عواقب ندانستن زبان انگلیسی ؛ اسلام ماخاچف همه بوکسورها را به مبارزه طلبید!

اسلام ماخاچف شاگرد خبیب نورماگومدوف در مصاحبه های عجیب خود خواستار مبارزه با فلوید می ودر و براک لزنر شده است.
کدخبر (143766) | 29 بهمن 1401 | ساعت 11:45
0 812
عواقب ندانستن زبان انگلیسی ؛ اسلام ماخاچف همه بوکسورها را به مبارزه طلبید!
اسلام ماخاچف شاگرد خبیب نورماگومدوف در مصاحبه های عجیب خود خواستار مبارزه با فلوید می ودر و براک لزنر شده است.

به گزارش سرخ نیوز، اسلام ماخاچف هنوز در حال یادگیری زبان انگلیسی است اما حالا او به طور دست و پا شکسته و بدون آنکه از آنچه می‌گوید اطلاع داشته باشد بوکسورهای مختلف را بدون در نظر گرفتن دسته وزنی و ورزش آنها به مبارزه طلبیده است. این مبارز داغستانی بیش از هر رقابتی، خواستار درگیری با فلوید می ودر و براک لزنر است. مصاحبه‌های بعد از رقابت اسلام ماخاچف همیشه جالب توجه و خنده‌دار است چراکه او بدون توجه به هیچ دسته‌بندی و الگویی به طور تصادفی یک یا چند قهرمان معروف از رشته‌های مختلف را به مبارزه می‌طلبد. عواقب ندانستن زبان انگلیسی ؛ اسلام ماخاچف همه بوکسورها را به مبارزه طلبید! وقتی ماخاچف در رقابت‌های دسته پیش قهرمانی مبارزه می‌کرد، یکی از جالب‌ترین مصاحبه‌های پس از مبارزه را داشت. او یک بار بدون آنکه بداند چه می‌گوید، بدون اهمیت به هیچ نظم و ترتیبی و بدون هیچ قاعده‌ای گفته بود:

هی دانا (وایت) به من پول بده، فلوید می ودر را به من بده.
در مصاحبه دیگری هم گفته بود:
هی دیسی، من می‌خواهم در بین 15 مبارز برتر رقابت کنم یا اینکه براک لزنر را به من بده.

عواقب ندانستن زبان انگلیسی ؛ اسلام ماخاچف همه بوکسورها را به مبارزه طلبید!

واکنش خبیب نورماگومدوف به صحبت های اسلام ماخاچف

این مصاحبه‌ها حتی خبیب نورماگومدوف را متعجب می‌کرد و این را کاملا می‌شد از چهره‌اش متوجه شد. این قهرمان افسانه‌ای پس از یکی از این مصاحبه‌های عجیب گفته بود:
من خودم را درگیر چه کسی کرده‌ام!
با این حال اگرچه اسلام ماخاچف در با لزنر مبارزه نکرد اما با قهرمانی در دسته سبک وزن و به دست آوردن کمربند قهرمانی و شکست دادن الکساندر ولکانفسکی، به یکی چهره سرشناس در دنیای UFC تبدیل شد. او اکنون در صدر رده‌بندی P4P UFC دنیا قرار دارد که تا پیش از این در اختیار ولکانفسکی بود. عواقب ندانستن زبان انگلیسی ؛ اسلام ماخاچف همه بوکسورها را به مبارزه طلبید!

مبارزه اسلام ماخاچف مقابل الکساندر ولکانوفسکی

در مبارزه UFC 285، اسلام ماخاچف مقابل الکساندر ولکانوفسکی پیروز شد و کمربند سبک وزن را بدست آورد اما از آنجایی که مبارزه بسیار نزدیک بود، ولکانوفسکی از رتبه اول خود خارج نشد تا اسلام و الکساندر به طور مشترک نفر اول P4P باشند. این رقابت بسیار هیجان انگیز و نزدیک بود و همانطور که وعده داده شده بود، دو نفر اول دنیا در این دسته یک رقابت نفس گیر با هم داشتند. پس از پایان این تقابل هم طرفداران دو مبارز به جنگ خود در فضای مجازی ادامه دادند چراکه هواداران ولکانفسکی باور نداشتند که مبارزشان شکست خورده باشد و آنها پیروزی را حق این ورزشکار می‌دانستند. ضمن آنکه اکثریت جامعه MMA بر این باور بودند که عملکرد ولکانفسکی آنقدر پایین‌تر از ماخاچف نبود که او را به جایگاه دوم رده بندی P4P بفرستد. عواقب ندانستن زبان انگلیسی ؛ اسلام ماخاچف همه بوکسورها را به مبارزه طلبید! اگرچه اسلام ماخاچف دوست نداشت که به طور مشترک صدرنشین شود اما در اعماق وجودش می‌داند که آنطور که همیشه بوده، قاطعانه برنده نشده است. به همین دلیل بازی دوم این دو قهرمان خیلی زود برگزار خواهد شد و بی شک این رقابت هم تاریخی خواهد بود. درباره UFC بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...