فیلمی که کابوس شکست آرنولد شوارتزنگر مقابل فرانک زین را زنده کرد!

آرنولد شوارتزنگر در زندگینامه خود نوشته است که او و عوامل فیلم به دلیل اکران فیلم پارک ژوراسیک انتظار فروش کمتر از پیش بینی خود را داشتند.
کدخبر (171468) | 06 اردیبهشت 1402 | ساعت 13:21
0 266
فیلمی که کابوس شکست آرنولد شوارتزنگر مقابل فرانک زین را زنده کرد!
آرنولد شوارتزنگر در زندگینامه خود نوشته است که او و عوامل فیلم به دلیل اکران فیلم پارک ژوراسیک انتظار فروش کمتر از پیش بینی خود را داشتند.

به گزارش سرخ نیوز، آرنولد شوارتزنگر که با اکران فیلم ترمیناتور 2: روز داوری (1991) به موفقیت زیادی دست پیدا کرد و فیلمش به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های آن روزها تبدیل شد، با وجود تبلیغاتی که برای فیلم بعدی خود انجام داد، نتوانست آن موفقیت را باز هم تجربه کند. او با وجود صرف میلیون‌ها دلار برای تبلیغ فیلم آخرین قهرمان اکشن (1993) نتوانست به روزهای خوبش برگردد و این فیلم به شدت در گیشه شکست خورد و شوارتزنگر در ناامیدی فرو رفت. آشفتگی درونش او را به یاد شبی سرنوشت ساز در سال 1968 انداخت که در یک مسابقه بدنسازی مقابل فرانک زین شکست خورد. او تصور می‌کرد در جامعه آمریکا محبوبیتش به شدت سقوط کرده است.

آرنولد شوارتزنگر با دو احساس متفاوت مبارزه کرد

آرنولد شوارتزنگر در زندگینامه خود نوشته است که او و عوامل فیلم به دلیل اکران فیلم پارک ژوراسیک انتظار فروش کمتر از پیش بینی خود را داشتند.
به جای 20 میلیون دلاری که پیش بینی کرده بودیم، 15 میلیون دلار فروختیم.
این در حالی بود که کسانی که فیلم را دیده و از سینما بیرون می‌آمدند، از کیفیت فیلم رضایت داشتند. با این حال در هفته دوم اکران، این فیلم سقوط 42 درصدی را در باکس آفیس تجربه کرد. فیلمی که کابوس شکست آرنولد شوارتزنگر مقابل فرانک زین را زنده کرد!با این حال برای آرنولد اینکه تماشاگران فیلمش را دوست داشته باشند، کافی نبود.
شما نمی‌توانید افرادی مانند خودتان را پیدا کنید که فیلم را فقط دوست داشته باشند. شما نیاز دارید که آنها پرشور باشند. تعریف کلامی از فیلم‌، چیزی است که آن را بزرگ می‌کند. علاوه بر این، انتقادات از فیلم فراتر از حد انتظار بود. نویسندگان به هر کاری که من در فیلم‌ها انجام داده‌ام انتقاد کردند.
با این حال پس از آن اتفاقات آرنولد شوارتزنگر سعی کرد با ناامیدی که احساس می‌کرد، مقابله کند. او پروژه‌های زیادی در پیش داشت و خودش می‌گفت:
آنقدر به خودم اطمینان دارم که می‌دانم حتی یک فیلم در دستشویی هم بر حرفه من اثری نمی‌گذارد.
البته آرنولد با دو تفکر در سرش می جنگید. او در کتاب خود می‌نویسد:
یکی می‌گفت خدایا، خدای من، این وحشتناک است و دیگری می‌گفت حالا ببینیم از چه چیزی ساخته شده‌ای، آرنولد.

فیلمی که کابوس شکست آرنولد شوارتزنگر مقابل فرانک زین را زنده کرد! 02احساس ناکامی آرنولد شوارتزنگر در سینما شبیه به شکست مقابل فرانک زین در میامی

قهرمان هفت دوره مستر المپیا احساس ناکامی آن دوره را به شکست در مسابقه مستر یونیورس سال 1968 مقابل فرانک زین در میامی تشبیه کرده است. آرنولد در مورد شکست فیلمش در اکران در کتاب خود نوشته:
خودم را ملامت می‌کردم و سعی می‌کردم همزمان خودم را تشویق کنم.
در سال 1968، او پس از باخت به زین همین کار را انجام داده بود. شوارتزنگر در اولین مسابقه بزرگ خود پس از ورود به آمریکا، در کلاس مردان قد بلند پیروز شد. برای بدست آوردن عنوان قهرمان نهایی، او باید قهرمان دسته مردان کوتاه قد یعنی فرانک زین را شکست می‌داد. به گفته آرنولد یک هفته قبل از مستر یونیورس سال 1968، فرانک زین برنده قهرمان مستر آمریکا در نیویورک شده بود.
او در میامی در بهترین شکل دوران حرفه‌ای‌اش ظاهر شد... کاملاً متناسب، عضلانی و کات.
فیلمی که کابوس شکست آرنولد شوارتزنگر مقابل فرانک زین را زنده کرد! 02در سال 1968 شوارتزنگر متوجه شد که در زمان انتظار در لندن به دلیل مشکلات صدور ویزا، برخی امتیازات را از دست داده و همین کافی بود تا انتظارات از خودش را کم کند. با این حال، شکست در این رقابت آرنولد شوارتزنگر را دگرگون کرد. این درست همان حس بود که او 25 سال بعد پس از اکران فیلمش باز هم تجربه کرد. اما در هر دو مورد آرنولد پا پس نکشید. شوارتزنگر پس از شکست خود در سال 1968، برنده هفت قهرمان مستر المپیا شد و در نهایت با شکست دادن مدافع عنوان قهرمانی فرانک زین در سال 1980 انتقام باخت خود را گرفت. به طور مشابه، دروغ های واقعی (1994) یک موفقیت بزرگ در سینمای هالیوود برای او بود. بیشتر بخوانید:  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...