ملاقات خصوصی ؛ میلوس سارسف و اسلام ماخاچف به هم رسیدند !

میلوس سارسف و اسلام ماخاچف در حاشیه مراسم Yan UFC در واویشویلی لاس وگاس با یکدیگر دیدار داشتند.
کدخبر (154209) | 21 اسفند 1401 | ساعت 17:59
0 272
ملاقات خصوصی ؛ میلوس سارسف و اسلام ماخاچف به هم رسیدند !
میلوس سارسف و اسلام ماخاچف در حاشیه مراسم Yan UFC در واویشویلی لاس وگاس با یکدیگر دیدار داشتند.

به گزارش سرخ نیوز، زمانی که غول‌های ورزش از رشته‌های مختلف چه به صورت هماهنگ شده و چه به شکل اتفاقی در یک محل حضور پیدا می‌کنند، همیشه یک موقعیت عالی برای طرفداران آنها بوجود می‌آید. یکی از این موقعیت‌ها در رویداد اخیر UFC در رقابت میان یان و واویشویلی در لاس وگاس به وقوع پیوست که در آن هواداران شاهد رویارویی و ملاقات اسلام ماخاچف چهره محبوب MMA و میلوس سارسف پیشکسوت سرشناس دنیای بدنسازی بودند.

ملاقات میلوس سارسف و جانشین حبیب نورماگومدوف

اخیراً میلوس سارسف بدنساز و مربی افسانه‌ای تناسب اندام، این فرصت را پیدا کرد تا با دو ستاره نوظهور ورزش‌های رزمی جهان ملاقات کند. اسلام ماخاچف قهرمان UFC و هاسبولا هوسگتسکی، شخصیت محبوب رسانه‌های اجتماعی و ورزشکار هنرهای رزمی ترکیبی کسانی بودند که در حاشیه این رویداد با سارسف دیدار کردند. ملاقات خصوصی ؛ اسطوره بدنسازی و اسلام ماخاچف بهم رسیدند! این ملاقات فرصتی ایده‌آل برای سارسف بود تا درباره این دو چهره جذاب دنیای مبارزات رزمی و داستان آنها در دنیای ورزش‌های رزمی اطلاعات بیشتری کسب کند. علاوه بر این تصاویر مربوط به ملاقات این چهره‌های سرشناس در شبکه‌های اجتماعی هم مورد توجه زیادی قرار گرفت و هواداران به آنها واکنش زیادی نشان دادند.

میلوس سارسف با اسلام ماخاچف دیدار کرد

اسلام ماخاچف عمدتا به عنوان یکی از آینده دارترین مبارزان جوان در UFC شناخته و از او به عنوان جانشین حبیب نورماگومدوف یاد می‌شود. ماخاچف که در داغستان روسیه متولد شده، به سرعت در رده‌های سبک وزن UFC پیشرفت کرد و رکورد قابل توجهی از 20 برد و تنها یک باخت را به دست آورده است. از سوی دیگر، هاسبولا هوسگتسکی یک چهره بسیار متفاوت در میان ورزشکان هنرهای رزمی است. هاسبولا که با نوعی بیماری کوتولگی متولد شده، در شبکه‌های اجتماعی طرفداران زیادی دارد و اخیرا تمایل خود را برای تبدیل شدن به یک رزمی کار ترکیبی نشان داده است. او برای آموزش تکنیک‌های مورد نیاز در مبارزات MMA با کمک برخی از مربیان برتر روسیه تمرین کرده است. ملاقات خصوصی ؛ اسطوره بدنسازی و اسلام ماخاچف بهم رسیدند! ماخاچف و هاسبولا علیرغم سوابق و مسیرهای متفاوتی که در ورزش‌های رزمی پیموده‌اند، علاقه مشترکی به این ورزش و رشد و پیشرفت در آن دارند. سارسف تحت تأثیر تعهد و انگیزه آن ها قرار گرفته و آنها را بخاطر دستاوردهایشان مورد تحسین قرار داده است. البته این اولین بار نیست که سارسف در روزهای اخیر توجه مردم را در شبکه‌های اجتماعی به خود جلب می‌کند.

صحبت های میلوس سارسف راجع به بروس لی

این بدنساز افسانه‌ای پس از افشای برنامه تمرینی غیر متعارف خود در دوران اوجش، در کانون توجه قرار گرفت. قهرمان سابق مستر المپیا در یک جلسه پرسش و پاسخ، درباره نحوه تمرین دادن دو عضله در یک روز صحبت کرد. در حالی که رویکرد این بدنساز کهنه کار کاملاً متفاوت از رویه معمول تمرینات بدنسازی به نظر می‌رسد، او می‌گوید برای انجام اینگونه تمرینات از مبارز افسانه‌ای هنرهای رزمی یعنی بروس لی الهام گرفته است. ملاقات خصوصی ؛ اسطوره بدنسازی و اسلام ماخاچف بهم رسیدند! سارسف می‌گوید از بروس لی آموخته که هیچ قانونی را به عنوان تنها قانون در نظر نگیرد. سارسف مربیگری بسیاری از بدنسازان بزرگ را بر عهده داشته و حرف‌هایش تاثیر زیادی بر ورزشکاران جوان دارد. در همین ارتباط:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...