حمله جکی چان به آرنولد شوارتزنگر ؛ من دیگر تکرار نمی شوم اما هر کسی می‌توانست جای آرنولد باشد!

در سال 2001 جکی چان مصاحبه ای درباره آرنولد شوارتزنگر کرده بود که در ادامه می خوانیم.
کدخبر (176726) | 16 اردیبهشت 1402 | ساعت 22:05
4 516
حمله جکی چان به آرنولد شوارتزنگر ؛ من دیگر تکرار نمی شوم اما هر کسی می‌توانست جای آرنولد باشد!
در سال 2001 جکی چان مصاحبه ای درباره آرنولد شوارتزنگر کرده بود که در ادامه می خوانیم.

به گزارش سرخ نیوز، آرنولد شوارتزنگر به عنوان بازیگر و تهیه کننده، سابقه طولانی و موفقی در صنعت سرگرمی و داشته است. او حرفه بازیگری خود را در اواخر دهه 1970 با حضور در مستند بدنسازی «Pumping Iron» آغاز کرد. نقش برجسته شوارتزنگر در فیلم علمی-تخیلی ترمیناتور در سال 1984 باعث شد این فیلم در گیشه به موفقیت قابل توجهی برسد و در تمام دنیا مورد توجه قرار بگیرد. آرنولد شوارتزنگر با ورود به حرفه بازیگری توانست موقعیت خود را به عنوان یک چهره نمادین فرهنگی تثبیت کند و نامش را به عنوان یکی از بزرگترین بازیگران تاریخ هالیوود بر سر زبان‌ها بیندازد. حمله جکی چان به آرنولد شوارتزنگر ؛ من دیگر تکرار نمی شوم اما هر کسی می‌توانست جای آرنولد باشد! در آن سوی دنیا و در خاور دور، جکی چان هم یک بازیگر، کارگردان و رزمی کار محبوب است که سهم قابل توجهی در صنعت سرگرمی در کشور زادگاهش چین و در سطح بین المللی داشته است. اواخر دهه 90 میلادی جکی چان به هالیوود آمد و اثرگذاری خود را در سینمای آمریکا آغاز کرد. این اتفاق باعث شد تا او به شهرت بیشتری دست پیدا کند و جا پای بروس لی فقید بگذارد. با این حال، این بازیگر یک بار اظهارات تکان دهنده‌ای در مورد آرنولد شوارتزنگر بیان کرد.

اظهار نظر عجیب جکی چان در رابطه با آرنولد شوارتزنگر

در سال 2001 طی مصاحبه‌ای با «Bright Lights» از جکی چان در مورد مقایسه شدن با دیگر بازیگران مشهور هالیوود مانند آرنولد شوارتزنگر پرسیده شد. این بازیگر در پاسخ گفت که تمایلی به مقایسه خودش با نام‌های برجسته هالیوود ندارد زیرا معتقد است هیچ کس نمی‌تواند استعدادها و توانایی های منحصر به فرد او را تکرار کند. در واقع جکی چان در نوع خود بی نظیر است و هیچ کس دیگری نمی‌تواند کاری را که او انجام می‌دهد با همان سطح مهارت و تخصص انجام دهد. حمله جکی چان به آرنولد شوارتزنگر ؛ من دیگر تکرار نمی شوم اما هر کسی می‌توانست جای آرنولد باشد!

صحبت های جکی چان علیه آرنولد شوارتزنگر

جکی چان در این مصاحبه گفته بود:
حتی اگر با نوابغی مانند جورج لوکاس یا استیون اسپیلبرگ فیلمی داشته باشم، به هیچ وجه در آمریکا مشهور نخواهم شد. به پارک ژوراسیک نگاه کنید. تعداد کمی از مردم نام بازیگران اصلی را می‌دانند. آنها فقط دایناسورها را به یاد می‌آورند و می‌دانند این فیلم برای اسپیلبرگ بود. همین طور درباره ترمیناتور 2. کارگردان خوب است. جلوه های ویژه خوب است اما شوارتزنگر به چشم نمی‌آید. هر کسی می‌توانست نقش او را ایفا کند. اما در آسیا همه برای دیدن جکی چان به فیلم من می‌آیند. حالا فرقی نمی‌کند که عنوان فیلم چه بوده یا داستان آن درباره چیست. فقط جکی چان می‌تواند این کار را انجام دهد.
این در حالی است که آرنولد شوارتزنگر به خاطر بازی‌های فوق‌العاده‌اش در فیلم‌های مختلف، همواره مورد تحسین قرار گرفته است. او برای بازی در فیلم گرسنه بمان (1976) برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش اول مرد شد. شوارتزنگر همچنین نامزد جوایز معتبر دیگری مانند جایزه Primetime امی برای تولید مجموعه تلویزیونی «سال‌های زندگی در خطر» شده است. علاوه بر این به پاس کمک‌هایش به صنعت فیلم، به او یک ستاره در پیاده روی مشاهیر هالیوود اهدا شده است. حمله جکی چان به آرنولد شوارتزنگر ؛ من دیگر تکرار نمی شوم اما هر کسی می‌توانست جای آرنولد باشد! با وجود اینکه دوران بازیگری شوارتزنگر منتقدان قابل توجهی هم داشته، جوایز و افتخارات متعددش گواهی بر استعداد و تأثیر او بر هالیوود است و همچنان به عنوان یک چهره نمادین در صنعت سرگرمی و یک ستاره محبوب برای طرفداران پرشمارش محسوب می‌شود. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
دقیقا درسته جکی چان دیگه تکرار شدنی نیست ولی آرنولد چرا
کاربر سایت
04 شهریور 1402
از لحاظ سینما جکی چان راست میگه...ولی از لحاظ بدنسازی کسی ارنولد نمیشه
کاربر سایت
04 شهریور 1402
چرت میگه من ترمیناتور رو فقط به خاطر حضور ارنورد نگاه میکردم، هر بازیگری شخصیت خاص خودشو داره و هیچ کسی نمیتونه جای سخص پیگه رو بگیره و حرفهای تبشون لیشتر خودنمای هست
کاربر سایت
04 شهریور 1402
جکی چان از مهارت‌های رزمی خیلی بالایی برخورداره. آرنولد انگشت کوچیکه جکی چان هم نمیشه. جکی چان دیگه تکرار نمیشه
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...