راجر فدرر در کنار دوآ لیپا و پنه لوپه کروز در مت گالا 2023

راجر فدرر به همراه چند تن از سلبریتی های مطرح دنیا همچون دوآ لیپا و پنه لوپه کروز به عنوان یکی از روسای مشترک مت گالا 2023 معرفی شد.
کدخبر (128461) | 29 دی 1401 | ساعت 17:42
0 112
راجر فدرر در کنار دوآ لیپا و پنه لوپه کروز در مت گالا 2023
راجر فدرر به همراه چند تن از سلبریتی های مطرح دنیا همچون دوآ لیپا و پنه لوپه کروز به عنوان یکی از روسای مشترک مت گالا 2023 معرفی شد.

به گزارش سرخ نیوز، راجر فدرر در کنار دوآ لیپا، پنه لوپه کروز، میکالا کوئل و آنا وینتور به عنوان یکی از روسای مشترک مت گالا 2023 معرفی شده است. این رویداد معتبر مد در اول ماه می برگزار می‌شود و امسال از کارل لاگرفلد فقید، یکی از بزرگ‌ترین اسطوره‌های دنیای مد لباس تقدیر خواهد شد. راجر فدرر در کنار دوآ لیپا و پنه لوپه کروز در مت گالا 2023 مت گالا یا مت بال رویداد جمع آوری کمک مالی به نفع موسسه لباس موزه هنر متروپولیتن در شهر نیویورک است که به طور سالانه برگزار می‌شود. این مراسم از طریق فروش بلیط‌هایی که در سرتاسر جهان بسیار مورد توجه هستند، میلیون‌ها دلار را برای کمک به مؤسسه لباس جمع‌آوری می‌کند. قیمت بلیط‌ها معمولاً حدود 35 هزار دلار است که با قیمت رزرو بلیت به 200 تا 300 هزار دلار می‌رسد. بلیک لایولی، رایان رینولدز، رجینا کینگ و لین مانوئل میراندا در کنار آنا وینتور که به عنوان سردبیر مجله ووگ (برگزارکنندگان گالا) یکی از اعضای ثابت مراسم گالا صندلی از سال 1995 بوده، روسای مشترک سال 2022 بودند. راجر فدرر در کنار دوآ لیپا و پنه لوپه کروز در مت گالا 2023

راجر فدرر در مت گالا 2023

ستاره دنیای موسیقی پاپ و دنیای مد، دوآ لیپا حضور خود را به عنوان رئیس مشترک در مت گالا 2023 تایید کرده و همچنین از همکاری با فدرر، کوئل، کروز و وینتور ابراز هیجان کرده است. دوآ لیپا در صفحه اینستاگرام خودش نوشت:
"با هیجان اعلام می‌کنم که من یکی از روسای مشترک مت گالا در سال 2023 در کنار مایکلا کوئل، پنه لوپه کروز، راجر فدرر و آنا وینتور هستم. شما را در اولین دوشنبه ماه می می‌بینیم".
راجر فدرر در کنار دوآ لیپا و پنه لوپه کروز در مت گالا 2023 او همچنین جزئیات بیشتری در مورد موضوع مراسم امسال ارائه کرد.
"در مراسم امسال شروع به کار "Karl Lagerfeld: A Line of Beauty" جشن گرفته خواهد شد و منبع اصلی بودجه سالانه خود را برای نمایشگاه‌ها، نشریات، خریدها، عملیات و بهبود سرمایه به موسسه Costume ارائه می‌دهد".
اسطوره سوئیسی تنیس هنوز اظهار نظری در مورد تایید حضور خود به عنوان رئیس مشترک مت گالا منتشر نکرده است. اما به احتمال زیاد او از حضور در چنین فعالیتی هیجان زده شده است. او یکی از قدیمی‌ترین و نزدیک‌ترین دوستان آنا وینتور است. فدرر به عنوان رئیس مشترک، نه تنها میزبان شب مراسم خواهند بود بلکه به جمع‌آوری لیست مهمانان و منوی غذا نیز کمک خواهند کرد. او همچنین با طراحان داخلی همکاری خواهد کرد تا دکوراسیونی ایده‌آل را برای شب مراسم پیاده کنند. راجر فدرر در کنار دوآ لیپا و پنه لوپه کروز در مت گالا 2023 همه روسای مشترک در نهایت ایده‌های خلاقانه خود را در اختیار آنا وینتور قرار می‌دهند که تقریبا حرف آخر را در مورد تمام اتفاقات شب مراسم می‌زند. رئیس‌های مشترک نیز اغلب در طول سرو شام اجرا می‌کنند، اما باید دید که قهرمان 20 دوره مسابقات گرنداسلم تنیس جهان که در آواز خواندن و رقصیدن استعدادی ندارد، در این فعالیت مشارکت خواهد داشت یا خیر؟ درباره تنیس بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...