کانادا 1 - مراکش 2 / صعود شیرهای اطلس به عنوان صدرنشین!

کانادا و مراکش در آخرین بازی گروه F در حالی برابر هم صف‌آرایی کردند که نهایتا نماینده قاره آفریقا موفق شد به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شود.
کدخبر (103743) | 10 آذر 1401 | ساعت 15:05
0 202
کانادا 1 - مراکش 2 / صعود شیرهای اطلس به عنوان صدرنشین!
کانادا و مراکش در آخرین بازی گروه F در حالی برابر هم صف‌آرایی کردند که نهایتا نماینده قاره آفریقا موفق شد به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شود.

به گزارش سرخ نیوز، در دوازدهمین روز از برگزاری رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲، دو تیم کانادا و مراکش به مصاف یکدیگر رفتند. بعد از پیروزی مراکش مقابل بلژيک، این تیم با نتیجه ۲-۱ از سد کانادا هم گذشت و با کسب ۷ امتیاز، به عنوان صدرنشین گروه F مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ راهی مرحله بعد شد. در ادامه می توانید گزارش بازی کانادا مراکش را دنبال کنید. نتیجه بازی مراکش کانادا

بازی کانادا مقابل مراکش از گروه F

بازی بلژیک کرواسی در چارچوب آخرین بازی از گروه F جام جهانی برگزار شد.

ساعت و تاریخ بازی کانادا مقابل مراکش

بنابر برنامه بازی های امروز جام جهانی، بازی کانادا و مراکش پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ از ساعت ۱۸:۳۰ برگزار شد.

ورزشگاه بازی کانادا مقابل مراکش

بازی تیم ملی کانادا برابر تیم ملی مراکش در ورزشگاه الثمامه برگزار شد.

تیم داوری بازی کانادا مراکش

داور وسط: رافائل کلاوس (برزیل) - کمک داور اول: آنتونی فیگیردو (برزیل) - کمک داور دوم: دنیلو سیمون (برزیل)

تاریخچه بازی های کانادا و مراکش

تیم‌های ملی کانادا و مراکش تاکنون در سه بازی تدارکاتی به مصاف هم رفته‌اند که حاصل آن ۲ پیروزی برای مراکش و یک تساوی بوده است.

تیم ملی کانادا

تیم ملی کانادا در جام جهانی ۲۰۲۲ که پس از قریب به چهار دهه به این مسابقات بازگشته بود، عملکرد نسبتا قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت اما تجربه بالاتر حریفان، مانع از خودنمایی بازیکنان جوان کانادایی و موفقیت آن‌ها شد. عدم صعود تیم ملی کانادا به مرحله حذفی جام جهانی تا قبل از بازی با مراکش، قطعی شده است.

ترکیب تیم ملی فوتبال کانادا در مقابل تیم ملی مراکش

ترکیب تیم ملی فوتبال کانادا در مقابل تیم ملی مراکش بدین شرح اعلام شد:

میلان بوریان، الیستر جانستن، استفان ویتوریا، کمال میلر، تیجان بیوکنن، سم آدکوگبی(۶۰- اسماعیل کنه)، مارک-آنتونی کایه(۶۰- آتیبا هوچینسون)، جاناتان اوسوریو(۶۵- ریچی لاریا)، جونیور هویلت(۶۵- دیوید ووترسپون)، آلفونسو دیویس و سایل لارین (۶۰- جاناتان دیوید)

شماتیک ترکیب کانادا مقابل مراکش

ترکیب کادرفنی کانادا مقابل مراکش

سرمربی: جان هردمن (انگلیس) - مربی ها : مائورو بیلو (کانادا)، اریک تنلادو (اسپانیا)، جیسون دی ووس (کانادا)، جیسون پری (کانادا) - مربی درواز‌ه بان ها: فرانسیس وارویک (کانادا)

تیم ملی مراکش

تیم ملی مراکش در جام جهانی ۲۰۲۲ همانند جام جهانی قبل از تیم‌های شایسته مسابقات بوده و الان با کسب چهار امتیاز و قرار گرفتن در رده دوم جدول، از شانس بالایی برای صعود به مرحله حذفی برخوردار است.

ترکیب تیم ملی فوتبال مراکش در مقابل تیم ملی کانادا

ترکیب تیم ملی فوتبال مراکش در مقابل تیم ملی کانادا بدین شرح اعلام شد: یاسین بونو، رومان سایس، نایف اکرد، اشرف حکیمی(۸۵- یحیی جبرانه)، نصیر مزراوی، سفیان امرابط، عبدالحمید صابری(۶۵- سلیم عماله)، عزالدین اوناحی(۷۶- جواد ال یمیغ)، حکیم زیاش(۷۶- عبدالرزاق حمدالله)، سفیان بوفال(۶۵- زکریا ابوخلال) و یوسف النصیری شماتیک مراکش مقابل کانادا

ترکیب کادرفنی مراکش مقابل کانادا

سرمربی: ولید الرکراکی (مراکش) - مربی ها: رشید بن محمود (مراکش) – غریب امزین (مراکش) - مربی درواز‌ه‌بان‌ها: عمر حرک (مراکش) - مربی بدنساز: ادو گونزالس (اسپانیا)

خط زمان تیم ملی فوتبال کانادا در مقابل تیم ملی فوتبال مراکش

کانادا در حالی که بازی نسبتا خوبی از خود به نمایش گذاشت اما برابر تیم باتجربه مراکش شکست خورد.

دقایق حساس بازی کانادا و مراکش:

دقیقه ۳+۴۵: یوسف النصیری برای بار سوم دروازه کانادا را باز کرد اما کمک داور به درستی این گل را به دلیل حضور نایف اگرد در موقعیت آفساید، مردود اعلام کرد. یوسف النصیری دقیقه ۷۱: کانادایی‌ها دوبار پیاپی تیر افقی دروازه مراکش را به لرزه در آوردند. ارسال بلند کرنر از هویلت به محوطه شش قدم مراکش رسید و آتیبا هوچینسون بازیکن تعویضی با پرواز بلند و روی سر مدافعان مراکش به توپ ضربه زد ولی توپ او بعد از برخورد با تیر افقی، روی خط دروازه فرود آمد و تنها نیمی از توپ از خط رد شد. در ادامه ضربه برگشتی را هم آلیستیر جانستون زد ولی توپ بعد از برخورد با تیر افقی از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه ۸۷: اشتباه مرگبار یاسین بونو روی یک حرکت نمایشی، نزدیک بود توپ مقابل دروازه خالی را تقدیم آلفونسو دیویس کند اما به سرعت اشتباه خود را جبران کرد و توپ را در آغوش کشید.

شرح گل ها:

کانادا ۰ - مراکش ۱ / دقیقه ۴ - حکیم زیاش: روی اشتباه مدافع و دروازه‌بان کانادا و دفع توپ بد از میلان بوریان، توپ به حکیم زیاش رسید و او با ضربه‌ای فنی، توپ را از فاصله حدودا ۲۵ متری وارد دروازه کانادا کرد. کانادا ۰ - مراکش ۲ / دقیقه ۲۳ - یوسف النصیری: پاس تماشایی اشرف حکیمی از یک سوم دفاعی خودی، در پشت خط دفاع کانادا به یوسف النصیری رسید و او با فراری عالی، خود را در موقعیت تک به تک قرار داد و با یک ضربه دقیق، دروازه میلان بوریان را برای بار دوم باز کرد. کانادا ۱ - مراکش ۲ / دقیقه ۴۰ - نایف اگرد(گل به خودی): ارسال تند و تیز سم آدکوگبی از سمت چپ روی دروازه مراکش، در میانه راه به پای نایف اگرد برخورد کرد و دروازه مراکش باز شد.

کارت زرد:

دقیقه ۷: جونیور هویلت (کانادا) دقیقه ۲۶: جاناتان اوزوریو (کانادا) دقیقه ۳+۴۵: سم آدکوگبی (کانادا) دقیقه ۸۴: استفان ویتوریا (کانادا)

کارت قرمز:

-

حواشی بازی کانادا و مراکش:

- پزشک ورزشگاه الثمامه از طرف فیفا دکتر زهره هراتیان پزشک ایرانی است. - صدمین گل این جام، با گل به خودی نیاف اگرد به ثمر رسید. - در دقیقه ۳۵ بازی، به دلیل مشکل در لوازم الکترونیکی، داور برای یک دقیقه دیدار را متوقف کرد.

نتیجه بازی کانادا مراکش

آمار بازی کانادا و مراکش نشان می‌دهد که کانادا در برخی پارامترها نسبت به حریف خود برتری داشته اما مراکش مزد تجربه بیشتر و عملکرد بهتر خودش را با پیروزی ۲-۱ برابر کانادا گرفت. نتیجه بازی کانادا و مراکش، نماینده آفریقا را در عین ناباوری به عنوان تیم صدرنشین گروهش راهی مرحله حذفی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ کرد.

خلاصه بازی کانادا مقابل مراکش

شما می‌توانید خلاصه بازی کانادا و مراکش را از این صفحه مشاهده کنید.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...