5 بدنساز بزرگی که به علت استفاده از استروئیدها درگذشتند / قاتل خاموش بدنسازان!

در این گزارش نگاهی به زندگی بدنسازانی خواهیم کرد که در اثر استفاده از استروئید ها درگذشتند.
کدخبر (187905) 17 خرداد 1402 | ساعت 16:20
0 740
در این گزارش نگاهی به زندگی بدنسازانی خواهیم کرد که در اثر استفاده از استروئید ها درگذشتند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، استفاده بدنسازان از استروئیدها مشکلات زیادی را به همراه داشته و با انتقادات زیادی رو به رو شده است؛ مخصوصا با توجه به مرگ بسیاری از بدنسازانی که علت مرگ آن‌ها چیزی جز استفاده از استروئیدها نبوده است. تاکنون کهنه کاران و اسطوره های زیادی در رابطه با این موضوع هشدار داده‌اند و از بدنسازان خواسته‌اند که همواره به فکر سلامت خود باشند.

5 بدنساز بزرگی که به علت استفاده از استروئیدها درگذشتندورزش بدنسازی تنها در صورتی امن است که هدف شما چیزی جز ساختن یک بدن متناسب نباشد و از استروئیدها استفاده نکنید و در رقابت‌های حرفه‌ای بدنسازی حضور پیدا نکنید. در این مقاله به بدنسازانی می‌پردازیم که به علت استفاده از استروئیدها، جان خود را از دست دادند.

بدنسازانی که به علت استفاده از استروئیدها، جان خود را از دست دادند:

زیز

زیز یکی از جوان ترین اینفلوئنسرهای تناسب اندام در فضای مجازی بود که به احتمال زیاد به علت استفاده از استروئیدها، در 22 سالگی درگذشت. او نکات مختلفی را برای بدنسازان تازه کار توضیح می‌داد و حتی صاحب یک برند لباس بود و کانال یوتیوب خود را اداره می‌کرد.

برادر بزرگتر زیز نیز به علت استفاده از استروئیدها، مخصوصا استروئیدهای آنابولیک دستگیر شد. با این حال، زیز هیچگاه استفاده از استروئیدها را تایید نکرد و همواره اظهار داشت که بدن او نتیجه تلاش های سخت او بوده است.

5 بدنساز بزرگی که به علت استفاده از استروئیدها درگذشتند 02مرگ زیز باعث تعجب بسیاری از طرفدارانش شد و زنگ خطر استفاده از استروئیدها را برای بدنسازان تازه کار به صدا درآورد.

ریچ پیانا

ریچ پیانا بدنساز حرفه ای تناسب اندام در 46 سالگی در حالی که در کما بود، درگذشت. او در خانه خود زمانی که در اصلاح موهای خود بود ناگهان به روی زمین افتاد و سریعا به بیمارستان منتقل شد.

این بدنساز حرفه ای تایید کرد که به مدت 27 سال از استروئیدها استفاده می‌کرده است. او در ویدیوی خود در یوتیوب به بینندگان توصیه کرد که تا حد امکان از استفاده از مواد مختلف خودداری کنند و بدن خود را به صورت کاملا طبیعی بسازند.

5 بدنساز بزرگی که به علت استفاده از استروئیدها درگذشتند 03با این حال، کسی که بخواهد به یک بدنساز حرفه ای تبدیل شود و در رقابت های مختلف شرکت کند، چاره ای جز استفاده از استروئیدها ندارد.


بن هارنت

مرگ بن هارنت به دلیل استفاده از استروئیدها برای بدنسازان تازه کار هشدار بزرگی است و آن ها باید از این اتفاقات درس بگیرند. هارنت تنها 37 سال داشت و کمتر از یک سال بود که ازدواج کرده بود و صاحب یک فرزند بود.

5 بدنساز بزرگی که به علت استفاده از استروئیدها درگذشتند 04شایعات مختلفی در رابطه با استفاده بیش از حد او از استروئیدها وجود داشت و او قصد داشت تا برای رقابت در مسابقات مختلف بدنسازی، بدن بزرگتری داشته باشد.


دالاس مک کارور

مرگ دالاس مک کارور ناگهانی نبود چراکه او پیش از درگذشتش نیز علائم مختلفی را تجربه کرده بود. از این غول بزرگ 136 کیلوگرمی به عنوان قهرمان آینده مستر المپیا یاد می‌شد و همه باور داشتند که او به یکی از ستارگان بزرگ بدنسازی تبدیل خواهد شد.

5 بدنساز بزرگی که به علت استفاده از استروئیدها درگذشتند 05

اولین نشانه مشکلات قلبی مک کارور زمانی مشخص شد که او در صحنه رقابت های آرنولد کلاسیک در استرالیا به هنگام فیگورگیری هوشیاری خود را از دست داد و به روی زمین افتاد. مک کارور مدتی پس از این در سال 2017 در خانه‌اش درگذشت.

سه ماه پس از مرگ مک کارور، علت مرگ او مشخص شد. دالاس مک کارور به کاردیومگالی مبتلا شده بود؛ بیماری ای که در آن قلب بیش از حد بزرگ می‌شود و مشکلات زیادی را پدید می‌آورد.


جورج پیترسون

جورج پیترسون از دیگر افرادی است که به احتمال خیلی زیاد به علت استفاده از استروئیدها درگذشت. مرگ ناگهانی این بدنساز بزرگ تعجب بسیاری از طرفداران این ورزش را به همراه داشت. او به هنگام مرگش تنها 37 سال داشت و کالبدشکافی نشان داد که علت مرگ او، عملکرد نامنظم ناگهانی قلبش بوده است. همچنین گزارش شد که استفاده او از استروئیدهای آنابولیک از دیگر عوامل اصلی این اتفاق بوده است.

5 بدنساز بزرگی که به علت استفاده از استروئیدها درگذشتند

بدنسازی که در این لیست با یکدیگر بررسی کردیم جزو بدنسازانی بودند که تلاش زیادی کرده بودند تا به جایگاهی که در آن قرار داشتند دست پیدا کنند و به محبوبیت برسند. با این حال، استفاده بیش از استروئیدها می‌تواند بسیار خطرناک باشد.

در ابتدا، مرگ بدنسازان به استفاده نادرست بدنسازان تازه کار از مواد مختلف نسبت داده می‌شد. با این حال پس از مدتی، حتی تعداد بسیاری از بدنسازان سرشناس به علت استفاده از این مواد درگذشتند و زنگ خطر را برای سایر بدنسازان به صدا درآوردند.

تاکنون افراد زیادی خطرات استفاده نا به جا از استروئیدها و مواد مختلف را گوشزد کرده اند و از بدنسازان درخواست کردند که بیش از هر چیزی به فکر سلامت خود باشند.

جدیدترین خبرهای بدنسازی:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...