جورجینا رودریگز ، مالک اولین اتومبیل اسمارت SUV #1 اسپانیا

جورجینا رودریگز، نامزد اسپانیایی- آرژانتینی کریستیانو رونالدو، اولین نفر در اسپانیاست که یک اتومبیل جدید اسمارت #1 SUV را در اختیار دارد.
کدخبر (177277) | 19 اردیبهشت 1402 | ساعت 14:40
1 295
جورجینا رودریگز ، مالک اولین اتومبیل اسمارت SUV #1 اسپانیا
جورجینا رودریگز، نامزد اسپانیایی- آرژانتینی کریستیانو رونالدو، اولین نفر در اسپانیاست که یک اتومبیل جدید اسمارت #1 SUV را در اختیار دارد.

به گزارش سرخ نیوز، طبق گزارش منتشره در موندو دپورتیوو، جورجینا رودریگز مدل مشهور، در بین اولین افراد دنیاست که مالک یکی از اتومبیل‌های جدیدی است که در تعداد محدودی تولید و به بازار عرضه شده‌اند. گرچه او و رونالدو، کلکسیونی از خودروهای مجلل را در اختیار دارند ولی جورجینا حالا عاشق ماشین جدید اسمارت #1 SUV خود شده است. جورجینا رودریگز ، مالک اولین اتومبیل اسمارت SUV #1 اسپانیا او در اپیزود جدید مستند نتفلیکس به نام «من جورجینا هستم» اتومبیل جدیدش را به نمایش گذاشت و در بخشی از این مستند، به یکی از دوستانش اجازه داد تا پشت فرمان این ماشین لوکس و مجلل بنشیند. البته آن‌ها در ابتدا و برای راه اندازی این اتومبیل با مشکل مواجه شده بودند؛ چرا که جورجینا یادش رفته بود تا ماشین را شارژ کند. جورجینا رودریگز ، مالک اولین اتومبیل اسمارت SUV #1 اسپانیا طبق گزارش ها، این اتومبیل، اولین خودرو از بین هزار Smart #1 SUV است که در قاره اروپا فروخته شده و دارای برد 273 مایلی، چرخ های 19 اینچی و طراحی شطرنجی و سقف طلای پلاتینیوم است. به علاوه از نور LED با 64 رنگ متفاوت بهره می برد و جورجینا عاشق طراحی این اتومبیل و امکاناتش شده است. اگرچه جورجینا حالا مالک یکی از نسخه های محدود Smart #1 SUV است؛ اما این اتومبیل، مدل پریموم هم دارد که شامل آپشن Pro+ نیز می شود.

یک رولز رویز، هدیه کریسمس جورجینا رودریگز به CR7

در کریسمس سال 2022 بود که جورجینا یک رولز رویس برای رونالدو خرید و او را سورپرایز کرد. او در آن زمان با انتشار پستی در اینستاگرامش، از سورپرایزی که برای نامزد پرتغالی اش ترتیب دیده بود رونمایی کرد. در بخشی از این ویدیو، اعضای خانواده رونالدو همراه با هم، قدم زنان در مقابل خانه شان، به سمت ماشین جدید می رفتند تا سوار آن شوند. کمی بعد رونالدو با انتشار یک استوری، از نامزدش برای این هدیه غافلگیر کننده تشکر کرد. جورجینا رودریگز ، مالک اولین اتومبیل اسمارت SUV #1 اسپانیا قبل از آن هم جورجینا، برای تولدهای رونالدو، چندین بار به او اتومبیل‌های متعددی هدیه داده بود. در جشن تولد 35 سالگی رونالدو، جورجینا برای او یک مرسدس G CLASS خرید و برای جشن تولد 37 سالگی ستاره پرتغالی، یک کادلایک Escalade به او هدیه داد. حالا این رولز رویز هم به لیست خودروهای شیک و لاکچری رونالدو اضافه شده است. جورجینا رودریگز ، مالک اولین اتومبیل اسمارت SUV #1 اسپانیا جورجینا رودریگز اخیرا در گفت‌وگو با برنامه ال اورمیگرو، اعتراف کرده که دیگر قصد ندارد تا به رونالدو اتومبیل دیگری هدیه بدهد. البته این بدان معنا نیست که دیگر عشق در زندگی آن‌ها جایی ندارد یا رونالدو دیگر مثل قبل عاشق ماشین نیست. بلکه این جورجیناست که به این باور رسیده که اتومبیل، دیگر هدیه جذابی به حساب نمی آید. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
اونا بهم ماشین هدیه میدن،ما به هم بستنی میدیم.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...