ادعایی که سرنا ویلیامز را عصبانی کرد ؛ ماریا شاراپووا از ابهت ستاره آمریکایی ترسید!

شاراپووا در مورد سرنا ویلیامز می‌گوید علاوه بر این فشارها، او توانایی عجیبی در دلسرد کردن حریفانش داشت.
کدخبر (141988) | 25 بهمن 1401 | ساعت 12:37
0 133
ادعایی که سرنا ویلیامز را عصبانی کرد ؛ ماریا شاراپووا از ابهت ستاره آمریکایی ترسید!
شاراپووا در مورد سرنا ویلیامز می‌گوید علاوه بر این فشارها، او توانایی عجیبی در دلسرد کردن حریفانش داشت.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، سرنا ویلیامز ستاره بازنشسته تنیس دنیا در دوران حرفه‌ای باشکوه خود تقریبا با هیچ یک از به اصطلاح رقبای خود چالشی نداشت. کارنامه عملکرد او گویای همین موضوع است. در حالی که بازیکنان بزرگ دیگری مانند ماریا شاراپووا و خواهر بزرگتر سرنا، ونوس ویلیامز در همان دوران حضور داشتند، سرنا کاملاً بر مسابقات WTA تسلط داشت.

توانایی عجیب سرنا ویلیامز در دلسرد کردن حریفان

با این حال وقتی نوبت به رویارویی با ماریا شاراپووا می‌رسید، دلایل مختلفی برای برتری سرنا در این تقابل رو در رو وجود داشت. اسطوره تنیس روسی معتقد است که شخصیت قوی و با اعتماد به نفس سرنا و بدنی عضلانی‌اش، نقش بسیار مهمی در مصاف‌های متقابل آنها ایفا کرده است. هنگامی که با یک بازیکن افسانه ای روبرو می شوید که هنوز نام بزرگی در عرصه تنیس دارد، فشار داشتن یک تاکتیک بی عیب و نقص مقابل او همیشه وجود دارد. شاراپووا در مورد سرنا ویلیامز می‌گوید علاوه بر این فشارها، او توانایی عجیبی در دلسرد کردن حریفانش داشت. شاراپووا با یادآوری فینال مسابقات المپیک 2012 لندن در برابر سرنا در کتاب زندگی‌نامه خود با عنوان «غیرقابل توقف: زندگی من تاکنون» نوشته است:
اول از همه او از نظر فیزیکی بسیار قوی‌تر و بزرگتر از آن چیزی است که در تلویزیون به نظر می‌رسد. او دست‌ها و پاهای پری دارد و بسیار ترسناک و قوی است. سرنا واقعا قد بلند است. آن سوی زمین را نگاه کردم و راهی برای فرار از او وجود نداشت. سرنا همه جا بود و این حس را به شما می‌داد که بیش از سایر بازیکنان است!
شاراپووا در ادامه افزوده:
او در مسابقات میامی خیلی بزرگتر از من به نظر می‌رسید. این درست قبل از هفده سالگی من بود. او یک زن بالغ، با تجربه و بهترین بازیکن جهان بود. هنوز هم همین حس را برایم دارد. حتی او می‌تواند به من حس یک دختر کوچک را بدهد.
در حالی که قضاوت در مورد اینکه شاراپووا با چه نیتی این تعریف را از اسطوره تنیس زنان دنیا نوشته، مشخص نیست اما سرنا از نحوه نوشتن شاراپووا در مورد خود خوشش نمی‌آمد.

نارضایتی ویلیامز از توصیفات ماریا شاراپووا

سرنا ویلیامز از توصیف ظاهری شاراپووا در کتابش راضی نبود. قهرمان 23 گرند اسلم همیشه بر این باور بود که برای موفقیت خود سخت تلاش کرده این در حالی است که شاراپووا موفقیت‌هایش را به قدرت فیزیکی و ساختار بدنش مختص کرده و به همین خاطر سرنا از این مساله رضایت نداشت. سرنا در واکنش به نظرات رقیب اصلی خود نامه‌ای به مادرش، اوراسن پرایس نوشت و به او توضیح داد که چگونه برای دخترش المپیا می‌ترسد. دلیل اینکه او به این موضوع اشاره کرد این بود که دخترش کاملا دارای ویژگی‌های ظاهری مشابه او است. سرنا در ادامه به نوعی پاسخ ادعای شاراپووا را داده و عنوان کرده که او هرگز از هیچ دارویی برای به داشتن یک برتری ناعادلانه استفاده نکرده است. این در حالی است که شاراپووا پس از مثبت شدن آزمایش استفاده از یک ماده ممنوعه، 15 ماه محروم شد. این دو تنیسور بزرگ دنیا اگرچه در دوران فعالیت خود رابطه خوبی نداشتند اما اکنون سعی می‌کنند خارج از زمین با هم دوست شوند.   بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...