برنامه تمرینی کیم کارداشیان برای عضلات پایین تنه / نیازی به وزنه نیست !

برنامه تمرینی کیم کارداشیان چهره جنجالی فضای مجازی با یک ویدیو از سوی وی منتشر شده است.
کدخبر (162409) | 21 فروردین 1402 | ساعت 23:00
0 271
برنامه تمرینی کیم کارداشیان برای عضلات پایین تنه / نیازی به وزنه نیست !
برنامه تمرینی کیم کارداشیان چهره جنجالی فضای مجازی با یک ویدیو از سوی وی منتشر شده است.

به گزارش سرخ نیوز، در روز بیست‌وششم مارس (ششم فروردین) ویدئویی از کیم کارداشیان منتشر شد که او را در باشگاه بدنسازی و در حال انجام تمرین در کنار اینفلوئنسر معروف، یعنی سنادا گرکا، نشان می‌داد:

امروز می‌خواهم به شما برشی از تمریناتم را نشان دهم.
او با انتشار این ویدئو در استوری اینستاگرام خود نوشته بود:
حالا سه ماه است که با سنادا گرکا مشغول تمرین هستم. ما روزی دو ساعت با وزنه‌ها مشغول هستیم و آن هم پنج الی شش روز در هفته.

برنامه تمرینی کیم کارداشیان برای عضلات پایین تنهبرنامه تمرین بدنسازی کیم کارداشیان

برنامه تمرینی کیم کارداشیان باعث تقویت عضلات پایین تنه، ران و همسترینگ می‌شود و می‌تواند بدون استفاده از وزنه و صرفاً با وزن بدن نیز به انجام برسد. اما کارداشیان یک هالتر هجده کیلویی را هم روی شانه‌هایش گذاشت تا چالش تمرین را بیشتر کند. سپس در عین حال که این هالتر هجده کیلویی روی شانه‌هایش بود یک کش بدنسازی را نیز به یکی از پاهایش متصل کرد:
ما این حرکت را چهار مرتبه و هر مرتبه دوازده بار برای هرکدام از پاها انجام می‌دهیم.
کیم کارداشیان سپس درحالیکه هالتر هجده کیلویی همچنان روی شانه‌هایش جا خوش کرده بود دو زانوی خود را روی زمین قرار داد. سپس روی پاشنه پا نشست و به انجام حرکت اسکوات گابلت پرداخت. کارداشیان در این مرحله از وزنه ٩ کیلویی استفاده می‌کرد:
این حرکت را خودم چندان دوست ندارم اما مجبورم علیرغم میلم انجامش دهم چون از سنادا گرکا می‌ترسم!
کارداشیان این جمله را با یک ایموجی خنده نیز همراه کرده بود. کیم کارداشیان در آخرین مرحله از برنامه تمرینی خود نیز به انجام حرکت استپ‌آپ با وزنه ٧ کیلویی می‌پرداخت:
عضلات سه گوش آرنجی مرا دریابید!
برنامه تمرینی کیم کارداشیان برای عضلات پایین تنهکارداشیان پیش از این نیز با شیوه کاهش وزن جنجال‌آفرین خود تیتر خبرگزاری‌ها شده بود. هدف او از کم کردن وزنش در آن برهه، شرکت در مراسم مت گالا 2022 بود. کارداشیان در نهایت با پوشیدن پیراهن مرلین مونرو در هنگام اجرای ترانه معروف «تولدت مبارک آقای رئیس جمهور» راهی این مراسم شد. مونرو این پیراهن را در سال 1962 به تن کرده بود و کیم آن را برای یک شب از موزه Ripley's Believe It or Not به امانت گرفته بود. کارداشیان تنها برای اینکه این پیراهن کاملاً اندازه‌اش باشد، وزن بسیار زیادی را کم کرد. او در ماه می همان سال در مصاحبه با مجله Vogue گفته بود:
به خودم گرسنگی ندادم اما در خصوص رژیم غذایی‌ام بسیار سختگیر بودم.
حالا به‌نظر می‌رسد که کیم کارداشیان هدف تازه‌ای داشته باشد؛ ساخت عضله:
هدف من عضله‌سازی و قوی‌تر شدن است. و تا همینجا نیز تغییراتی را در بدنم احساس می‌کنم. من به این تعهد مشترکی که با سنادا داریم افتخار می‌کنم. همیشه با هدف‌های کوچک آغاز می‌شود.
از کیم کارداشیان بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...