گلیج : هدفم کسب مدال طلای جهان است

مجتبی گلیج در آستانه حضور در مسابقات کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۳ از تلاش و آمادگی خود صحبت کرد و گفت: هدفم کسب مدال طلای جهان است.
کدخبر (228682) | 20 شهریور 1402 | ساعت 10:03
0 176
گلیج : هدفم کسب مدال طلای جهان است
مجتبی گلیج در آستانه حضور در مسابقات کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۳ از تلاش و آمادگی خود صحبت کرد و گفت: هدفم کسب مدال طلای جهان است.

به گزارش سرخ نیوز، مجتبی گلیج دررابطه با شرایط خود در اعزام به رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۳ در بلگراد صربستان، بیان کرد:

خداراشکر شرایط بدنی خوبی دارم و آماده حضور در رقابت‌های جهانی هستم. حریفان من در این مسابقات کاملاً شناخته‌شده‌اند. قوی‌ترین حریفانم از کشورهای روسیه، آمریکا، آذربایجان و گرجستان هستند. نسبت به آن‌ها شناخت دارم و با اکثر آن‌ها هم کشتی گرفته‌ام و برد و باخت داشته‌ایم. در این مدت به کمک مربیان، آن‌ها را آنالیز کرده‌ایم و امیدوارم بهترین خودم در بلگراد باشم و بتوانم بهترین کشتی‌ها را بگیرم.
گلیج درباره هدف خود در مسابقات کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۳ با وجود حضور عنوان‌داران جهان و المپیک، اظهار داشت:
هدفم کسب مدال طلای جهان است. اول اینکه این مدال را برای خودم و کشورم کسب کنم و در مرحله بعد سهمیه المپیک را هم بگیرم.
دارنده مدال برنز جهان دررابطه با بازگشت روسیه به کشتی و حضور عبدالرشید سعدالله‌یف گفت:
تیم روسیه هم در این مسابقات شرکت می‌کند و در وزن من هم سعدالله‌یف که قهرمان جهان و المپیک است، حضور دارد. مطمئناً این موضوع کار را سخت‌تر می‌کند اما امیدوارم بهترین نتیجه را با کمک مربیان و تمریناتی که انجام دادم بدست بیاورم. از مردم عزیزمان می‌خواهم ما را دعا کنند تا دست پر به ایران بازگردیم.
گلیج ادامه داد:
وزن ۹۷ یکی از شلوغ‌ترین وزن‌ها در رقابت‌های قهرمانی جهان است و در کنار اوزان ۶۵ و ۷۴ کیلوگرم که آن‌ها هم المپیکی هستند، شاهد رقابت سنگین و سختی خواهیم بود.
مجتبی گلیج در ادامه بیان کرد:
در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ نروژ به مدال برنز جهان رسیدم و قطعاً امسال به دنبال این هستم که مدال خوش‌رنگ‌تری بگیرم. شرایط روحی و بدنی‌ام نسبت به گذشته بهتر شده و آماده‌تر از قبل شده‌ام. امیدوارم مردم و همشهریانم همه ما را دعا کنند تا کل تیم به قهرمانی برسد و من هم به مدال صاحب طلای جهان شوم.
او در پایان نیز گفت:
زحمات زیادی در این چند ماه کشیدم. من از ابتدا در چرخه انتخابی تیم ملی کشتی گرفتم و کارم را از مسابقات کشوری شروع کردم. به شخصه زحمات زیادی در این یک سال کشیدم و امیدوارم نتیجه خوبی بگیرم. امسال سال سختی برای من بود تا به تیم ملی برسم و مطمئن باشید همه ما مثل سرباز برای وطنمان می‌جنگیم تا بهترین نمایش را داشته باشیم.
آخرین اخبار کشتی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...