حمله بیگ رامی به هواداران و منتقدان ؛ دست از بدنسازی نمی کشم !

بیگ رامی از انتقادات مطرح شده در مورد عملکردش طی سال گذشته، راضی نیست.
کدخبر (156412) | 27 اسفند 1401 | ساعت 17:21
0 277
حمله بیگ رامی به هواداران و منتقدان ؛ دست از بدنسازی نمی کشم !
بیگ رامی از انتقادات مطرح شده در مورد عملکردش طی سال گذشته، راضی نیست.

به گزارش سرخ نیوز، هواداران و منتقدان، بیگ رامی قهرمان دو دوره مستر المپیا را برای تن دادن به بازنشستگی زودتر از موعد تحت فشار قرار داده‌اند. بیگ رامی در چند استوری اینستاگرامی کسانی که خواستار کناره‌گیری او از بدنسازی هستند را سرزنش کرد و عملکرد خود در سال‌های اخیر را برایشان بازگو کرد. بیگ رامی در سال 2020 موفق شد تاج و تخت مستر المپیا را از چنگ برندون کوری دربیاورد. در سال بعد او از ترکیبی از حجم پاهای قابل توجه، عضلات توده‌ای و فرم کامل بدن استفاده کرد تا عنوان خود را حفظ کند. با این حال او در ماه می سال گذشته نتوانست به عنوان بدنساز مهمان در رقابت Pittsburgh Pro حضور داشته باشد. بیگ رامی دو هفته بعد از این رقابت، به خاطر این اتفاق ناگوار عذرخواهی کرد. حمله بیگ رامی به هواداران و منتقدان ؛ دست از بدنسازی نمی کشم !

ناکامی های متوالی بیگ رامی

در مسابقات مستر المپیا 2022 این بدنساز مصری با هدف دفاع از عنوان خود در لاس وگاس حضور پیدا کرد و در واقع او محبوب‌ترین چهره و مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی بود اما همه چیز آنطور که باید پیش نرفت و در اتفاقی غیرقابل باور، بیگ رامی رقابت را به هادی چوپان واگذار کرد و خودش به رده پنجم سقوط کرد. بیگ رامی با کمک مربی خود، چد نیکولز تصمیم گرفت در فاصله کوتاهی پس از شکست در مستر المپیا 2022، وارد مسابقات آرنولد کلاسیک 2023 شود. جایزه 300 هزار دلاری بیگ رامی را برای شرکت در این مسابقات وسوسه کرد اما باز هم او جایگاهی بهتر از چهارمی پیدا نکرد. برخی معتقدند که بیگ رامی به هیچ یک از مسابقات اخیرش نگرش درستی نداشته و نتوانسته به خوبی آنها را تحلیل کند. در پادکست Voice of Bodybuilding، باب سیچریلو نگاهی دقیق‌تر به بحث و جدل پیرامون عملکرد بیگ رامی و جایگاه‌های او در مسابقات اخیر انداخته است. او مساله نادیده گرفته شدن بیگ رامی به عنوان بخشی از یک تئوری توطئه را رد کرده و معتقد است بیگ رامی دیگر توانایی بردن مستر المپیا را ندارد. حمله بیگ رامی به هواداران و منتقدان ؛ دست از بدنسازی نمی کشم !

بیگ رامی قصد خداحافظی ندارد

مشخص نیست که آیا رامی به باب سیچریلو پاسخ می‌دهد یا خیر، اما بدون توجه به این موضوع، قهرمان سابق مستر المپیا به صراحت اعلام کرده است که قصد دارد به حرفه بدنسازی خود ادامه دهد.
کسی هست که نیاز دارد تا از دنیای بدنسازی بازنشسته شوم و دیگر هیچ برنامه‌ای اجرا نکنم. من نمی‌دانم این توصیه‌ها برای چیست؟ فکر می‌کنم امسال من در رقابت‌های مختلف عملکرد نسبتا خوبی داشتم. در 10 سال گذشته در این حرفه به همه احترام گذاشته‌ام و هیچگاه نشنیده بودم که چنین توصیه‌ای به بدنساز دیگری هم بشود. نمی دانم چرا. به هیچ دلیلی نمی‌دانم اما فکر می‌کنم در تمام عمرم عملکرد خوبی داشتم.
او در ادامه گفته:
فکر می‌کنم در آخرین رقابت نمایش خوبی داشتم و بهترین عملکرد خود را به اجرا گذاشتم. من همیشه به خودم ایمان دارم و فکر می‌کنم که خوب کار کردم. نمی‌دانم این توصیه چرا مطرح شده است. من به همه احترام می‌گذارم اما باید یک چیزی بگویم: من این ورزش را انجام دادم زیرا آن را دوست دارم. اگر کسی دوست ندارد من در مسابقه شرکت کنم، باید به آنها بگویم چرا قبلاً این توصیه را به افراد دیگر نکردید؟ نمی دانم چرا. اما به هر حال، من خواهم ماند. همه را دوست دارم زیرا شخصیت من اینگونه است. این تنها راه برای داشتن یک زندگی خوب و دوست داشتن مردم و احترام به همه است
علاوه بر طرفداران، زک خان بدنساز قدیمی معتقد است که عوامل بیرونی بر عملکرد بیگ رامی در مستر المپیا تاثیر گذاشته است. او در مصاحبه‌ای با Muscular Development، عنوان کرده است که رسانه‌های اجتماعی بر روند تصمیم‌گیری داوران تأثیر می‌گذارد و بیگ رامی سزاوار مقایسه با مردان بزرگ دنیای بدنسازی است. بیگ رامی به عنوان قهرمان سابق مستر المپیا، این شانس را دارد تا به صورت مادام العمر در این رویداد شرکت کند. اکنون 8 ماه به آغاز این رقابت مانده و رامی قصد دارد در نوامبر ثابت کند که مخالفانش اشتباه می‌کنند. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...