه، میزبان نفت مسجد سلیمان رده شانزدهمی بود. شاگردان مورایس بعد از تساوی مقابل ملوان برای ماندن در کورسی قهرمانی نیاز مبرمی به کسب 3 امتیاز این بازی داشتند و به یک پیروزی پرگل دست یافتند.

بازی سپاهان مقابل نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر

بازی سپاهان مقابل نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران برگزار خواهد شد.

ساعت و تاریخ بازی سپاهان مقابل نفت مسجد سلیمان

ساعت و تاریخ بازی سپاهان و نفت مسجد سلیمان طبق برنامه اعلام شده شنبه 3 دی ۱۴۰۱ از ساعت ۱۵:۰۰ بود.

ورزشگاه بازی سپاهان و نفت مسجد سلیمان

بازی سپاهان نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد.

تیم داوری بازی سپاهان و نفت مسجد سلیمان

داوران: کوپال ناظمی، مهدی عالیقدر، احد سلطانی و شاهین یزدانی/ ناظر: حسین خانبان

سپاهان

تیم سپاهان بعد از توقف مقابل ملوان در هفته دوازدهم لیگ ایران برای آنکه همچنان در کورس قهرمانی بماند نیاز زیادی به کسب 3 امتیاز این دیدار دارد.

نفت مسجد سلیمان

تیم نفت مسجد سلیمان قعر نشین جدول لیگ برتر است و بعد از تغییراتی که در کادرفنی این تیم ایجاد شده، آنها امیدوار هستند در هفته های آتی نتایج بهتری کسب کنند.

ترکیب نفت مسجد سلیمان مقابل سپاهان

ترکیب نفت مسجد سلیمان مقابل سپاهان بدین شرح اعلام شد؛ سعید جلالی راد ( 82 سینا بختیاری نسب)، مجتبی مقتدایی، عقیل کعبی، علیرضا دغاغله، سامان نریمان جهان، پیمان رنجبری، علی کیانی‌فر، مسلم مجدمی، سینا عبدالهی، اسماعیل بابایی، امیرحسین کریمی شماتیک ترکیب نفت مسجدسلیمان مقابل سپاهان

اتفاقات بازی سپاهان مقابل نفت مسجد سلیمان

دقایق حساس بازی سپاهان و نفت مسجد سلیمان:

دقیقه ٢٢: شوت دقیق و فنی امید نورافکن با اختلاف بسیار کمی راهی اوت شد. دقیقه ٢۴: همکاری دیدنی علی‌نژاد، رضاییان و شهریار مغانلو مهاجم سپاهان را در موقعیت بسیار خوبی در دهانه دروازه قرار داد ولی ضربه او از کنار تیرک اول به اوت رفت. دقیقا ٣٣: پاس رو به عقب احمدزاده برای رضاییان موقعیت خوبی برای این بازیکن ایجاد کرد ولی توپ روی پای او جفت و جور نشد. دقیقه ٣٣: ضربه امیر حسین کریمی روی یک ضدحمله از پشت محوطه جریمه زده شد ولی با واکنش نیازمند به جایی نرسید. دقیقه ٣٩: شوت محکم امید نورافکن با اختلاف بسیار کمی راهی اوت شد. دقیقه ۴+۴۵: شوت سرکش دانشگر با فاصله کمی از بالای دروازه راهی اوت شد. دقیقه ۵+۴۵: ارسال دقیق علی‌نژاد در محوطه جریمه برای احمدزاده ارسال شد ولی شماره ١٠ سپاهان هر چه خودش را کشید به این توپ نرسید. دقیقه ۴٧: ارسال سپاهانی‌ها در محوطه جریمه پس از برخورد به علی‌نژاد با فاصله بسیار کمی از کنار دروازه راهی اوت شد. دقیقه ۵٧: شوت امید نورافکن روی یک ضربه ایستگاهی پس از برخورد به مدافعان حریف با اختلاف بسیار کمی راهی اوت شد. دقیقه ۶٠: ارسال بیرون پای میلاد زکی‌پور از نزدیکی‌های نقطه پنالتی با ضربه سر مغانلو راهی اوت شد دقیقه 74: نفوذ علینژاد به محوطه جریمه و ضربه او به زاویه بسته اینبار با واکنش جلالی راد به گل تبدیل نشد و به کرنر فرستاده شد. دقیقه 77: پاس دقیق و زیبای علی‌نژاد در موقعیت بسیار خوبی به رامین رضائیان رسید ولی شوت محکم این بازیکن باز هم با واکنش جلالی راد به گل تبدیل نشد و یک کرنر دیگر برای سپاهان به همراه داشت.

کارت زرد:

نفت مسجد سلیمان: علی کیانی فر (13) سپاهان: شهریار مغانلو (50)

کارت قرمز:

- نتیجه بازی سپاهان نفت مسجدسلیمان

شرح گل ها:

دقیقه 43- مغانلو برای سپاهان: ارسال دقیق فرشاد احمدزاده پس از برخورد به پشت بدن علی‌نژاد که در حال دویدن بود به نزدیکی‌های محوطه جریمه بازگشت؛ جایی که مغانلو منتظر بود و با شوتی تماشایی و مهارنشدنی گل اول بازی را در دقیقه ۴٣ ثبت کرد. دقیقه 70 دانشگر برای سپاهان: ارسال رامین رضائیان در دقیقه 70 از روی یک کرنر در محوطه جریمه با ضربه سر محمد دانشگر به گل دوم مسابقه تبدیل شد. دقیقه 72 گل به خودی مقتدایی برای سپاهان: دو دقیقه پس از گل محمد دانشگر اینبار حمله سپاهانی ها در محوطه جریمه حریف با سردرگمی مدافعین حریف با اشتباه مقتدایی و ضربه سر این بازیکن به گل سوم در دقیقه 72 تبدیل شد. دقیقه 88- نورافکن برای سپاهان: امید نورافکن که بارها اقدام به شوتزنی داشت و ناکام بود سرانجام در دقیقه 88 موفق شد طلسم خود را بشکند و چهارمین گل تیمش را در مصاف با نفت مسجد سلیمان با شوتی از پشت محوطه جریمه ثبت کند.

حواشی بازی سپاهان و نفت مسجد سلیمان:

*سعید جلالی راد که از ابتدای مسابقه با مصدومیت مواجه بود سرانجام در دقیقه 81 و پس از دریافت سه گل جای خود را به سینا بختیاری نسب داد.

نتیجه بازی سپاهان مقابل نفت مسجد سلیمان

نتیجه بازی سپاهان مقابل نفت مسجد سلیمان پیروزی 4 بر صفر شاگردان مورایس بود.

خلاصه بازی سپاهان و نفت مسجد سلیمان

خلاصه بازی سپاهان و نفت مسجد سلیمان نشان می دهد که شاگردان ژوزه مورایس به خصوص در نیمه دوم، تیم برتر میدان بوده و نمایش بسیار خوبی داشتند که به کسب پیروزی پرگل برای آنها منجر شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...