پایان شب سیه سفید است ؛ تسلیم ناپذیری، رمز موفقیت فلکس ویلر و اسطوره بسکتبال

اخیرا فلکس ویلر بدنساز 57 ساله در اظهار نظری کوبی برایانت فقید اسطوره بسکتبال NBA را یک الگو و شخصی الهام بخش توصیف کرده است.
کدخبر (158705) | 07 فروردین 1402 | ساعت 14:33
0 161
پایان شب سیه سفید است ؛ تسلیم ناپذیری، رمز موفقیت فلکس ویلر و اسطوره بسکتبال
اخیرا فلکس ویلر بدنساز 57 ساله در اظهار نظری کوبی برایانت فقید اسطوره بسکتبال NBA را یک الگو و شخصی الهام بخش توصیف کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، کوبی برایانت یکی از اسطوره های NBA و یکی از بهترین بازیکنان حرفه بسکتبال است. زندگی او الهام بخش بسیاری از مردم در سر تا سر دنیا بوده است. اخیرا فلکس ویلر بدنساز پرطرفدار و 57 ساله نیز اظهار کرده که کوبی برایانت بسیار برای او الهام بخش بوده است.

تاثیرپذیری فلکس ویلر از کوبی برایانت اسطوره NBA

فلکس ویلر یکی از پرافتخارترین بدنسازان تاریخ است که تحت تاثیر زندگی برایانت قرار گرفته است. ویلر در دوران حرفه ای خود با مشکلات بسیار سخت و متعددی رو به رو اما با این حال هیچگاه تسلیم نشد و همواره به راه خود ادامه داد. از این مشکلات می‌توان به کودکی بسیار دشوار او، یک تصادف بسیار خطرناک و یک جراحی پا اشاره کرد. او اخیرا اظهار کرده که صحبت های کوبی برایانت اسطوره NBA الهام بخش او بوده و روحیه تسلیم ناپذیری را در او القا کرده است.

برایانت ملقب به «مامبای سیاه» و ویلر هر دو مشکلات زیادی را در زندگی خود پشت سر گذاشتند، اما چیزی که آن ها از بقیه متمایز می‌کند که آن ها هیچوقت تسلیم نشدند. فلکس ویلر به تازگی ویدیویی قدیمی از تیم LA Lakers را منتشر کرد که برایانت صحبت های انگیزه بخشی را در آن انجام داده است.

صحبت‌های الهام بخش کوبی برایانت

فلکس ویلر همواره برای دنبال کنندگان خود را در فضای مجازی انگیزه بخش بوده است. او باور دارد که باید تحت هر شرایطی روی اهداف خود تمرکز کنیم و در کنار صحبت های انگیزه بخش خود، در رابطه با صحبت های الهام بخش سایر افراد مطرح در دنیا صحبت می‌کند.

ویلر اخیرا در اینستاگرام در رابطه با صحبت‌های انگیزه بخش کوبی برایانت اسطوره بسکتبال صحبت کرده است. او در کپشن این ویدیو نوشت:

صحبت هایی انگیزه بخش از مامبای سیاه.

قهرمان پنج دوره NBA در این ویدیو گفت:

همیشه به راه خود ادامه دهید و هیچوقت تسلیم نشوید. همیشه پس از سختی ها، آسانی است و شما باید برای آن آماده باشید.

شاید بتوان گفت که او با همین چند جمله تمام مسیر دوران حرفه‌ای خود را ترسیم کرد. موفقیت‌های خارق العاده او یک شبه اتفاق نیافتاد. او از شکست باکی نداشت و با اراده و پشتکار زیاد و با تلاش های بسیار به جایگاه خود رسید. او به شکست های خود به عنوان سوختی برای بهتر شدن نگاه می‌کرد.

فلکس ویلر نیز چیزی از اراده و پشتکار کوبی برایانت کم ندارد ...

ویلر در سال 1994 تصادفی سهمگین را تجربه کرد که او را تا یک قدمی مرگ پیش برده بود. با این حال او دوباره بازگشت، بدن خود را از صفر ساخت و به قهرمانی رسید. شاید بتوان بزرگترین دشواری ویلر قهرمان چهار دوره آرنولد کلاسیک را جراحی پای او در سال 2019 دانست. ویلر با وجود تمام این مشکلات همچنان به تمرینات خود در باشگاه ادامه می‌دهد و مربیگری می‌کند.

ویلر چهار بار قهرمان آرنولد کلاسیک شد و پس از کناره گیری‌اش از بدنسازی زمان زیادی داشت تا وارد دنیای هنرهای رزمی شود. ویلر اسطوره ای است که باید همواره از او درس گرفت.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...