غنا 0 اروگوئه 2 / وداع تلخ لاسلسته با جام جهانی

بازی غنا اروگوئه در چارچوب دیداری از گروه H رقابت های جام جهانی برگزار می شود.
کدخبر (104434) | 11 آذر 1401 | ساعت 15:06
0 218
غنا 0 اروگوئه 2 / وداع تلخ لاسلسته با جام جهانی
بازی غنا اروگوئه در چارچوب دیداری از گروه H رقابت های جام جهانی برگزار می شود.

به گزارش سرخ نیوز، در سیزدهمین روز از برگزاری رقابت های جام جهانی 2022، دو تیم غنا و اروگوئه مقابل هم قرار گرفتند که در پایان یاران لوئیس سوراز توانستند با نتیجه ۲-۰ به پیروزی برسند. این پیروزی اما برای صعود به مرحله بعد کافی نبود و لاسلسته از دور مسابقات کنار رفت. در ادامه می توانید گزارش بازی غنا و اروگوئه را دنبال کنید. نتیجه بازی غنا اروگوئه

بازی غنا مقابل اروگوئه از گروه H

بازی غنا و اروگوئه در چارچوب دیدار سوم از گروه H جام جهانی برگزار شد.

ساعت و تاریخ بازی غنا مقابل اروگوئه

ساعت و تاریخ بازی غنا اروگوئه طبق برنامه اعلام شده برای بازیهای امروز جمعه 11 آذر 1401 از ساعت 18:30 است.

ورزشگاه بازی غنا اروگوئه

بازی غنا مقابل اروگوئه در ورزشگاه الجنوب قطر برگزار شد.

تیم داوری بازی غنا و اروگوئه

داور وسط: دنیل سیبرت (آلمان) - کمک داور اول: یان سیدل (آلمان) - کمک داور دوم: رافائل فولتین (آلمان)

تاریخچه بازی های غنا مقابل اروگوئه

غنا و اروگوئه تاکنون یک‌بار برابر هم قرار گرفته‌اند. این بازی که در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۰ برگزار شد، با پیروزی اروگوئه در ضربات پنالتی به اتمام رسید.

تیم ملی غنا

تیم ملی غنا در جام جهانی ۲۰۲۲ از شانس بهتری نسبت به کره جنوبی و اروگوئه برای صعود به مرحله بعد بهره می‌برد و برای حضور در دور حذفی، تنها نیاز به کسب یک مساوی برابر اروگوئه خواهد داشت.

ترکیب تیم ملی فوتبال غنا در مقابل تیم ملی اروگوئه

ترکیب تیم ملی فوتبال غنا در مقابل تیم ملی اروگوئه بدین شرح اعلام شد:

لارنس آتی-زیگی، دنیل آمارتی، محمد سالیسو، آلیدو سیدو، بابا رحمان، سالیس عبدالصمد(۷۲- آنتونیه سمنیو)، توماس پارس، محمد قدوس(۸+۹۰- عبدل ایساهاکو)، جردن آیو(۴۶- کمال الدین سلمانا)، آندره آیو(۴۶- عثمان بوکاری) و اینیاکی ویلیامز (۷۲- آنتونیه سمنیو)

شماتیک ترکیب غنا مقابل اروگوئه

ترکیب کادرفنی غنا مقابل کره جنوبی

سرمربی: اتو آدو (غنا) - مربیان: جورج بواتنگ، مسعود دیدی درامانی (غنا) - مربی دروازه‌بان‌ها: ریچارد کینگسون (غنا) - مشاور فنی: کریس هیوتون (ایرلند)

تیم ملی اروگوئه

تیم ملی اروگوئه در جام جهانی ۲۰۲۲  عملکرد دور از انتظاری از خود به نمایش گذشته و برخلاف انتظارها، برای صعود به مرحله حذفی دچار دردسر بزرگی شده‌اند. آن‌ها که سابقه دو قهرمانی جهان را در کارنامه خود دارند، باید برابر غنا پیروز شوند.

ترکیب تیم ملی فوتبال اروگوئه در مقابل تیم ملی غنا

ترکیب تیم ملی فوتبال اروگوئه در مقابل تیم ملی غنا بدین شرح اعلام شد؛

سرخیو روچت، خوزه خیمنز، سباستین کوتس، گیلرمو وارلا، ماتیاس اولیورا، رودریگو بنتانکور(۳۴- ماتیاس وسینو)، فدریکو والورده، فاکوندو پلیستری(۶۶- نیکولاس د لا کروز)، ژورژین دی‌ آراسکائتا(۸۰- ماکسیمیلیانو گومز)، داروین نونیز(۸۰- آگوستین کانوبیو) و لوئیس سوارز (۶۶- ادینسون کاوانی)

شماتیک ترکیب اروگوئه مقابل غنا

ترکیب کادرفنی اروگوئه مقابل غنا

سرمربی: دیگو آلونسو (اروگوئه) - مربی: داریو رودریگز (اروگوئه)، دیگو رایموندی (آرژانتین) - مربی دروازه‌بان‌ها: کارلوس نیکولا (اروگوئه) - مربی بدنساز: گیلرمو سوتو (اروگوئه)

خط زمان تیم ملی فوتبال غنا در مقابل تیم ملی فوتبال اروگوئه

 

دقایق حساس بازی غنا اروگوئه:

دقیقه ۱۷: در یک صحنه برخوردی مشکوک به پنالتی به سود غنا اتفاق افتاد اما داور پیش آن، اعلام آفساید کرده بود. این صحنه پس از بازبینی در VAR، تبدیل به یک ضربه پنالتی به سود غنا شد. غنا اروگوئه دقیقه ۲۱: آندره آیو پنالتی به دست آمده برای غنا را از دست داد و ضربه زمینی او توسط روچت دفع شد. دقیقه ۲۳: ضربه چیپ داروین نونیز در موقعیت تقریبا تک به تک، توسط مدافع غنا از روی خط برگشت داده شد. دقیقه ۶۳: شوت پلستری پس از کار گروهی دیدنی بازیکنان اروگوئه با فاصله بسیار کمی راهی اوت شد. دقیقه ۷۲: شوت والورده با واکنش ناقص زیگی به دفع شد. دقیقه ۸۱: شوت سنگین بازیکن غنا از پشت محوطه جریمه با واکنش خوب روچت راهی کرنر شد. دقیقه ۸۹: ضربه سر کاوانی با فوق‌واکنش دروازه‌بان غنا دفع شد؛ هرچند که داور پیش از آن آفساید کاوانی را اعلام کرده بود. دقیقه ۳+۹۰: برخوردی بسیار مشکوک در محوطه جریمه غنا بین ادینسون کاوانی و مدافع حریف رخ داد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

شرح گل ها:

غنا ۰ - اروگوئه ۱ / دقیقه ۲۶ - ژورژین دی آراسکائتا: با اشتباهات زنجیره‌ای مدافعان غنا، توپ به لوئیس سوارز رسید. شوت زمینی و نچندان خوب سوارز، به بدترین شکل ممکن توسط دروازه‌بان غنا دفع شد که این اشتباه، توپ را در مقابل پای ژورژین د آراسکائتا قرار داد و او به راحتی دروازه خالی غنا را باز کرد. غنا ۰ - اروگوئه ۱ / دقیقه ۳۲ - ژورژین دی آراسکائتا: همکاری خوب بازیکنان اروگوئه، به پاس تماشایی لوئیس سوارز به دی آراسکائتا ختم شد که او هم با ضربه‌ای والی و تماشایی، دروازه حریف را برای بار دوم فروریخت.

کارت زرد:

دقیقه ۱۹: داروین نونیز (اروگوئه) دقیقه ۶۰: لوئیس سوارز (اروگوئه) دقیقه ۶۰: کمال الدین سلمانا (غنا) دقیقه ۸۷: سباستین کواتس (اروگوئه) دقیقه ۹+۹۰: آلیدو سیدو (غنا) پس از پایان بازی: ادینسون کاوانی و خوزه ماریا خیمنز (اروگوئه)

کارت قرمز:

 

حواشی بازی اروگوئه غنا:

- جیانی اینفانتینو رئیس فیفا مهمان ویژه این دیدار است.

نتیجه بازی اروگوئه مقابل غنا

نتیجه بازی غنا و اروگوئه نهایتا با پیروزی ۲-۰ به سود لاسلسته به پایان رسید. این پیروزی ۲-۰ اما به کار اروگوئه نیامد چرا که کره جنوبی توانست با نتیجه دور از انتظار ۲-۱ برابر پرتغال پیروز شده و با توجه به تعداد گل‌های زده بیشتر نسبت به اروگوئه، راهی مرحله حذفی شود. آمار بازی اروگوئه و غنا نیز همانند نتیجه این دیدار در بیشتر فاکتورها به سود اروگوئه بود.

خلاصه بازی اروگوئه غنا

شما می‌توانید خلاصه بازی غنا و اروگوئه را از این صفحه مشاهده کنید.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...