فلکس ویلر با اسلحه در باشگاه / بدنساز مورد علاقه آرنولد شوارتزنگر همه را متعجب کرد !

فلکس ویلر قهرمان پیشین آرنولد کلاسیک و چهره برجسته دنیای بدنسازی در یک اقدام عجیب با اسلحه راهی باشگاه شد.
کدخبر (158261) 05 فروردین 1402 | ساعت 08:32
0 159
فلکس ویلر قهرمان پیشین آرنولد کلاسیک و چهره برجسته دنیای بدنسازی در یک اقدام عجیب با اسلحه راهی باشگاه شد.

به گزارش سرخ نیوز، فلکس ویلر، قهرمان سابق آرنولد کلاسیک معمولا با عکس فیگورها و تمریناتش در باشگاه تیترهای جالبی به دست خبرنگاران می‌دهد. این اسطوره پرورش اندام اخیرا با اسلحه در باشگاه بدنسازی دیده شده بود و جنجال بزرگی را بر سر این موضوع ایجاد کرد. این حادثه موجب شد که بسیاری از طرفداران این ورزش متعجب و حیران بمانند که چرا یک ورزشکار شناخته‌شده نیاز به حمل اسلحه در باشگاه بدنسازی دارد. فلکس ویلر که سابقه چهار قهرمانی آرنولد کلاسیک را در کارنامه دارد هم‌اکنون به عنوان مربی تمرینی مشغول به کار است. ویلر که در اینستاگرام نیز به‌طور منظم به فعالیت می‌پردازد اخیرا ویدیویی را در این شبکه اجتماعی منتشر کرد که توجه زیادی را به خود جلب نمود. با اینکه ویلر در این ویدیو در وضعیتی کاملا عادی و آرام به‌سر می‌برد اما چیزی که توجه بیشتر افراد را به خود جلب کرد اسلحه‌ای بود که در جیب شلوار او دیده می‌شد.

فلکس ویلر با اسلحه به باشگاه بدنسازی می رود !

در روز بیست و سوم ماه مارس (سوم فروردین) یک ویدیوی اینستاگرامی از فلکس ویلر منتشر شد که او را با یک تفنگ در جیب در یک باشگاه بدنسازی نشان می‌داد. این ویدیو که در صفحه اینستاگرام خود او منتشر شد ویلر را نشان می‌داد که در حال آماده شدن برای ترک باشگاه است. اما آنچه موجب جلب توجه کاربران شد تفنگی بود که در جیب او دیده می‌شد. اگرچه حمل اسلحه در ایالت کالیفرنیا غیر قانونی نیست، اما بسیاری از طرفداران ویلر از این قضیه متحیر شدند و به اظهار نگرانی خود پرداختند.
  طرفداران بوکس سریعا به ابراز واکنش خود در شبکه‌های اجتماعی پرداختند. کاربری برای او کامنت گذاشته بود و با ابراز اینکه دیدن یک اسلحه در باشگاه بدنسازی منظره‌ی معمولی نیست گفته بود:
اسطوره! آیا چیزی که در جیب تو دیده می‌شود یک هفت‌تیر است؟
کاربر دیگری نوشته بود:
چرا باید اسلحه حمل کنی؟ این به‌طرز دیوانه‌واری عجیب است.
بسیاری از افراد پرسیده بودند که چرا شخصی مانند ویلر که بخاطر تعهد و عشقش به پرورش اندام همیشه مورد احترام بوده است احساس می‌کند که نیاز به حمل اسلحه در باشگاه بدنسازی دارد. کاربری پرسیده بود:
چرا مسلح تمرین می‌کنی؟
بعضی از کاربران حتی با تئوری‌پردازی‌های ویژه‌ای سعی در توضیح دلایل امر داشتند. عده‌ای نیز اعتقاد داشتند که این عمل موجب لکه‌دار شدن تصویر و جلوه‌ی عمومی بدنسازی خواهد شد. کاربری دیگر به شوخی گفته بود:
احتمالا برای ترساندن رونی کلمن، کوین لورون و بقیه بچه‌هاست.
کاربری دیگر نوشته بود:
باید باشگاه خشنی باشد!
فلکس ویلر با اسلحه در باشگاهفلکس ویلر یکی از بدنسازان مورد علاقه آرنولد شوارتزنگر بوده است. هم به خاطر فیزیک متقارنش و هم به دلیل استقامت تحسین برانگیزش در برابر تراژدی‌ها و مشکلاتی که برای سلامتی‌اش ایجاد شد. در همین ارتباط:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...