سرنا ویلیامز در جمع 3 ورزشکار زن محبوب دنیای مجازی!

سرنا ویلیامز بدون شک در طول دوران حرفه‌ای درخشان خود، نماد تنیس زنان جهان بوده است.
کدخبر (146319) | 04 اسفند 1401 | ساعت 17:45
0 94
سرنا ویلیامز در جمع 3 ورزشکار زن محبوب دنیای مجازی!
سرنا ویلیامز بدون شک در طول دوران حرفه‌ای درخشان خود، نماد تنیس زنان جهان بوده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، سرنا ویلیامز یکی از پرطرفدارترین ورزشکاران زن اینستاگرام است. به طور دقیق ستاره سابق تنیس آمریکا در این رده بندی در رتبه دوم قرار دارد. پرطرفدارترین ورزشکار در اینستاگرام، کشتی گیر آمریکایی روندا روسی است که 16.5 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد. در رده دوم سرنا با 16.2 میلیون دنبال کننده قرار دارد. در رده سوم تنیسور دیگر، سانیا میرزا هندی با 11.1 میلیون دنبال کننده جای گرفته است. در جایگاه چهارم نیکی بلا کشتی‌گیر سابق از آمریکا قرار دارد. الکس مورگان ستاره تیم ملی آمریکا که دو سال قبل بهترین بازیکن جهان لقب گرفت، با 9.8 میلیون دنبال کننده در رده بعدی جای گرفته است. بری بلا کشتی گیر سابق آمریکایی، 8.5 میلیون دنبال کننده دارد. همچنین سیمون بایلز ستاره ژیمناستیک آمریکایی 6.6 میلیون دنبال کننده دارد و پس از او سارایا جید باویس، ورزشکار سرشناس WWE با 6 میلیون دنبال کننده در رده بعدی قرار گرفته است.

رافائل نادال و نوواک جوکوویچ به دنبال جایگاه سرنا ویلیامز

سرنا ویلیامز بدون شک در طول دوران حرفه‌ای درخشان خود، نماد تنیس زنان جهان بوده و با استعداد و دستاوردهای بزرگش به رشد تنیس زنان و توسعه رقبایش کمک زیادی کرده است. این قهرمان تنیس دنیا، پس از ثبت رکورد 23 عنوان گرند اسلم و مجموع 73 عنوان قهرمانی در تور WTA، از دنیای ورزش کناره‌گیری کرد. رکورد سرنا در قهرمانی گرند اسلم‌ها همچنان دست نخورده است چرا که در بخش مردان هم هنوز رافائل نادال و نوواک جوکوویچ با 22 قهرمانی به دنبال رسیدن به جایگاه سرنا هستند. ویلیامز پس از یک سال دوری از مسابقات رسمی، به لطف وایلد کارت اهدایی توسط برگزارکنندگان مسابقات ویمبلدون، دوباره در این مسابقات دیده شد و مورد توجه هواداران تنیس در سراسر دنیا قرار گرفت. در آن رقابت سرنای 41 ساله تمام تلاش خود را برای تکرار موفقیت‌هایش انجام داد اما پس از یک بازی سخت در همان دورهای اول از رقابت کنار رفت.

رکورد ویژه سرنا ویلیامز

سرنا ویلیامز در مسابقات تورنتو قبل از حذف توسط بلیندا بنچیچ، موفق می‌شود یک مسابقه را برنده شود. در عین حال در سینسیناتی اما رادوکانو بریتانیایی که قهرمان مسابقات آزاد آمریکا 2021 شده بود، اجازه پیشروی به سرنا نداد و او را در دو ست طوفانی شکست داد. در نهایت ویلیامز در نیویورک با تنیس خداحافظی و با چند نمایش باورنکردنی به جمعیت ادای احترام کرد. آیجا تاملیانوویچ در پایان یک چالش بسیار سخت فرصتی برای او نگذاشت تا سرنا با گریه با همه هوادارانش وداع کند. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...