علت حذف رافائل نادال در تنیس آزاد استرالیا / باز هم مصدومیت گریبانگیر مدافع عنوان قهرمانی شد + عکس

پس از شکست رافائل نادال و حذف از تنیس استرالیا، این تنیسور استرالیایی از علت های این باخت پرده برداشت.
کدخبر (127734) | 28 دی 1401 | ساعت 09:06
0 97
علت حذف رافائل نادال در تنیس آزاد استرالیا / باز هم مصدومیت گریبانگیر مدافع عنوان قهرمانی شد + عکس
پس از شکست رافائل نادال و حذف از تنیس استرالیا، این تنیسور استرالیایی از علت های این باخت پرده برداشت.

به گزارش سرخ نیوز، رافائل نادال مدافع عنوان قهرمانی تنیس استرالیا در مرحله دوم این رقابت‌ها در سه ست مغلوب مکنزی مک‌دالند آمریکایی شد و ناباورانه از دور بازی‌های تنیس آزاد استرالیا کنار رفت. بیش تر بخوانید: نتیجه تنیس رافائل نادال و مکنزی مک دونالد

شکست رافائل نادال در تنیس استرالیا مقابل مک دانلد

در متن اخبار تنیس امروز، رافا نادال، تنیس‌باز ۳۶ ساله اسپانیایی ست اول مرحله دوم تنیس استرالیا را ۶-۴ واگذار کرد و در ست دوم در حالیکه ۴-۳ از مک‌دانلد عقب بود از ناحیه لگن پای چپ دچار مصدومیت شد و بعد از آن دیگر نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد. نادال با وجود آنکه به وضوح احساس ناراحتی می‌کرد به بازی ادامه داد و در نهایت ست‌های دوم و سوم را هم با حساب ۶-۴ و ۷-۵ واگذار کرد تا خیلی زود مجبور به ترک تنیس اوپن استرالیا شود. ببینید: خلاصه تنیس شکست رافا نادال در تنیس استرالیا مقابل مک دانلد

توضیحات رافا نادال راجع به حذف از تنیس اوپن استرالیا

رافائل نادال، قهرمان ۲۲ دوره مسابقات تنیس گرند اسلم پس از شکست در تنیس آزاد استرالیا مقابل مک دانلد گفت:
«حریفم بازی را خوب شروع کرد و من هم چندان خوب نبودم تا اینکه در اواسط ست دوم از ناحیه لگن دچار مشکل شدم… تا آخر مسابقه تلاش خود را کردم. نمی‌دانم اگر مصدوم نمی‌شدم مسابقه را می‌بردم یا نه… فقط سعی کردم تا آخرین لحظه تلاش کنم. این فلسفه من است.»
او در مورد مصدومیت خود توضیح داد:
«نمی‌دانم دقیقاً چه مشکلی پیش آمده است. آیا عضله است یا خود مفصل آسیب دیده. البته سابقه مصدومیت از ناحیه لگن را دارم اما این بار به نظر متفاوت است. در حال حاضر نمی‌توانم بگویم دقیقا چه اتفاقی افتاده و باید تست‌های پزشکی انجام دهم.»
این سومین باخت رافائل نادال در فصل جاری بود و او حالا در ۷ مسابقه از ۹ مسابقه اخیر خود شکست خورده است که شکست رافائل نادال در اوپن استرالیا و این آمار، موضوع نگران‌کننده‌ای برای این اسطوره تنیس جهان محسوب می‌شود. با حذف رافا نادال در مسابقات آزاد تنیس استرالیا در مرحله دوم، او که سال قبل قهرمان تنیس اوپن استرالیا شده بود ۱۹۵۵ امتیاز از دست داد و دست کم تا رتبه ششم جدول سقوط خواهد کرد. آسیب‌دیدگی دوباره رافا نادال حالا بار دیگر تردیدهای جدی درباره آینده دوران حرفه‌ای وی بوجود آورده و باید دید در ادامه فصل وضعیت بدنی او چگونه خواهد بود. نادال سال گذشته نیز با مصدومیت‌های متعددی دست به گریبان بود؛ او بعد از شروعی رویایی و قهرمانی در تنیس آزاد استرالیا، در ایندین ولز از ناحیه قفسه سینه آسیب دید و مدتی از میادین دور بود. سپس در فصل خاک مصدومیت کهنه پا به سراغش آمد و در حالی که حتی صحبت از خداحافظی او بود توانست با تزریق بی‌حس‌کننده در رولان گاروس قهرمان شود. در ویمبلدون نادال عملکرد خوبی داشت و تا نیمه‌نهایی رسید اما این بار از ناحیه عضله شکم مصدوم شد و در نیمه‌نهایی انصراف داد و در ادامه فصل نیز نتایج ضعیفی گرفت. از رافائل نادال و تنیس استرالیا بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...