5 جانشین احتمالی کانر مک گرگور ؛ از اسرائیل آدسانیا تا الکساندر ولکانوفسکی

چند ستاره جدید و آینده‌ دار وجود دارند که پتانسیل رسیدن و حتی پیشی گرفتن از موفقیت‌ ها و دستاوردهای مک گرگور را دارند.
کدخبر (187147) | 09 خرداد 1402 | ساعت 20:32
0 191
5 جانشین احتمالی کانر مک گرگور ؛ از اسرائیل آدسانیا تا الکساندر ولکانوفسکی
چند ستاره جدید و آینده‌ دار وجود دارند که پتانسیل رسیدن و حتی پیشی گرفتن از موفقیت‌ ها و دستاوردهای مک گرگور را دارند.

به گزارش سرخ نیوز، کانر مک گرگور بدون شک یکی از بزرگترین ورزشکاران تاریخ UFC است. شخصیت کاریزماتیک، تکنیک‌های مبارزه‌ای چشمگیر، مهارت‌هایش در رجزخوانی و توانایی درآمدزایی از مسابقات پرداخت به ازای مشاهده، او را به سطحی رسانده است که می‌توان اذعان داشت که با هیچ مبارز دیگری در UFC قابل مقایسه نیست. با این حال، چند ستاره جدید و آینده‌دار وجود دارند که پتانسیل رسیدن و حتی پیشی گرفتن از موفقیت‌ها و دستاوردهای مک گرگور را دارند. در ادامه لیستی از فوق ستاره‌های UFC وجود دارد که می‌توانند به جایگاه مک گرگور برسند.

اسرائیل آدسانیا

قهرمان میان وزن UFC نسل بعدی فوق ستاره‌های ام ام ای را رهبری می‌کند. او با رکورد 24 برد و 2 شکست، در حال حاضر بیشتر از مک گرگور در رویدادهای پرداخت به ازای بازدید UFC حضور داشته است که نشان دهنده مهارت، محبوبیت و جذابیت این مبارز در میان مخاطبان است. مانند مک گرگور، آدسانیا به دلیل شوخ طبعی بداهه، جذابیت و سبک مبارزه هیجان انگیزش در میان طرفداران معروف شده است.

5 جانشین احتمالی کانر مک گرگور ؛ از اسرائیل آدسانیا تا الکساندر ولکانوفسکی

آدسانیا پس از اینکه اخیراً عنوان قهرمانی خود را در برابر الکس پریرا در UFC 287 پس گرفت، بیش از هر زمان دیگری می‌درخشد و قدرت خود را نمایان کرده است. اگر او به روند پیروزی خود ادامه دهد، می‌تواند جایگاه خود را به عنوان اسطوره تمام دوران تثبیت کند و از مک گرگور به عنوان بزرگترین ستاره UFC پیشی بگیرد.

خمزات چیمایف

خمزات چیمایف یکی دیگر از ستاره‌های در حال رشد است که می‌تواند به زودی به یک فوق ستاره بزرگ در ام ام ای تبدیل شود. چیمایف با رکورد بی نظیر 12 برد و بدون شکست، رهبری دسته وزنی ولترویت را بدست گرفته و درخشش‌هایی از استعدادهای یک نسل را به نمایش گذاشته است. شخصیت کاریزماتیک و با اعتماد به نفسش، چیمایف را در میان هواداران محبوب کرده است. البته از رکورد عجیب او هم نباید غافل شد؛ جایی که چیمایف موفق شد تنها به جز در یک مبارزه، در سایر مسابقات رقبایش را با ضربه تمام کننده شکست دهد.

آمار چشمگیر چیمایف با 6 برد KO/TKO و 5 پیروزی با سابمیشن جلوه بیشتری پیدا کرده و باعث می‌شود لقب آدمخوار چچنی بیشتر برازنده‌اش بشود. اگر خمزات بتواند صعود خود را در رنکینگ حفظ کند و در نهایت به یک عنوان قهرمانی دست پیدا کند، شکی نیست که او به یک ستاره بزرگ برای مسابقات پرداخت به ازای بازدید UFC تبدیل خواهد شد. در واقع کاملاً ممکن است که او بتواند به سطح شهرت و تحسینی برسد که حتی مک گرگور به آن دست نیافته است.

شان اومالی

شان اومالی با مبارزات چشم نوازش یکی از مبارزان دسته مگس وزن است که از پتانسیل بالایی برای تبدیل شدن به یک ستاره بزرگ بهره می‌برد. اومالی با سبک مبارزه هیجان انگیز، ظاهر منحصر به فرد و شخصیت برونگرای خود، در حال حاضر در سن 27 سالگی طرفداران زیادی پیدا کرده است.

اومالی در حال حاضر رکورد 15 برد و یک شکست را به نام خود دارد و دلیلی وجود ندارد که نتواند به یک ستاره بزرگ و احتمالا مک گرگور بعدی تبدیل شود.

اسلام ماخاچف

اسلام ماخاچف که از حمایت اسطوره بزرگ UFC حبیب نورماگومدوف برخوردار است، به سرعت در حال تبدیل شدن به یک قدرت در دسته سبک وزن است. ماخاچف با 24 پیروزی، تنها یک بار در دوران حرفه‌ای خود شکست خورده و در حال حاضر در 12 پیکار متوالی پیروز شده است.

5 جانشین احتمالی کانر مک گرگور ؛ از اسرائیل آدسانیا تا الکساندر ولکانوفسکی

ماخاچف مانند مربی‌اش حبیب، متین و آرام است. اگر ماخاچف بتواند یک رقیب جدی مانند حبیب در مقابل مک گرگور را برای خود دست و پا کند، می تواند به شهرت بیشتری برسد و حتی تبدیل به یک سوپراستار بزرگتر شود.

الکساندر ولکانوفسکی

الکساندر ولکانوفسکی، قهرمان کنونی دسته پر وزن UFC، یکی از مسلط ترین و با مهارت ترین مبارزان در این پروموشن است. ولکانوفسکی با رکورد 25 برد و 2 شکست، در 22 مبارزه باورنکردنی به صورت متوالی پیروز شده و چهار بار از عنوان قهرمان خود دفاع کرده است. اما روند بردهای او در UFC 284 مقابل اسلام ماخاچف به پایان رسید. 5 جانشین احتمالی کانر مک گرگور ؛ از اسرائیل آدسانیا تا الکساندر ولکانوفسکی ولکانوفسکی اگرچه به اندازه مک گرگور پرحاشیه یا درگیر اتفاقات بحث برانگیز نیست، امام مهارت‌های ویژه و موفقیت در کسب عناوین قهرمانی، می‌تواند او را با سلطنت طولانی مدتش در دسته پر وزن، به سوی جایگزینی کانر مک گرگور سوق دهد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...