چطور هالیوود مانع پیشرفت آرنولد شوارتزنگر و دواین جانسون شد؟

میلوس سارسف در مصاحبه ای در رابطه با بازگشت خود به بدنسازی در مَستر المپیا و همچنین در رابطه با بدنسازانی چون آرنولد شوارتزنگر و دواین جانسون که از دنیای بدنسازی وارد دنیای بازیگری شده‌اند، صحبت کرد.
کدخبر (154657) | 22 اسفند 1401 | ساعت 21:44
1 546
چطور هالیوود مانع پیشرفت آرنولد شوارتزنگر و دواین جانسون شد؟
میلوس سارسف در مصاحبه ای در رابطه با بازگشت خود به بدنسازی در مَستر المپیا و همچنین در رابطه با بدنسازانی چون آرنولد شوارتزنگر و دواین جانسون که از دنیای بدنسازی وارد دنیای بازیگری شده‌اند، صحبت کرد.

به گزارش سرخ نیوز، میلوس سارسف قهرمان مستر یونیورس 1989 یکی از باسابقه ترین بدنسازان تاریخ و یکی از بهترین مربیان این ورزش محسوب می‌شود. نظرات و دیدگاه های او تاثیر بسیار زیادی در جامعه بدنسازی گذاشته و همچنان می‌گذارد. او اخیرا در رابطه با بدنسازانی صحبت کرده که از دنیای بدنسازی وارد دنیای بازیگری شده‌اند. از جمله این بدنسازان می‌توان به دواین جانسون ملقب به «راک» یا آرنولد شوارتزنگر ملقب به «ترمیناتور» اشاره کرد. سارسف در مورد بدن های آن ها به عنوان یک بازیگر صحبت کرده و دلیل کاهش تمرینات آن ها پس از ورود به دنیای بازیگری را توضیح داده است. میلوس سارسف مدعی شده که بازیگرانی که وارد هالیوود می‌شوند باید محدودیت ها را رعایت کنند. یکی از این محدودیت ها مربوط به حجم عضلات و سایز بدن است. او گفته که برخلاف توانایی راک در ساختن بدنی بزرگتر و عضلانی تر، دواین جانسون باید همچنان این محدودیت ها را رعایت کند. همچنین او در رابطه با اولین تجربه حضور شوارتزنگر در هالیوود صحبت کرده و گفته که شوارتزنگر برای ورود به هالیوود نیز مجبور شده تا مقداری از عضلات خود را کم و بدن خود را کوچکتر کند.

میلوس سارسف : آن ها باید محدودیت ها را رعایت کنند

در این مصاحبه از سارسف بدنساز کهنه کار 59 ساله در رابطه با دیدگاهش در مورد فیزیک فوق العاده دواین جانسون پرسیده شد؛ کسی که بدنی در سطح مستر المپیا دارد. در پاسخ به این سوال سارسف اظهار کرد که تمرینات راک نسبت به تمرینات بسیاری از بدنسازان مستر المپیا سنگین تر و سخت تر است. با این حال این بازیگر پرطرفدار دنیای فیلم و سریال باید محدودیت های هالیوود را رعایت کند. سارسف گفت:
صحبت در مورد این موضوع در این سطح واقعا کار دشواری است. همه راک را دوست دارند و او بدن بسیار خوبی دارد. او در WWE رقابت می‌کرده و تمریناتش نسبت به بسیاری از بدنسازان مستر المپیا سنگین تر و سخت تر است.
او در ادامه اضافه کرد:
این به خاطر محدودیت هایی است که بر او اعمال می‌کنند. من فکر می‌کنم که سایز او باید در محدوده خاصی باقی بماند.
بدنساز کهنه کار صربستانی در مورد تجربه ترمیناتور در هالیوود گفت:
فکر می‌کنم شما هم به خاطر داشته باشید. آن ها به آرنولد شوارتزنگر اعلام کردند که او فقط در صورتی می‌تواند وارد این صنعت شود که وزنش را تا 95 کیلوگرم کاهش دهد. او مجبور شد این کار را انجام دهد.
او توضیح داد که بدنسازان باید تا حدی بدن خود را تقویت کنند اما آن ها نمی‌توانند به بدن رویایی خود برسند. او گفت:
مهم ترین نکته از دست دادن عضله است.
سارسف همچنین در مورد گمانه زنی ها از بازگشت خود به رقابت در بدنسازی صحبت کرد.

رد کردن شایعات از بازگشت سارسف به دنیای بدنسازی

سارسف در مصاحبه ای دیگر در رابطه با بازگشت خود به رقابت در بدنسازی در مَستر المپیا صحبت کرد. این رقابت ها در رومانی و پس از 11 سال برگزار خواهد شد. او این شایعات را رد کرد و گفت:
از من در رابطه با بازگشتم به بدنسازی می‌پرسند. به هیچ وجه! چرا باید دوباره فشار زیادی را به خودم وارد کنم؟ شما نمی‌دانید که چقدر به اوج رسیدن در این حرفه سخت است.
بدنساز با سابقه IFBB در رابطه با سرنوشت تلخ و تاریک بدنسازان صحبت کرد:
بسیاری از بدنسازان به دلیل استفاده از استروئید جان خود را به خطر می‌اندازند و هم اکنون شما می‌خواهید افرادی که سن آن ها بیشتر است مثلا کسی که بیشتر از 50 سال سن دارد را دوباره وارد این رقابت ها کنید. به هیچ عنوان این اتفاق رخ نخواهد داد! چراکه با افزایش سن، تجربه و دانش آن ها نیز در مورد این موضوع بیشتر می‌شود.
پشت پرده های زیبا و براق و درخشان ورزش بدنسازی، حقایق تلخی وجود دارد که هر بدنسازی هنگام ورود به این حرفه باید آن را بپذیرد. با این حال سارسف عنوان کرد که امیدوارم است بتواند در آینده ای نزدیک با راک کار کند.   بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
این خرعبلات چیه مینویسید یک مشت چرند و پرند کدوم کشور به اندازه هالیوود بدنساز جذب دنیای بازیگری کرده اونقدر میسوزید از هالیوودسبنمای درپیت خودتون رو یه نگاه بندازید یک بدنساز اصلا اجازه دادین نقش اول فیلم بشه و هیکلش رو نمایش بده درضمن راک که کشتی کج کار بود نه بدنساز مشخصه اگر بخواد سایزش رپ بزرگتر کنه محدودیت زیادی در بسیاری حرکات سبنمایی خواهد داشت ضمنا کادر بندی و زیبایی کل صحنه ۰م از مسائلی است که مر بوط به دنیای سینماست و معلوم است باید رعایت شود
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...