وقتی رونی کلمن از جی کاتلر کمک می‌خواهد/ واکنش «پادشاه» به برنامه تمرینی رقیب دیرینه

رونی کلمن، قهرمان سابق مستر المپیا به طور کاملا متواضعانه از جی کاتلر درخواست راهنمایی کرد.
کدخبر (171355) | 05 اردیبهشت 1402 | ساعت 21:40
0 1558
وقتی رونی کلمن از جی کاتلر کمک می‌خواهد/ واکنش «پادشاه» به برنامه تمرینی رقیب دیرینه
رونی کلمن، قهرمان سابق مستر المپیا به طور کاملا متواضعانه از جی کاتلر درخواست راهنمایی کرد.

به گزارش سرخ نیوز، جی کاتلر قهرمان چهار دوره مستر المپیا در تاریخ سوم آگوست (12 مرداد) سال 2023، پنجاه ساله می‌شود. این بدنساز بزرگ قصد دارد تا بدن خود را برای 50 سالگی اش آماده کند. آخرین باری که این اسطوره بدنسازی به طور حرفه ای رقابت کرد به حدود 10 سال گذشته بر می‌گردد اما با این حال او همچنان فیزیک فوق العاده خود را حفظ کرده است. این بدنساز 49 ساله اخیرا اظهار کرده که می‌خواهد برنامه ای 12 هفته ای را برای تغییرات بدن خود آغاز کرده و آن را با طرفداران خود به اشتراک بگذارد. رونی کلمن رقیب سابق جی کاتلر مدت کوتاهی پس از انتشار این ویدیو در اینستاگرام، در رابطه با این ویدیو اظهار نظر کرد. رونی کلمن قهرمان هشت دوره مستر المپیا از زمان کناره گیری از بدنسازی، با مصدومیت های زیادی دست و پنجه نرم کرده است. با این حال این بدنساز 58 ساله همچنان در باشگاه تمرین می‌کند و از رقیب سابق خود درخواست کرد تا او را با توجه به شرایط سختش راهنمایی کند. وقتی رونی کلمن از جی کاتلر کمک می‌خواهد/ واکنش «پادشاه» به برنامه تمرینی رقیب دیرینه

صحبت های جی کاتلر با هواداران بعد جلسه تمرینی

کاتلر این ویدیو را به هنگام بازگشت از جلسه تمرینی عضلات پا در اینستاگرام منتشر کرد و با طرفداران خود صحبت کرد. قهرمان چهار دوره مستر المپیا با اشاره به تغییراتی که می‌خواهد برای تولدش در بدن خود به وجود بیاورد اظهار کرد:
ماجراجویی بزرگی در انتظار من است. 10 روز دیگر، من تنها 12 هفته برای ایجاد این تغییرات در بدن خودم فرصت دارم. من در گذشته نیز در رابطه با این موضوع و تولد 50 سالگی ام در تاریخ سوم آگوست صحبت کردم و قصد دارم که این برنامه 12 هفته ای را اجرا کنم.
جی کاتلر و رونی کلمنجی کاتلر همچنین اظهار کرد که تمام پیشرفت ها و تغییرات خود را در تمام شبکه های اجتماعی خود با طرفداران خود به اشتراک خواهد گذاشت. او همچنین عنوان کرد که تمام تغییرات و پیشرفت ها را به همراه نکات و آپدیت های مختلف، در Jay Mail، مجله خود منتشر خواهد کرد و از طرفداران خود درخواست کرد تا با او در این مسیر همراه شوند و او را دنبال کنند. رونی کلمن ملقب به «پادشاه» مدت کوتاهی پس از انتشار این ویدیو در اینستاگرام از کاتلر درخواست کرد تا او را راهنمایی کند. او نوشت:
من هم به توصیه هایت نیاز دارم، احساس می‌کنم که پیر شده‌ام.
  کاتلر به خوبی سلامت خود را تاکنون حفظ کرده اما رونی کلمن پس از بازنشتسگی مصدومیت های بسیاری را پشت سر گذاشته است. او در مجموع تحت 13 عمل جراحی قرار گرفته که از این عمل ها می‌توان به عمل جراحی روی گردن، کمر و لگن او اشاره کرد. او همچنین از مشکلاتی در رابطه با نخاع خود رنج می‌برد و تمام این مشکلات او را مجبور کرده تا برای راه رفتن و حرکت کردن از عصا استفاده کند. وقتی رونی کلمن از جی کاتلر کمک می‌خواهد/ واکنش «پادشاه» به برنامه تمرینی رقیب دیرینه با این حال او همچنان روحیه خود را نباخته و مانند یک قهرمان با مشکلات خود رو به رو می‌شود. کلمن حتی در 58 سالگی نیز به تمرینات خود ادامه می‌دهد و این قهرمان بدون هیچ غرور و تکبری، به طور کاملا متواضعانه از جی کاتلر درخواست راهنمایی کرد.

جی کاتلر ؛ یک قهرمان متواضع

قهرمان چهار دوره مستر المپیا اعتماد به نفس بسیار بالایی دارد اما با این حال اظهار کرد که دست یافتن به این تغییر بزرگ چالش سختی خواهد بود. کاتلر در این ویدیو اظهار کرد:
همه فکر می‌کنند که من متخصص انجام چنین تغییری هستم، اما اگر بخواهم صادق باشم، اطلاعات من در این زمینه کمی قدیمی هستند.
وقتی رونی کلمن از جی کاتلر کمک می‌خواهد/ واکنش «پادشاه» به برنامه تمرینی رقیب دیرینه با این حال باید این موضوع را در نظر داشته باشیم که جی کاتلر در این ویدیو بسیار متواضعانه صحبت کرده است. او گفت:
قرار نیست که من دقیقا به همان جی کاتلری تبدیل بشوم که در مستر المپیا رقابت می‌کرد اما می‌خواهم به بهترین خودم در این سن تبدیل شوم و تلاش خودم را خواهم کرد.
او همواره به طرفداران خود انگیزه می‌دهد و این کار او نیز قطعا برای بسیاری از طرفدارانش انگیزه بخش خواهد بود. کاتلر در پایان این ویدیو از طرفداران خود بابت تماشای این ویدیو تشکر کرد. بیشتر بخوانید:  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...