5 رقیب ایده‌آل برای مبارزه بازنشستگی اج؛ از رندی اورتون تا کودی رودز

اج که از او به عنوان یکی از بزرگترین کشتی کج کاران تاریخ یاد می‌شود احتمالا به زودی از این ورزش کناره گیری خواهد کرد.
کدخبر (219554) | 24 مرداد 1402 | ساعت 11:05
0 227
5 رقیب ایده‌آل برای مبارزه بازنشستگی اج؛ از رندی اورتون تا کودی رودز
اج که از او به عنوان یکی از بزرگترین کشتی کج کاران تاریخ یاد می‌شود احتمالا به زودی از این ورزش کناره گیری خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، اج یکی از بزرگترین کشتی گیران تمام دوران است که نامش در تالار مشاهیر WWE قرار گرفته است. او در رده دوم کشتی گیرانی قرار دارد که توانسته بیشترین عنوان قهرمانی را با مجموع 31 عنوان قهرمانی در اختیار داشته باشد. اج چهاردهمین قهرمان تریپل کرون و هفتمین قهرمان گرند اسلم است. اج در سال 2011 پس از صدمات متعدد گردن بازنشسته و در نهایت در سال 2012 وارد تالار مشاهیر شد. با این حال او توانست مشکلات پزشکی خود را برطرف کند و پس از 9 سال در رویال رامبل 2020 به WWE بازگردد. دور دوم فعالیت او در WWE تاکنون قابل توجه و با حضور در برخی از مهمترین رویدادها از جمله رویال رامبل و رویداد اصلی رسلمنیا همراه بوده است. در حال حاضر اج 49 سال دارد و گزارش‌ها حاکی از آن است که این می‌تواند آخرین اجرای او در WWE باشد؛ موضوعی که در مدت اخیر بحث در مورد آن بسیار داغ بوده است. 5 رقیب ایده‌آل برای مبارزه بازنشستگی اج؛ از رندی اورتون تا کودی رودزبه احتمال زیاد این کشتی گیر افسانه‌ای به زودی بازنشسته می‌شود و از حالا گمانه‌زنی‌هایی در مورد رقیب احتمالی او برای مبارزه بازنشستگی وجود دارد. در ادامه 5 رقیب ایده‌آل برای مبارزه بازنشستگی اج می‌پردازیم:

ال ای نایت

دنیای WWE مدتی است که از ال ای نایت حمایت می‌کند. اگرچه اج هیچگاه با او روبرو نشده اما پیش بینی می‌شود مبارزه با او می‌تواند راهی عالی برای بدرقه این فوق ستاره باشد. با محبوبیتی که نایت دارد، اج می‌تواند برای مبارزه بااو برنامه ریزی کند تا دوران فعالیتش پایانی فوق‌العاده داشته باشد. اگرچه برای چنین مبارزه‌ای پیروزی ارزش بیشتری برای اج دارد اما برد نایت هم نمی‌تواند باعث رنجش طرفداران WWE شود.

5 رقیب ایده‌آل برای مبارزه بازنشستگی اج؛ از رندی اورتون تا کودی رودزدرو مکینتایر

مبارزه اج دربرابر درو مکینتایر،  هنوز هم برای میلیون‌ها نفر در سراسر جهان یک رقابت رویایی است. اکنون با توجه به اینکه تنها روزهای کمی از حضور اج در مسابقات کشتی کج باقی مانده، مکینتایر می‌تواند آخرین فرصت را برای برآورده شدن آرزوی جمعی از طرفداران کشتی در سراسر جهان فراهم کند. مکینتایر می‌تواند در اسمکدان با اج روبرو شود و او را در یک مبارزه مهم به چالش بکشد. 5 رقیب ایده‌آل برای مبارزه بازنشستگی اج؛ از رندی اورتون تا کودی رودزاین مبارزه می‌تواند یک مسابقه بزرگ برای اج باشد و قطعا هیجانی زیادی به همراه خواهد داشت. همچنین می‌تواند به درو مکینتایر ایرلندی کمک کند تا خودش را احیا کند و باردیگر نامش در میان بزرگان این عرصه قرار بگیرد. از سوی دیگر، مسابقه با مکینتایر می‌تواند فرصتی بزرگ برای اج باشد تا با پیروزی به کار خود پایان دهد.

کودی رودز

کابوس آمریکایی با پیروزی در سامر اسلم 2023، در حاضر جایگاه خوبی در میان کشتی گیران دارد. کودی رودز در تلاش برای یافتن فرصتی است که بتواند باردیگر خود را به عنوان قهرمان جهان معرفی کند. پس از یک رقابت فوق العاده با براک لزنر، کودی رودز ممکن است به دنبال یک مسابقه بزرگ باشد تا همه چیز را همانطور که می خواهد حفظ کند. مسابقه او با گریسون والر نیز کاری بود که اج می‌خواست انجام دهد. حالا  قهرمان 11 دوره جهان ممکن است بخواهد توانایی‌های کودی رودز را در داخل رینگ بیازماید. بدون شک در حال حاضر کودی رودز به عنوان یکی از ستاره‌های مهم این صنعت شناخته می‌شود. 5 رقیب ایده‌آل برای مبارزه بازنشستگی اج؛ از رندی اورتون تا کودی رودزاین مبارزه احتمالی برای هر دو طرف مانفع قابل توجهی خواهد داشت؛ از سویی اج می‌تواند با یک رقابت بزرگ به کارش پایان دهد و از سوی دیگر کودی رودز با برتری دربرابر اج می‌تواند به سوی مقصد مورد نظرش حرکت کند.

رندی اورتون

تاریخچه دشمنی اج و رندی اورتون غیرقابل انکار است. هر دوی آنها دهه‌هاست که همدیگر را می‌شناسند و رقابت آنها از جمله مسابقاتی بود که در تمام دنیا تماشاگران زیادی را به خود جلب کرده است. وقتی اج در سال 2020 بازگشت، اورتون تضمیم داشت تا اج را به بازنشستگی بازگرداند. 5 رقیب ایده‌آل برای مبارزه بازنشستگی اج؛ از رندی اورتون تا کودی رودزبا این حال دو مسابقه بین این دو نفر در نهایت به دشمنی آنها پایان داد. با توجه به اینکه شایعه شده که رندی اورتون به زودی از مصدومیت سخت خود بازخواهد گشت، اج ممکن است مبارزه پایانی خود را به رندی اورتون اختصاص دهد. اگر وایپر به زودی بازگردد، اج ممکن است با او روبرو شود. این همچنین می‌تواند آخرین مسابقه حرفه‌ای آنها مقابل یکدیگر باشد و پایانی فوق‌العاده را برای هر دو رقم بزند.

ست رالینز

اج و ست رالینز در سال 2021 رقابت قابل توجهی باهم داشتند. هر دو به عنوان دو ستاره بزرگ در این صنعت، در سه‌گانه‌ای که هفت سال به داستان آن به طول انجامیده بود، یکدیگر را به چالش کشیدند. پس از پایان آن سه گانه اج از رالینز تشکر کرد و او را مورد ستایش قرار داد. آنها نشان دادند که در بیرون از رینگ رابطه خوبی با یکدیگر دارند. در بازگشت دوباره اج به رینگ، رقابت او با ست رالینز تقریبا مهمترین مبارزه‌ای بود که داشت. 5 رقیب ایده‌آل برای مبارزه بازنشستگی اج؛ از رندی اورتون تا کودی رودزهر دو مبارز چه در داخل رینگ و چه در خارج از آن از نظر عملکرد و رجزخوانی قدرت بالایی دارند. به احتمال فراوان مبارزه با ست رالینز، می‌تواند بهترین نوع خداحافظی برای اج باشد. اگرچه شکست مسیری عالی برای پایان دادن به یک حرفه درخشان نخواهد بود اما مسابقه‌ای مانند آن می‌تواند به یکی از بهترین مبارزات تاریخ کشتی تبدیل شود. آخرین اخبار ورزش کشتی کج

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...