تصویری پرطرفدار از بدنسازی که به شکل مرموزی درگذشت!

مت مندنهال ، بدنسازی که به شکل مرموزی درگذشت، حالا تصاویری از او منتشر شده که بحث‌برانگیز است.
کدخبر (184689) | 03 خرداد 1402 | ساعت 16:03
0 255
تصویری پرطرفدار از بدنسازی که به شکل مرموزی درگذشت!
مت مندنهال ، بدنسازی که به شکل مرموزی درگذشت، حالا تصاویری از او منتشر شده که بحث‌برانگیز است.

به گزارش سرخ نیوز، دستیابی به کارت حرفه‌ای در دنیای بدنسازی به هدف اولیه برای بسیاری از ورزشکاران تبدیل شده است؛ چراکه این کارت‌ها، نمادی از شناخت، اعتبار و فرصت برای رقابت در بالاترین سطح هستند. با این حال، افرادی استثنایی وجود داشته و دارند که تأثیر آن‌ها بسیار فراتر از داشتن یک کارت حرفه‌ای بوده است. بدنساز فقید، مت مندنهال یک نمونه کامل از چنین ورزشکارانی است. اگرچه او هرگز کارت حرفه‌ای نداشته اما میراث او حتی دو سال پس از مرگ مرموزش دست نخورده باقی مانده است. تصویری پرطرفدار از بدنسازی که به شکل مرموزی درگذشت!

مرگ مرموز مت مندنهال

در 28 آگوست 2021، مندنهال با شرایط عجیب و مرموزی درگذشت و هنوز که هنوز است، علت مرگ او فاش نشده است. با این حال، اخیراً تصویری قدیمی از بدنساز افسانه‌ای نظر بسیاری از علاقمندان بدنسازی را به خود جلب کرده است. صفحه اینستاگرام «روزهای طلایی» اخیراً تصویری را منتشر کرده است که در آن فیزیک شگفت‌انگیز مت مندنهال فقید از بازی‌های جهانی 1985 لندن به نمایش گذاشته شده است. این تصویر که در این صفحه اینستاگرامی منتشر شده، به روزهای طلایی بدنسازی اختصاص دارد و مندنهال را در کنار یکی از بدنسازان تالار مشاهیر به نام بری دی می نشان می‌دهد. تصویری پرطرفدار از بدنسازی که به شکل مرموزی درگذشت!این عکس مندنهال و دی می را در دوران اوج این دو بدنساز نشان می‌دهد که آن‌ها با فداکارهای‌ها و ازخودگذشتگی‌هایشان توانسته بودند به موفقیت‌های مهمی دست پیدا کنند. مندنهال با عضلات غول‌پیکر، عضلات شکم کات و عروق برجسته‌اش دیده می‌شود. هیکل متعادل او نشان می‌دهد او تا چه اندازه به ورزش و کاری که انجام داده، متعهد بوده است. او که گاهی اوقات یک حرکت تمرینی را تا 1000 بار در روز تکرار می‌کرد، روزی موضوعی تمرکز کرده بود که اغلب در میان بدنسازان نادیده گرفته می‌شود. در توضیح این عکس نوشته شده:
فیزیک مندنهال در بازی‌های جهانی لندن در سال 1985 باورنکردنی بود.
این تصویر یادآور دوران طلایی بدنسازی و میراث جاودانه مندنهال است. مشاهده رشد عضلانی قابل توجه مندنهال باعث شد تا طرفداران و علاقه‌مندان احساسات متفاوت و پرهیجانی را نسبت به دوران اوج‌گیری وی در بدنسازی داشته باشند. تصویری پرطرفدار از بدنسازی که به شکل مرموزی درگذشت!

واکنش ها به انتشار تصویری از مت مندنهال

پس از انتشار مجدد این تصویر، جامعه بدنسازی درمورد روش‌های تمرینی مندنهال و عزم راسخ او برای رسیدن به موفقیت اظهارنظر کرده است. این پست توجه زیادی را به خود جلب کرده و طرفداران بدنسازی در بخش نظرات، به شکل‌های مختلف به آن واکنش نشان داده‌اند. یکی از طرفداران نوشته:
این یکی از محبوب‌ترین عکس‌های تمام ادوار بدنسازی است.
دیگری هم نوشته:
هنر بدنسازی.
برخی از طرفداران تأثیری که او بر زندگی آن ها گذاشته بود را منعکس کردند. یکی از طرفداران نوشت:
این اولین نمایش بدنسازی بود که من تماشا کردم.
طرفدار دیگری هم نوشته:
آن زمان همه چیز بهتر بود. این ورزش در حال حاضر کیفیت خوب خود را از دست داده است.
تصویری پرطرفدار از بدنسازی که به شکل مرموزی درگذشت! هوادار دیگری هم عنوان کرده که مندنهال یکی از بهترین بدنسازانی بود که در دهه‌های 80 و 90 میلادی ظهور پیدا کرد. مرگ نابهنگام مندنهال در سال 2021 دنیای بدنسازی را شوکه کرد و خلائی را بر جای گذاشت که پر کردن آن، غیرممکن به نظر می‌رسد. بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...