4 هفته تا آرنولد کلاسیک 2023 ؛ نیک واکر، سمسون دائودا و سایر مدعیان چه می‌کنند؟

میلوش سارسف رقابت آرنولد کلاسیک را نبرد سه جانبه بین واکر ، اندرو جکد و سامسون دائودا برای کسب مقام قهرمانی می‌داند.
کدخبر (139606) | 20 بهمن 1401 | ساعت 10:46
0 253
4 هفته تا آرنولد کلاسیک 2023 ؛ نیک واکر، سمسون دائودا و سایر مدعیان چه می‌کنند؟
میلوش سارسف رقابت آرنولد کلاسیک را نبرد سه جانبه بین واکر ، اندرو جکد و سامسون دائودا برای کسب مقام قهرمانی می‌داند.

به گزارش سرخ نیوز، بدنسازانی شرکت کننده در مسابقات آرنولد کلاسیک 2023 که قرار است از 2 تا 5 مارس در کلمبوس اوهایو برگزار شود، در حال انجام تمرینات آماده‌سازی خود هستند. طی چند روز گذشته سمسون دائودا، نیک واکر، پاتریک مور و جاستین رودریگز به عنوان مدعیان جدی بخش آزاد مردان، در فاصله چهار هفته مانده به این مسابقات در شبکه‌های مجازی تصاویر جدیدی را از وضعیت فعلی خود به اشتراک گذاشتند. سی و پنجمین دوره مسابقات سالانه آرنولد کلاسیک که به عنوان دومین رقابت معتبر تناسب اندام جهان پس از مسابقات مستر المپیا در نظر گرفته می‌شود، فراتر از رقابت بدنسازی بوده و دربرگیرنده مجموعه‌ای از‌ رویدادها مانند قویترین مردان، پاورلیفتینگ و کشتی بازو است. برگزارکنندگان این رویداد ماه گذشته فهرست کامل نفرات شرکت‌کننده را اعلام کردند و به دنبال افزایش مبلغ جایزه بخش آزاد مردان، تعداد نفرات به طور چشمگیری افزایش پیدا کرد. در این دوره نیک واکر به عنوان کسی که مدافع عنوان قهرمانی آرنولد کلاسیک است و بالاترین جایگاه را در مستر المپیا 2022 در میان شرکت کنندگان این دوره داشته، وارد مسابقات شده است. واکر در مسابقات مستر المپیا 2022 عملکردی هیجان انگیز داشت؛ جایی که بیگ رامی قهرمان سابق مستر المپیا را پشت سرگذاشت و پس از هادی چوپان و درک لانسفورد سوم شد.

نبرد سه جانبه در آرنولد کلاسیک 2023

کریس استو، مربی برجسته بدنسازی از واکر حمایت کرده است. او انتظار دارد واکر با پکیجی بسیار بهتر نسبت به مسابقات دو ماه قبل در آرنولد کلاسیک حاضر شود و همه را شگفت زده کند. در همین حال، میلوش سارسف رقابت آرنولد کلاسیک را نبرد سه جانبه بین واکر، اندرو جکد و سمسون دائودا برای کسب مقام قهرمانی می‌داند. نیک واکر در پست اخیر خود در اینستاگرام، تنها چهار هفته مانده تا برگزاری آرنولد کلاسیک 2023، پیشرفت چشمگیر فیزیکی خود را به اشتراک گذاشت. واکر در این پست برای نمایش رشد عضلاتش سنگ تمام می‌گذارد و در مورد استفاده از ماده کراتوم برای افزایش تمرینات قلبی صحبت کرده و می‌گوید برای داشتن خواب بهتر از دارو استفاده می‌کند. خیزش هواداران نیک واکر؛ آرنولد کلاسیک 2023 برای "ماموت" است!سمسون دائودا در مسابقات آزاد مردان سال گذشته پیشرفت زیادی داشت و با کسب مقام ششم در اولین حضور خود مسابقه مستر المپیا، انتظارات را از خودش افزایش داد. همچنین شاون کلاریدا، قهرمان دو دوره مستر المپیا در دسته 212 پوند، بر این باور است که در یک رقابت نه چندان دور با دائودا رقابت نزدیکی خواهد داشت. با این حال دائودا اطمینان دارد که اگر قبل از آرنولد کلاسیک 2023 روی خودش تمرکز کند، به شرایط بهتری خواهد رسید. سمیر بنوت قهرمان اسبق مستر المپیا در مسابقات آرنولد کلاسیک پیش رو از دائودا حمایت کرده و وی را قهرمان احتمالی مسابقات می‌داند. دائودا هم در پست اخیر اینستاگرامی‌اش، آخرین وضعیت هیکل غول پیکر خود را به اشتراک گذاشت.

بازگشت پاتریک مور

پاتریک مور به عنوان یک بدنساز باتجربه، بازگشت خود به بدنسازی را در آرنولد کلاسیک 2023 جشن خواهد گرفت. او برای اولین بار در سال 2018 به ‌عنوان یک شرکت کننده بخش آزاد مردان توانست توجه زیادی را به خود جلب کند. او قبل از کسب طلا در کالیفرنیا پرو در سال 2019، در بیشتر مسابقات حرفه‌ای در بین 10 نفر برتر حضور داشت. این نتایج باعث شد که این ورزشکار به مسابقات مستر المپیا 2019 دعوت شود؛ جایی که به جایگاهی بهتر از دهم نرسید. او در دو سال آینده به رقابت ادامه داد و در سال 2021 کالیفرنیا پرو را فتح کرد. مور در آخرین حضور خود در مستر المپیا در سال 2021 به رتبه چهاردهم سقوط کرد. او تصمیم گرفت پس از این مسابقات، برای مدتی کنار بکشد. مور در بازگشت دوباره گزینه‌های رقابتی خود را قبل از عمل جراحی تاندون آشیل بررسی و سپس ماه گذشته، حضور خود را در آرنولد کلاسیک 2023 تایید کرد. این بدنساز در پست‌های اینستاگرامی اخیرش شرایط جسمانی خود را برای حضور در آرنولد کلاسیک به نمایش گذاشته است.

در فاصله یک ماه تا آغاز آرنولد کلاسیک 2023؛ هر آنچه باید بدانیدحضور جاستین رودریگز در آرنولد کلاسیک

جاستین رودریگز، بدنساز دومینیکن-آمریکایی هم در این دوره حضور خواهد داشت. او به دلیل داشتن عضلات برجسته و گرانیتی خود به شهرت رسیده است. او یکی از بدنسازانی است که طی چند سال گذاشته تقریبا به طور ثابت در تمام رقابت‌های مهم بدنسازی حضور داشته است. پس کسب 3 مقام سومی متوالی در رقابت‌های مختلف فدراسیون جهانی بدنسازی و تناسب اندام، رودیگز سرانجام در Indy Pro 2021 به یک قهرمانی رسید. او پس از کسب مقام پانزدهم در مستر المپیا، سریعا خود را برای حضور در مستر المپیا آماده کرده و به هوادارانش اعلام کرد که برای این رویداد آمادگی خوبی دارد. در فاصله 4 هفته مانده تا آغاز آرنولد کلاسیک 2023، طرفداران برای دیدن یک مسابقه هیجان انگیز دیگر در ماه آینده هیجان زده هستند. از نگاه اکثر طرفداران و بدنسازان قدیمی، نیک واکر شانس اول این مسابقات است. در همین ارتباط:  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...