ویدئویی قدیمی از دو هیولای هالیوود و بدنسازی؛ آرنولد شوارتزنگر یا دواین جانسون، کدام یک حجیم‌تر هستند؟

آرنولد شوارتزنگر و دواین جانسون هر دو به عنوان هالیوودی‌های مشهور و بدنسازان حرفه‌ای شناخته می‌شوند. در این مطلب به بررسی مقایسه بدنی این دو هیولا می پردازیم.
کدخبر (222036) 04 شهریور 1402 | ساعت 16:56
0 2675
آرنولد شوارتزنگر و دواین جانسون هر دو به عنوان هالیوودی‌های مشهور و بدنسازان حرفه‌ای شناخته می‌شوند. در این مطلب به بررسی مقایسه بدنی این دو هیولا می پردازیم.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، بدون شک آرنولد شوارتزنگر و دواین جانسون حجیمترین و مهمترین غول‌های عضلانی هالیوود هستند. آنها نه تنها جزو نمادین ترین چهره‌های دنیای بدنسازی هستند بلکه فیزیک بدنی فوق العاده آنها الهام بخش میلیون‌ها طرفدار در سراسر جهان است. اگرچه ممکن است دوران موفق آنها در ورزش حرفه‌ای گذشته باشد اما این دو نفره همچنان با فیزیک بدنی فوق العاده‌شان به الهام بخشیدن و جذب مخاطبان ادامه می‌دهند. حالا به تازگی ویدئویی قدیمی از دواین جانسون و آرنولد شوارتزنگر در فضای مجازی دست به دست می‌شود که به معنای واقعی توانسته واکنش جامعه تناسب اندام و بدنسازی را برانگیزد.

ویدئویی نایاب از آرنولد شوارتزنگر و دواین جانسون

این ویدئو تکان دهنده باعث شده تا بسیاری از طرفداران بدنسازی را که تمایل دارند از این دو افسانه الهام بگیرند، شگفت زده شوند. آرنولد شوارتزنگر و دواین جانسون که جزو نمادین‌ترین چهره‌های دنیای بدنسازی و همچنین صنعت سینما محسوب می‌شوند، همچنان طرفداران را با تناسب اندام و فرم عالی خود شگفت زده می‌کنند.  
  ویدئویی قدیمی که از عمر آن بیش از دو دهه می‌گذرد و به تازگی منتشر شده، نشان می‌دهد که راک و ترمیناتور چه رابطه نزدیکی با یکدیگر دارند و به راحتی می‌توانند توجه اطرافیان را به خود جلب کنند. در دوره‌ای که تصور همه از هرکول بودن و داشتن هیکل عضلانی وجود شخصی مانند آرنولد شوارتزنگر بود، دواین جانسون به خوبی به همه نشان می‌دهد که چگونه می‌تواند بر این بدنساز و بازیگر افسانه‌ای غلبه کرد.
ویدئویی قدیمی از دو هیولای هالیوود و بدنسازی؛ آرنولد شوارتزنگر یا دواین جانسون، کدام بزرگتر هستند؟

مقایسه دو هیولا: آرنولد شوارتزنگر حجیم تر است یا دواین جانسون؟

در این ویدئو راک کت و شلوار بر تن دارد و از همه لحاظ حجیم‌تر از اسطوره بدنسازی به نظر می‌آید. در حالی که افزایش شهرت دواین جانسون باعث شد تا حرفه درخشان بدنسازی او تحت الشعاع قرار گیرد، این سفر و تجربه جدید باعث شد همه چیز تغییر کند و بعد جدیدی به زندگی دواین جانسون ببخشد. با این حال برخی از طرفداران به این نکته اشاره کرده‌اند که دلیل حجیم تر به نظر رسیدن جانسون ممکن است کت و شلوار و قد بلند او باشد و اینکه شوارتزنگر در آن زمان در بهترین فرم فیزیکی خود قرار نداشته است.

صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


آرنولد شوارتزنگر که در اواخر دوران فعالیت خود در بدنسازی به یک بازیگر سینما و تلویزیون تبدیل شد، با فیزیک بدنی شگفت انگیزش توانست نقش مهمی را در معرفی این رشته ورزشی به رسانه‌های مطرح جهان داشته باشد. جوانترین قهرمان مستر المپیا در دوران اوج خود بسیار حجیم تر از دواین جانسون بود.
ویدئویی قدیمی از دو هیولای هالیوود و بدنسازی؛ آرنولد شوارتزنگر یا دواین جانسون، کدام بزرگتر هستند؟ او با داشتن وزنی بیش از 100 کیلوگرم، دارای عضلات بازوی 50 سانتیمتری و عضلات سینه 140 سانتیمتری بود. در عین حال راک هم وزنی مشابه داشت و دور بازهایش به 50 سانتیمتر و عضلات سینه‌اش به 125 سانتیمتر می‌رسید. با این حال در پایین‌ تنه راک شرایط بهتری از آرنولد داشت و عضلاتش حجیم تر بود. این ابعاد و اندازه‌ها به وضوح نشان می‌دهد که ستاره فیلم ترمیناتور از نظر عضلانی حجیم‌تر از راک بود. در حالی که آرنولد به عنوان یک بدنساز با زیبایی شناختی عضلات در میان طرفدارانش محبوب است، نمی‌توان بدن برجسته دواین جانسون را هم نادیده گرفت. آخرین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...