اسرائیل آدسانیا مقابل الکس پریرا ؛ طلسمی که در UFC 287 شکسته می‌شود

درحالی که به زمان مبارزه اسرائیل آدسانیا و الکس پریرا در UFC 287 نزدیک می‌شویم، پریرا با مشکل اضافه وزن روبه‌رو است.
کدخبر (162424) | 17 فروردین 1402 | ساعت 16:11
0 148
اسرائیل آدسانیا مقابل الکس پریرا ؛ طلسمی که در UFC 287 شکسته می‌شود
درحالی که به زمان مبارزه اسرائیل آدسانیا و الکس پریرا در UFC 287 نزدیک می‌شویم، پریرا با مشکل اضافه وزن روبه‌رو است.

به گزارش سرخ نیوز، با نزدیک شدن به زمان برگزاری مبارزات UFC 287، طرفداران دنیای ام ام ای از شدت هیجان با فشار بیشتری لب‌هایشان را بهم می‌فشارند تا داغ‌ترین رقابت مبارزات امسال را تماشا کنند. مسابقه مجدد بین مبارزان میان وزن اسرائیل آدسانیا و الکس پریرا در UFC 287 در فاصله چند روز مانده تا شروع مبارزه، بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

تلاش الکس پریرا برای پیروزی مقابل اسرائیل آدسانیا

در حالی که اسرائیل آدسانیا به‌شدت تلاش می‌کند تا به روند پیروزی‌های خود بازگردد، الکس پریرا برای دافع از عنوان قهرمانی خود و شکست مجدد مبارز نیجریه‌ای، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد. الکس پریرا به‌دنبال استمرار پادشاهی خود در این دسته وزنی است و سعی خواهد کرد در دومین مبارزه خود در برابر آدسانیا در UFC، دومین پیروزی خود را کسب کند. ازسوی دیگر، اسرائیل آدسانیا پس از دو شکست در کیک بوکسینگ گلوری و یک شکست در UFC، سعی خواهد کرد کلید معمای شکست دادن مبارز برزیلی را که در حل آن ناکام بوده، بیابد. پیش‌بینی‌ها در مورد نتیجه مسابقه مجدد UFC 287 بسیار زیاد و به‌سرعت در حال افزایش است. شان اومالی نفر دوم دنیا در دسته خروس وزن، به‌دلیل سبک پرتکاپو و پر جنب و جوش خود، که اتفاقاً به سبک اسرائیل آدسانیا نزدیک است، شناخته شده است. او هم در میان نفراتی است که پیش‌بینی خود را در مورد این مبارزه مورد انتظار، به اشتراک گذاشته است. عصبی که باعث پیروزی الکس پریرا شد؛ اسرائیل آدسانیا به دنبال انتقام! او در مصاحبه با پادکست Timbo Sugar Show پیش‌بینی خود را در مورد این مبارزه به اشتراک گذاشت. در حالی که بسیاری از کسانی که از آدسانیا متنفر هستند و همچنین طرفداران پریرا پیش‌بینی می‌کنند که یک پیروزی دیگر برای مبارز برزیلی رقم خواهد خورد، شان اومالی نظر دیگری دارد:

من فکر می‌کنم آدسانیا با پیروزی رینگ را ترک کند. او زیرگیری‌های خوبی دارد و می‌تواند به خوبی کشتی بگیرد. حتی می‌تواند پریرا را به پشت خود ببرد. واقعاً باید به اسرائیل آدسانیا فکر کرد. من فکر نمی‌کنم پریرا شانسی برای جلوگیری از اسرائیل آدسانیا داشته باشد.

در رقابت قبلی این دو مبارز در UFC 281، اسرائیل آدسانیا به‌دنبال دفاع از عنوان قهرمانی خود بود که همه چیز به کلی تغییر کرد. الکس پریرا پس از پیروزی در همه رقابت‌های خود، توانست در مبارزه نهایی رقیب سرسخت خود را ناک اوت کند.

مشکل الکس پریرا برای مبارزه مقابل اسرائیل آدسانیا

در حالی که آدسانیا مجبور نیست وزن زیادی کم کند، الکس پریرا باید در همین چند روز بین 10 12 کیلوگرم از وزن خود را از دست بدهد. به گفته شان اومالی، این کاهش وزن ممکن است برای پریرا در مبارزه گران تمام شود. به اعتقاد اومالی، کاهش وزن او را با چانه ضعیف و کمبود مایعات مغزی مواجه می‌کند. به‌نظر می‌رسد اگر اسرائیل آدسانیا بتواند چند ضربه مناسب وارد کند، می‌تواند الکس پریرا را بالاخره شکست دهد. در همین ارتباط:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...