جی کاتلر از دوران جوانی می‌ گوید؛ من مثل جاستین بیبر بودم!

کدخبر (168718) | 01 اردیبهشت 1402 | ساعت 11:09
0 905
جی کاتلر از دوران جوانی می‌ گوید؛ من مثل جاستین بیبر بودم!
جی کاتلر یکی از غول‌ های بدنسازی دنیا در اقدامی جالب دوران جوانی زندگی اش را با جاستین بیبر ستاره‌ موفق این روز های موسیقی پاپ دنیا مقایسه کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، جی کاتلر یکی از غول‌های بدنسازی بود که در سال ۲۰۱۳ از حضور در تمامی رقابت‌ها کناره‌گیری کرد و در عوض تمام تمرکزش را بر روی تغذیه و رژیم غذایی بدنسازان گذاشت. با این حال جی کاتلر ۴۹ سال همچنان یکی از عضلانی‌ترین هیکل‌ها و یکی از جالب‌ترین شخصیت‌ها را در دنیای بدنسازی دارد. او می‌گوید در جوانی زندگی بسیار جذابی داشته و دوران جوانی خود را با یکی از ستاره‌های موفق و مشهور این روزهای موسیقی پاپ دنیا مقایسه می‌کند؛ خواننده‌ای که محبوبیت زیادی میان طرفدارانش دارد و امروز این ستاره مولتی میلیونر پاپ در بورلی هیلز، کالیفرنیا زندگی می‌کند.

جی کاتلر: در نوجوانی مثل جاستین بیبر بودم

جی کاتلر در آخرین ویدیویی که منتشر کرده، برای توصیف روزهای جوانی‌اش خود را با جاستین بیبر مقایسه کرده است. او در این ویدیو به همراه دوستش دیو به محله قدیم زندگی‌اش رفته و با همسایگان قدیمی خوش و بش می‌کند.

من در بین اهالس محل مانند جاستین بیبر بودم. زمانی که من از این تشبیه استفاده می‌کردم را به یادت بیار.

دیو به او میگوید تو هنوزم جاستین بیبر هستی و کاتلر در کمال فروتنی نمی‌پذیرد.

حقایقی جالب در مورد به شهرت رسیدن جاستین بیبر

جاستین بیبر، ستاره کانادایی موسیقی پاپ با آهنگ موفق خود به نام baby در ژانویه 2010 به شهرت رسید. این خواننده مولتی میلیونر 29 ساله، فقط 16 سال داشت که وارد دنیای موسیقی شد اما محبوبیت ترانه‌هایش او را به یک ستاره بزرگ و چهره‌ای بسیار محبوب در میان جوانان تبدیل کرد. نام جاستین بیبر به برند موفقیت و محبوبیت بدل شد و کسی را که به موفقیت می‌رسید، جاستین بیبر می‌نامیدند‌.

جی کاتلر: در گذشته جاستین بیبر محله بودم

جی کاتلر هم از این قاعده مستثنی نبود. او می‌گوید

شاید مردم معنی بیبر را نمی‌دانند

که دیو در پاسخ کاتلر می‌گوید:

جاستین بیبر. با همه ماشین‌ها و...

در این لحظه کاتلر حرفش را قطع می‌کند و به دیو می‌گوید همه اهالی محل دور آنها جمع شده‌اند. محبوبیت بسیار زیاد و سبک زندگی جالب کاتلر در محل زندگی قدیمش، او را به جاستین بیبر محله خود تبدیل کرده است. جی کاتلر هنوز همان شخصیت و نگرش خود را هنگام صحبت با بدنسازان دیگر و پاسخ به طرفداران خود حفظ کرده اما در عین حال سبک زندگی دوران جوانی خود را کنار گذاشته است. کاتلر دلایل بزرگ دیگری برای شادی بودن دارد و اهدافی مهمی را برای خود تعیین کرده است. کاتلر در سن 49 سالگی، به عنوان مهمان در مسترز المپیا 2023 به روی صحنه بازخواهد گشت. جی کاتلر ممکن است دیگر همان جذابیت و نگرش پسرانه جاستین بیبر را نداشته باشد اما شاهکار بدنسازی او تا ابد زنده خواهد بود. قهرمان ۴ دوره مستر المپیا هنوز هم در مورد تناسب اندام حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و به طور مداوم برنامه تمرینی و غذایی خود را برای هر مشتاق بدنسازی که به دنبال شروع سفر خود در این ورزش است، به اشتراک می گذارد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...